اقتصادی

داستان شخصی که تاج را از کره گرفته است

“قرنطینه ممکن است چند پوند به وزن من اضافه کرده باشد ، اما برای حل این مشکل شاید بتوانم شیوه زندگی اخیر خود را بررسی کنم. در واقع ، شما می توانید پیتزا یا چیپس خانگی درست کنید. یکی از چپ و راست از گروهی که کابینت های مواد غذایی را از میان وعده هایی مانند پفک و پفک جمع می کنند. آنها در طول یک فیلم یا سریال تلویزیونی شما را سرگرم می کنند. ”

به گزارش مجله آنلاین ، روزنامه ایران وی نوشت: “تا همین اواخر ، فقط یک رژیم شاد و شاد وجود داشت که می خواست شادی از کاهش وزن را با دیگران به اشتراک بگذارد.” او عکس هایی از وعده های غذایی و میان وعده های خود را بارگذاری کرد و از یک دوست مجازی خواست که او را تشویق کند. شاید در وسط غذای رژیمی و عکسهای میان وعده ای کم کالری که از دکتر Nutrition گرفته شده است ، هر بار عکس پا در مقیاس کوچکتر وجود داشته باشد. این بود

حالا با کمک تاج و قرنطینه ، دیتیمی ناگهان به یک متخصص تغذیه تمام عیار تبدیل شد. اکنون که پیروان محبوب او در خانه مانده اند و احتمالاً چند پوند نیز به دست آورده اند ، آنچه که آنها به آنها احتیاج بیشتری دارند ، مطمئناً وعده غذایی طلایی است.

“ما چندین مدل غذا خوردن داریم ؛ سبک ، متوسط ​​و سنگین. شما باید به من بگویید که می خواهید بر اساس چه مبلغی بپردازید. شما باید وزن خود ، وزن ایده آل خود را ارسال کنید. “اگر مشکل جسمی مانند کمردرد یا بیماری دیگر دارید ، لطفاً به ما اطلاع دهید.”

علاوه بر سبک و سنگین بودن ، رژیم غذایی را می توان به دو نوع نرمال و VIP تقسیم کرد. این همان چیزی است که متخصصان پیشین و فعلی با بیان اینکه مدعی شده است در مدت پنج ماه 40 کیلو از دست داد!

“رژیم منظم یک هفته رژیم غذایی به شما می دهد. یک هفته بعد ، برای ارسال یک طرح جدید پیام ارسال کنید. همچنین آخر هفته وزن خود را نیز ارسال کنید.” اما برنامه رژیم VIP این کمی دقیق تر است: من شخصاً طی 24 ساعت پیامی را برای شما ارسال می کنم تا مطمئن باشم که اشکالی ندارد و همیشه اجرای رژیم را به روشی صحیح دنبال می کنم تا از انگیزه آن اطمینان حاصل کنم. “

سرپرست این صفحه اینستاگرام ممکن است علاقه داشته باشد که هفتاد 70 هزار تومان با رژیم معمولی و 150 هزار تومان در رژیم غذایی VIP دریافت کند. این بدان معناست که اگر می خواهید یک وعده غذایی ویژه و منظم زیر نظر او داشته باشید ، مجبور هستید ماهانه 600000 تومان بپردازید.

سؤال از وی در مورد داشتن مدرک مربوطه ، مانند تغذیه ، به وضوح به او خواهد گفت که او از کالج خاصی فارغ التحصیل شده است ، اما او درباره زندگینامه و توصیه های خود به متخصص تغذیه واقعی ، یعنی آنچه من انجام دادم ، برای شما بیشتر می گوید. برای توضیح ، آنلاین نامعتبر است. آنها ادعا می کنند که متخصصان کلاهبرداری هستند و از شما می خواهند که سلامتی خود را به دست چنین افرادی نرسانید.

نه تنها این اخیراً بازار متخصصان جعلی اینستاگرام داغ می شود. مانند آنها ، می توانید به راحتی یک عنوان متخصص را در بخش ارجاع بنویسید و هیچ کس از شما برای این پرونده پیروی نخواهد کرد. با این وجود ، مگر اینکه گزارشگر سرسختی وجود داشته باشد که کلیشه فیلم یا سریال هایی را که می خواهد برای آن کار کند ، دنبال نکند.

آیا شما یک متخصص PE هستید؟ شاید او با این سؤال که او دیر جواب داده است مانده باشد. جواب همانطور که حدس زدم بله راحت و مختصر است. من او را خیلی دوست نداشتم او یکی از افرادی است که به تازگی برای پول درآوردن برنامه های ورزشی در خانه ساخته است. او خود را به عنوان مربی بدن سازی معرفی می کند و دارای مدرک مربیگری است ، اما در صفحه وی هیچ عکس یا فیلم باشگاهی وجود ندارد. همچنین ، تمرین خانگی او فقط در یک فیلم کوتاه قابل مشاهده است. اینها نمونه هایی از آنچه گفته می شود به عنوان مربی آموزش داده می شود. البته آموزش مجازی.

