اقتصادی

دانشگاه اسلامی گینات آزاد فناوری را برای درمان زرشک و زعفران معرفی می کند


حمید طاهری در مصاحبه با گروه خبرگزاری ها درباره تأسیس “خانه های نوآوری و فناوری” در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قنوات گفت: “ما در مراحل اولیه هستیم.”

وی با توجه به برنامه و دستور کار امسال برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات در زمینه های مختلف عنوان کرد: “برای امسال فعالیت های میدانی و رشته هایی تدوین شده است. علوم پزشکی وی ادامه داد: با تأیید اتاق عمل ، در حال فکر کردن در مورد این واحد دانشگاه هستیم و با آموزش نیروهای انقلابی و کارآفرینی ، کیفیت آموزش و تحقیقات را بالا می بریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گینات ، پیشرفت کمی و کیفی مدارس سما ، جذب و تقویت اعضای هیات علمی در شعبه دانشگاه ، ترغیب اساتید و اعضای هیئت علمی برای شرکت در پروژه نظارت و ترغیب دانشجویان فارغ التحصیل برای انتخاب موضوعی از سیستم نظارت. وی به برنامه های دیگر این دانشگاه در سال 1999 اشاره کرد.

راه اندازی یک مدرسه تخصصی ورزشی

حمید طاهری

طاهری در مورد رفتار دانشگاه آزاد اسلامی واحد گینات در زمینه مدارس مهارت گفت: “در همین راستا یک مدرسه تخصصی ورزشی ایجاد کرده ایم.”

آنا با اشاره به دوره های آموزشی کوتاه مدت در دانشگاه ، درباره مهمترین دستاوردهای دانشگاه در زمینه های مختلف به ویژه تحقیقات سال گذشته گفت: “علاوه بر حفظ نظم و ارتقاء کیفیت آموزش و جذب اساتید مجرب و مجرب که دو مرکز تحقیقاتی هستند.” “ما همچنین مواد بتنی و استحکام ، و زرشک و زعفران ایجاد کرده ایم.”

اشتغال فارغ التحصیلان در مدارس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات با اشاره به شعار “هر دانشجو ، بزرگی ، مهارتی” ، شعار دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1998 ، ادامه داد: دانشگاه ما رفاه اجتماعی و همچنین بخش فنی و حرفه ای را در سطح شهر ترتیب دادیم و فارغ التحصیلان را در زمینه های علوم تربیتی استخدام کردیم. و روانشناسی به عنوان کارورز مدرسه است. “

انتهای پیام 4121/4062


انتشارات سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مجله آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا