اقتصادی

ظرفیت فضای مجازی سمنان که برای خبرگزاری کوزدی-آنلاین استفاده می شود | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجترد لام علی شکری دوشنبه شب در اولین جلسه هماهنگی ستاد یادبود جهانی کوزدی به میزبانی دفتر نمایندگان بالاترین رهبران استان سمنان ، ظرفیت مجازی ایالتی انجام نظرسنجی در فضای مجازی و روز جهانی قوس با بیان اینکه باید از آن برای روز کودک استفاده شود ، نقش موثری در نزدیک شدن نسل جوان به این مناسبت ویژه خواهد داشت.

بابیان گفت: یکی از تجربیات موفق اداره کل اسلامی سمنان راه اندازی رسانه های مجازی مجازی است ، “تاکنون یک محصول بسیار مجلل و ارزشمند به جوانان و هیئت های انقلابی کمک کرده است. در این رسانه قرض گرفته و ارائه شده است. “جهان قدس کمک کرد.

مدیر تبلیغات اسلامی استان سمنان. اظهار می دارد که باید تلاش هایی در طول دوره انجام شود کرونا وی گفت: “بر این اساس ، تولید کلیپ های کوتاه ویژه فضای مجازی با هدف تبیین جنایات رژیم صهیونیستی و سرکوب فلسطینی ها باید در دستور کار هنرمندان و فعالان فضای مجازی قرار گیرد.” گفت

وی ادامه داد: یکی از فعالیتهای مفید فرهنگی این روزها تشکیل مساجد و منبرهای مجازی است که همچنین با کمک روحانیت فعال دولت برای جشن روز جهانی امتحانات انجام می شود. این می تواند نقش مهمی ایفا کند. “

مدیر انتظامی پلیس استان سمنان همچنین به بابیان گفت: نقش رادیو و فضای مجازی در ماه مبارک رمضان و کوزدی امسال بسیار حساس ، مهم و مؤثر خواهد بود. مهاجرت مشخص شده: مدیر فعالان فضای مجازی با ایجاد پست های فرهنگی مختلف در ایجاد فرهنگ جهانی کوزدی موثر هستند و این امر مستلزم حضور همه این افراد در این زمینه است.

حسن اسلامی راد بابیان افزود: تولید محتوای فرهنگی برای اقشار مختلف مردم باید در دستور کار باشد. تاریخشناسیدولت های ایالتی می توانند از این فرصت برای سازماندهی مسابقات فرهنگی ویژه برای کارکنان استفاده کنند. همچنین تبلیغات محیطی و عمومی در مورد تاکسی ها و اتوبوس ها در معرفی ظلم و ستم كود و بزرگداشت این مناسبت مؤثرتر خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا