نماد سایت مجله آنلاین

امروز در انتقال خون چه می گذرد؟

یک قسمت به روش اهدای خون اضافه شده است. قبل از وارد کردن پایه ، دمای بدن خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که تب ندارید. برخی مانند قبل هستند. دو روش معمول تصویربرداری این است که به خود بگویید خون را به دیگران بچسبانید یا بدون تحقیقات بیشتر و خلاص شدن از شر آنها مانند یک روز عادی ، از شر آنها خلاص شوید.

به گزارش مجله آنلاین ، همه چیز مانند روزهای عادی است ، اما “یکسان” نیست. ایستگاه خونی تهران که مرکز کنترل خون در خیابان وصال است امروز نسبت به روزهای ابتدایی فرویدین و نوروز کمتر شلوغ است. خونریزی از ساعت هشت صبح تا هشت شب ادامه دارد و کاربران می گویند اکنون این دستگاه بین 300 تا 500 کالری در روز دارد. به نظر می رسد بسیار مهم به نظر برسد و ممکن است شما را مجبور کند تا چند دقیقه صبر کنید تا زمان رسیدن شما و بررسی قرار بگیرد ، اما میزان مشتری هرگز به اندازه گذشته کرونا عجیب نبوده است.

در مرکز Vesal ، مردم به دلایل مختلفی برای اهدای خون آمده اند. این فرد 34 ساله که ماسک و دستکش پوشیده است و در انتظار زمان خود است تا در حال ثبت نام شناسه خود باشد ، گفت: اخیراً پزشک من را فشار خون بالا تشخیص داد و به من گفت که باید خون بدهم. من شنیده ام که امروز خون زیادی وجود دارد و آمده ام برای اهدای خون. البته ، من نمی دانم که آیا شما می توانید خون کور بدهید یا نه ، اما من می توانم این کار را انجام دهم. “

امروزه علاوه بر کسب دانش مشتری ، کاربران انتقال خون نیز باید در مدیریت سالن ها دقت بیشتری داشته و از فاصله بین مردم اطمینان حاصل کنند. در حالی که در صندلی در کنار مشتری دیگری که در صف انتظار است نشسته اید ، شخصی با لباس سفید ظاهر می شود و از شما می خواهد که دورتر بروید. اگرچه معاینه این نگرانی را کاهش نداد ، اما هنوز هم باید فاصله یک و نیم متری بین افراد را ببینم. یک متخصص می گوید: “درست است که ما به هیچ وجه افراد مبتلا به مالاریا را تأیید نمی کنیم ، اما تب یکی از علائم است.” “ما درباره این بیماری چیز زیادی نمی دانیم ، زیرا در این مرحله می توانیم بسیار مراقب باشیم.”

پزشکان در انتقال خون احتمالاً به آنها اعتماد دارند. علاوه بر تمام سؤالاتی که در مورد تأیید جریان خون وجود دارد ، سؤال “آیا ماه گذشته احساس سرما کردید یا نه؟” به لیست اضافه شد حتی کسانی که به بیماری مالاریا مبتلا شده اند قادر نخواهند بود این مرحله را طی کنند و منتظرند منتظر خون شوند.

مثل همیشه ، کسانی که برای اولین بار انتقال خون را می بینند ، کمی عصبی هستند. آنها اکنون نگران این هستند که ویروس از طریق خون منتقل شود. دختری که برای اولین بار آمده بود برای اهدای خون برای اولین بار گفت: “از هفته اول قبل از تولد من ، وقتی 18 سال داشتم ، اهدای خون اهدا کردم.” من کمی نگران شدم زیرا او ادعا کرد که بیشتر اماکن عمومی ممکن است دچار آکنه شوند ، اما بعد از یک هفته خراب شدن ، سرانجام ذهنم را تشکیل دادم. اکنون که من سالم و بدون علائم هستم ، اهدای خون مهم است به گونه ای که اگر فردا بیمار شوم ، نباید ناامید شوم که فرصت را از دست دادم و آنچه را دوست دارم انجام ندهم. “من کمی نگران هستم زیرا هنوز مشخص نیست که ویروس از طریق خون منتقل می شود ، اما بعد از خونریزی ، من نیز دوست دارم خونریزی کنم.”

“پس از یک یا دو تماس تلفنی جدید که توسط بانک خون منتشر شده است ، میزان اهداکنندگان خون اندکی افزایش یافته است ، اما هنوز تعداد مراجعه کنندگان کمتر از مدت مشابه سال گذشته یا حتی ژانویه و فوریه است”. یک کارگر انتقال گفت. کورونا در کشور است. این یک واقعیت است که در این کشور یک بیماری عفونی وجود دارد ، اما بیمارانی که نیاز به خون منظم ، سرطان دارند و بیمارانی که به عمل جراحی نیاز دارند ، طبق معمول وجود دارند و نیازهای آنها همچنان قوی است. خون آزمایشگاه مصنوعی ندارد و نمی تواند صادر شود. “کاری وجود ندارد که بتوانید انجام دهید بلکه با شورا و مردم تماس بگیرید تا بیایند و کمک کنند.”

برای اهدای خون بیش از نیم ساعت طول نمی کشد. اگر شما زیر 18 سال دارید و بیش از 55 کیلوگرم وزن دارید و وضعیت پزشکی خاصی ندارید ، سال گذشته هیچ عمل جراحی نکرده اید و مطمئن نیستید که تاجی داشته باشید ، می توانید برای کمک به دیگران خون اهدا کنید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل