سعادتمند ، امروز جمله مورد علاقه شما صادق است؟

بدون قدردانی ، اگر خوشحال می شدم چنین حرفی می زدم. زیرا باید نظر هواداران را جلب کنم و مشخص است که من هیچ وقت در لیگ برتر و در نقش قهرمان نبودم.

سعادتمند ، بگذارید آنلاین و موم زیر فرمان مدیرعامل شما خشک شود و بعد آن کلمات را شعار دهید و برای تشویق مدافعان آزادی ، سخنان خود را سروده و بگویید!

هیچ کس پرسپولیس را به عنوان برنده اعلام نکرده است و هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است ، اما در صورت امکان ، به این سوال پاسخ دهید ، چرا دیروز بیانیه ای ندادید که شایعاتی مبنی بر رفتن چهار تیم برتر جدول به لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت؟ چرا نگفتید که اختلاف پدیده و فولاد با تیم چهارم یک و دو است و کسب این یک یا دو امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی آسیا آسان تر از کسب یک امتیاز 10 امتیازی دوم با یک صدرنشین لیگ آسان تر است؟

سعادتمند در مصاحبه شما حق با شماست؛ هیچ تیمی در این رقابت ها پیروز نشده است ، اما اگر عناوین آسیایی را بدست آورید چه می کنید؟ آقای مدیرعامل جدید ، اگر مدیرعامل پرسپولیس به جای استقلال بودید ، همین حرف را می زدید؟

لازم نیست به شما گفته شود که برای تعیین بخشی از مسابقه که در دسترس خواهد بود و به بازیکنان نشان دهید ، از آرا استفاده کنید! آیا فیفا بهترین توضیحات برای توسعه بهترین بازی فوتبال در جهان نیست؟ شک نداریم که هر تصمیمی که بگیرند خوب خواهد بود. شاید تاکنون نخوانده باشید که مقامات فیفا پس از تصمیم فدراسیون فوتبال بلژیک برای پایان دادن به توافقنامه تجارت و تعیین برنده ، این تصمیم را لغو کنند و اعلام کردید که این یک ایده برای بازیکنان در سراسر جهان خواهد بود.

آقای سعادتمند ، راه های بسیاری برای جلب توجه هواداران استقلال وجود دارد ، و توصیه من این است که تا اعلام نهایی فیفا ، از گفتار مردمی برای فریب هواداران خودداری کنید. شما مدیرعامل بزرگترین تیم استقلال هستید. چنین بیانیه ای برای سرمربی تیم که طرفداران زیادی دارد کاملاً نامناسب است. لطفاً صحبت کنید تا بتوانید امروز از تصمیمات خود دفاع کنید.

251 251

دکمه بازگشت به بالا