اقتصادی

آدم ربایی / آدم ربایی یک زن 33 ساله در سمنان در خبرگزاری شاهرود – آنلاین دستگیر شد | ایران و اخبار جهانی

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار عبداللهاسانی که سه شنبه شب با خبرنگاران در ستاد پلیس سمنان صحبت می کرد ، از دستگیری آدم ربایی در شروعی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه وی در جریان تحقیقات و فعالیت های پلیس دستگیر شد.

وی افزود: “این پرونده با اطلاع ماموران اطلاعاتی شهر در پی ربوده شدن یک زن 33 ساله و انتقال وی به شارلوت آغاز شد که منجر به دستگیری یک آدم ربایی امروز سه شنبه شد.”

یک فرمانده پلیس استان سمنان می گوید: “پس از تحقیقات ، یک زن 33 ساله در تاریخ 25 ماه مه از شهر سمینانگ ربوده شد ، به دامان منتقل شد و سپس به شروه منتقل شد.” .

شناسایی دقیق وضعیت گروگان گیری گام بعدی در برنامه های اقدام پلیس بود ، حسنی افزود: جنایتکاران گروگانگیر در یک عملیات گسترده دستگیر و آزاد شدند.

وی با تأکید بر اینکه تأثیر اعتصاب جسمی بر روی یک زن 33 ساله قابل مشاهده است ، ادامه داد: مشکلات و درگیری های مالی توسط مجرمان گزارش شده است که دلیل این جرم است.

یک فرمانده پلیس استان سمنان گفت: آدم ربایان دستگیر و به همراه چند نفر همراه شدند. شوکر پلیس گفت ، ماشین کشف شده به مأمورین اجرای قانون تحویل داده شد ، و افزود که با کسانی که می خواهند نظم عمومی را مختل کنند و با مردم مداخله کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا