نماد سایت مجله آنلاین

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

نه تنها اعدام او باعث سقوط قیمت سکه نشد بلکه اکنون بالاتر از 7 میلیون تومن است؟
از سال گذشته ، یک زن و شوهر و 32 نفر دیگر در بازار پراید دستگیر و محاکمه شده اند و امروز حکم اعدام این زوج برای مواردی مانند 6700 دستگاه پراید و آشفتگی سیستم اقتصادی از قبل خریداری شده است. ممکن است منتشر و اجرا شود.
اما آیا غرور نصف قیمت امروز وقتی که اینها را گرفت و سال گذشته آنها را به زندان برد؟
چه عواملی و عواملی هستند که باعث غرور و افتخار هنگام زندان می شوند؟
آیا اعدام سلطان سک بیش از دو برابر قیمت سکه بدون کنترل خواهد بود و اجرای سلطان پراید قیمت پراید را به 35 میلیون تومان بازگرداند؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
آن کجاست؟
افراد قوی و حقوق بگیر در سطوح دیگر در این مورد و موارد مشابه دیگر در این پرونده دخیل هستند ، از جمله پایان کار در اینجا ، مانند مدیرعامل سایپا و دو عضو Diet. چه کار می کنی؟ چه تضمینی وجود دارد که این گذشت مانند گذشته ادامه پیدا نکند؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا تاکنون این مشکل حل نشده است؟
فقط یک دلیل برای این نوع داستان وجود دارد. این فقدان شناسنامه و هویت کالا و خدمات و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر زنجیره تأمین کالاها و خدمات از منبع تهیه و تولید تا پایان توزیع است.

اگر این شناسه هایی که من ذکر کردم به طور عمدی و شفاف ایجاد می شدند ، سیستم تولید و توزیع ثروت کشور با نظم و انضباط انجام می شود و باعث می شود بسیاری از مردم مانند برده ها روز به روز بمیرند. نمی توان گفت که تضعیف خواهد شد. و در مقابل چند نفر مانند هیل ، آیا از تلاش و اعتماد به آنها خلاص می شوند و صاحبان آنها می شوند؟

بیش از یک دهه است که من به بسیاری از مقامات ، چه دولت و چه مجلس ، نامه نوشتم و حتی آنها را در یادداشت خود ذکر کردم. متأسفانه ، در طول سالها ، مضامین تکراری با توجیه کاذب برای سه قدرت اصلی کشور وجود داشته است. ما ملت و پول ملت هستیم و آیا قدرت اقتصاد و زندگی مردم کوچک و ضعیف است؟

او می گوید ، وقتی خدا در زبان ملکه یمن ، تفاوت بین پادشاهان ، پادشاهان مادی و پیامبران معنوی و مقدس را در قرآن صحبت می کند.
الت إن الملوك إذا دخلوا قریة أفسدوها وجعلوا أعزة أهلها أذكلة
این پادشاهان ممکن است وزرای دولت و مدیران و مدیران ارشد ، نمایندگان مجلس و لابی ها و قاضیان ارشد و تصمیم گیران باشند.
فرقی نمی کند این پادشاهان چه کسانی باشند.

نکته مهم این است که عملکرد او و تیمش که برده های فاسد و یا فاسد می شوند ، وقتی که عمدی ، دانشی و عمداً شفاف نباشند ، منافع خود و تیمشان است. سعی کنید مطمئن شوید
و متأسفانه در این چند دهه ما به روشنی شاهد عواقب اقدامات این پادشاهان ، آگاهانه حفظ یک جریان ملی و یک حرکت اقتصادی شفاف ، ایجاد فساد و تداوم هستیم. باید نوشت و گفت که فاسد ، فاسد و تحقیرآمیز است. این پیشرفت تدریجی مردم و عزت آنها بود. آل آکیل یکی از آنهاست.

خروج از نسخه موبایل