نماد سایت مجله آنلاین

ابتلای معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض به کووید ۱۹ در شیراز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ابتلای معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض به کووید ۱۹ در شیراز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

با گفتگوی شهباز گودرزی گفتن اطمینان حاصل کنید که یکی از کارکنان دبستان فیض شیراز به یک خبرنگار آنلاین مبتلا به علائم مشکوک شده است تاج وی گفت: “خوشبختانه ، نازیوی زاده ، مدیر مدرسه ابتدایی فز ، اطمینان داشت كه وی این بیماری را داشته است.” تاج بیمارستان حضرت آریاسگر (آ) شیراز تحت کنترل خود است ، بیماری وی تحت کنترل است و وی در این مرکز پزشکی توسط پزشک معالجه می شود

وی در مورد چگونگی تأثیرگذاری معاون سرپرست مدرسه ابتدایی دختران فیض شیراز توضیح داد. “همکار ما در 17 مه ، هنگامی که مدرسه دوباره بازگشایی شد ، به مدرسه آمدیم.

شهبازی ادامه داد: پس از بحث و گفتگو درباره این موضوع با مدیر دبستان ، معاون ابتدایی مدارس ابتدایی ذکر شده در تاریخ 19 اردیبهشت به مدرسه نمی رود و تحت مداوا قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه یک شیراز گفت: “خوشبختانه می ترسیدم که یک دانش آموز در مدرسه ابتدایی فز بتواند به این بیماری مبتلا شود.” انجام داد Quaid 19 وجود ندارد

وی با بیان اینکه مدرسه عمومی فس یکی از محبوب ترین مدارس شیراز است ، گفت: حل مشکلات درسی دانش آموزان زیرا دانش آموزان این مدرسه از ضریب هوشی بالایی برخوردار بوده و با آنها تماس می گیرند. من آن را ذکر نکردم. ”به دلیل سوابق تحصیلی عالی مدرسه.

شبازی حداقل 2 هفته پس از آلوده شدن به ویروس آلوده می شود. تاجعلائم در بیمار ظاهر شد و افزود: وی حداقل 12 روز پیش این بیماری را داشت و در خارج از مدرسه بود ، نه در داخل مدرسه. از این رو این فرد در 17 یا 17 ماه مه بیمار نشد.

وی در خصوص کارمندان دیگر در دبستان فز گفت: وی ادامه داد: سایر همکاران فرهنگی ما معدود کسانی هستند که پس از یادگیری در مورد بیماری خود در این دبستان مشغول به کار هستند. تاج بنابراین درخواست خود در طول قرنطینه بیسر آنها می گیرند.

آزمایش در مورد آزمایش تاج همانطور که یکی دیگر از کارمندان مدرسه ابتدایی فیض شیراز گفت: تاج بازدید

در مورد ضد عفونی و ضد عفونی مدارس ابتدایی مذکور ، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک شیراز گفت: این مدرسه قبل از بازگشایی ضد عفونی شده است ، ورودی استریل شده است ، تجهیزات پزشکی از قبیل ماسک ، دستکش و الکل به کارکنان و دو ساعت ارائه شده است. برای هریک ارائه شده است یک بار کلاسها به عنوان احتیاط ضد عفونی می شوند.

خروج از نسخه موبایل