روال این است که شما قد و وزن خود را به مربی می فرستید و او یک برنامه یک ماهه به شما می دهد. البته این سبک کار عادی است. در غیر این صورت ، در صورت نیاز به یک برنامه خاص ، برنامه هفتگی تغییر می کند و هزینه ها متفاوت خواهد بود. برای برنامه منظم یک ماهه ، باید 150،000 تومان به حساب مربی خود واریز کنید. برنامه هفتگی در هر ماه 250 هزار تومن پرداخت می کند ، اما اگر هفته اول آموزش را سپری می کنید ، باید حداقل بابت هزینه ای که پرداخت می کنید ، با هم بپردازید. لطفا صبور باشید ؛ این اعتقاد مربی است.

به نظر می رسد کارگردان نیز مشغول کار است. این را می توان در پیامی که برای وی ارسال شده و در داستان منتشر شده است ، مشاهده کرد. اکثر آنها از این برنامه عالی قدردانی می کنند و می خواهند به مربیان خود آموزش دهند ، چقدر از روند کاهش وزن رضایت و رضایت دارند ، حتی در شرایطی که باشگاه ورزشی در حال فعالیت است.

این مربی استدلال می کند که آموزش در خانه بسیار خوب است و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. البته وقتی کلوپ تعطیل می شود ، می توانید برنامه های ورزشی ایجاد کنید و برای دیگران بدون هیچ مدرک و تخصص درآمد کسب درآمد کنید. بنابراین او قرنطینه را خیلی دوست ندارد. فکر نمی کنی؟

ممکن است بگویید که چه چیزی در برنامه ریزی و ورزش در خانه اشتباه است. البته این درست است و این یک چیز خیلی خوب است ، اما لیلا جهانداری ، مربی بدن سازی ، معتقد است که تمرین بی زحمت به جای اطلاع رسانی مضر است. وی گفت: “متأسفانه ، حتی برای باشگاه های ورزشی ، برنامه ها و رژیم های غیر اصولی ، اینگونه نیست.” از آنجا که آنها مدت طولانی است که ورزش می کنند ، بسیاری از افراد خود را ورزش می کنند و حتی اجازه رژیم می دهند. در مورد این موضوع هشدار بسیاری داد. در حالی که او می آمد و به عنوان یک فرد معمولی در این باشگاه تمرین می کرد ، من مطمئن شدم که او کنار رفت و به عنوان مربی صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد. متأسفانه به دلیل شرایط ما و تعطیلی باشگاه ما ، تعداد این افراد همچنان در حال افزایش است ، زیرا کسانی که هنوز سوءاستفاده می کنند همیشه با فرصت ها آشنا هستند.

اگر شخصی می خواهد در خانه ورزش کند ، بهتر است با یک متخصص ورزش مشورت کنید. همه تمرین ها برای همه مناسب نیست. با این حال ، افراد غیر متخصص معمولاً برنامه های مشابه را برای همه ارائه می دهند ، صرف نظر از شرایط جسمی یا سن. آن منابع همان تمریناتی هستند که می توانید با یک جستجوی ساده پیدا کنید. در واقع ، آنها کار زیادی انجام نمی دهند. توصیه من این است که اگر می خواهید در خانه کار کنید ، اگر مشکل جسمی خاصی ندارید ، سپس با یک برنامه ورزشی ساده شروع کنید و مربیان و متخصصان تمرینات را تماشا نمی کنند ، بنابراین برخی از تمرینات ساده را انجام دهید. لطفا تجاوز نکنید. . بسیار راحت است زیرا به راحتی می توانید تمرینات کششی را در خانه انجام دهید. “ وقتی نمی توانید بیرون بروید ، رفتن به خانه ایده خوبی نیست ، اما جراحات جسمی ، صدمات ورزشی می تواند مدت زیادی طول بکشد تا بهبود یابد و اتفاقات جبران ناپذیری رخ می دهد ، بنابراین لطفا از حرکات پیچیده خودداری کنید. “”

قرنطینه می تواند چند پوند به وزن شما بیفزاید ، اما ممکن است برای رفع این مشکل نیاز به نگاه دقیق تری به سبک زندگی اخیر خود داشته باشید. در حقیقت ، شما یکی از افراد چپ و راست هستید که به گروهی تعلق دارد که پیتزا خانگی درست می کند یا کابینت های غذایی را از میان وعده هایی مانند چیپس و پفک جمع می کند. این شما را در طول یک فیلم یا سریال تلویزیونی سرگرم می کند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا