نماد سایت مجله آنلاین

خاطرات روزنگاری ، موفقیت کشورهای تحت کنترل زنان

جمعه ، 20 آوریل 1999:

گاوها از دو روز پیش در تامیل ، هند عجیب و غریب شدند. گاو مقدس پیر شده است. 200 نفر قرنطینه را شکستند و در مراسم خاکسپاری شرکت کردند. 1242 نفر در این ایالت دارای تاج هستند.

رژه سلامت ارتش به جای یک رژه اسلحه از نظر نمادین بسیار مهم است. تمام این سلاح ها در سراسر جهان توسط ویروس های اسیر نادیده گرفته شده است. آزمایشگاههای آینده نتوانستند معادله این ویروس را ببینند.

امروز آسمان بلند بود او بیشتر از باران سر و صدا کرد. او با ما بود. سلام ، همانطور که برادران ما غالباً می گفتند ، “قلب من نمی تواند از شما فاصله بگیرد.” در اشک ما نفرت وجود ندارد. جمعه شب است.

براساس این گزارش ، کشورهای رهبر زن در نبرد با کرونا بسیار موفق تر هستند. شاید به این دلیل بود که شک نداشتم که زندگی مردم در اولویت اقتصاد قرار داشته باشد. مهربانی زنانه نسبت به خشونت اساسی مردان برای انسان بسیار سودمندتر است.

سیاست لوهانی موفق تر از سایر کشورها بود. باز کن بستن برو به یک سفر. نرو لطفا اینجا را باز کنید به کرونا گم نشو. او به دنبال کسی است که اخبار طلایی را از دولت خارج کند تا شغل خود را روشن کند.

برخی مدت ها در زندان بوده اند. ترافیک جدیدی وجود نداشت. آنها 26 شوخی می دانستند. آنها آنقدر گفتند که هر شوخی را شماره می کردند. هر وقت به یکی از آنها گفته می شد بین 1 تا 20 بگوید ، می گفت: 59 ، توضیحی که آنها بین 1 تا 20 دادند. دوباره گفت 98. کلیپ یکی از همکاران ما را در این باره دیدید؟
حتی اکنون نیز آماده سازی جوکر کافی نیست. یک شوخی کشیده شده است. آنها باید شماره بگیرند.

من با دکتر پازوکی صحبت می کردم. او یک استاد فداکار است. تمایلات صوفیانه او معتقد بود كه پس از كرونا ، انسان احتمالاً به این همه اعتقادات مذهبی خانگی ایمان نخواهد داشت و خدای واقعی را پشت این چیز باورنکردنی می دید. خیلی ناراحت شدم تا فردا

* در کانال تلگرام نویسنده منتشر شد. 20 آوریل 2016

خروج از نسخه موبایل