اقتصادی

آئین شب قدر با رعایت موازین بهداشتی در مساجداستان سمنان برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام علی شکری صبح امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در فضای مجازی درباره برگزاری مراسم شب کمربند مطابق قانون فاصله اجتماعی و معیارهای بهداشتی گفت: مدیریت مساجد مردم ، زیارتگاه های مقدس و غیره

وی با بیان اینکه مردم سمنان هیچ مشکلی در بهره‌مندی از برکت ماه مبارک رمضان ندارند ، افزود: “پشتیبانی و نظارت کامل اداره کل تبلیغات اسلامی برای انجام مناسک آستان نجیب تا آخرین لحظه برگزار شد.” اضافه.

مدیر تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم از ما می خواهند با رعایت موازین بهداشتی مانند مسافت ، استفاده شخصی ، مسجد و ظرفیت 25 درصد نیروی دریایی ، مساجد را در همان روال معمول مجدداً راه اندازی کنیم. .. او نشان داده است که مردم در همه چیز بهترین هستند.

شکلی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: لي آنها گفتند: “آنها معتقدند كه مساجد مومن و ساير مساجد مطمئناً بهتر از سايرين هستند ، گرچه قوانين سختي در اين زمينه وجود دارد.” تخته کمیته مدیریت مسجد ، تخته افراد متدین ، ​​ائمه ، گروههای جهادی و عزیزان در بسیجی ، کار خوبی را انجام داده اند که منجر به احیای مسجد در لیال القدر است.

وی با بیان اینکه این مسجد باید به عنوان یک ظرفیت ذهنی بالا برای رشد دینی و اخلاقی جامعه مورد استفاده قرار گیرد ، گفت: مطابق با مفهوم قرآن می توان دستورات قرآن را در زندگی شخصی و اجتماعی انجام داد. هرچه بیشتر بتوانید ، شادتر و مرفه تر خواهید بود. ” ما شبیه این هستیم:

مدیر تبلیغات اسلامی استان سمنان به تلاش مجاهدین عموم مردم بویژه کادر پزشکی و پزشکی ، گروههای تبلیغی ، پایگاههای مقاومت در بسیجی ، مساجد در خط مقدم مبارزه با ویروس قرار دارند. تاج وی خاطرنشان کرد: ظرفیت در این دوره بسیار خوب بوده است تخته اماکن مذهبی برای دین ، ​​روحانیت ، مساجد و ویروس ها تاج من قبلاً به مردم خدمت می کردم

سوخری با نام مسجد ، اماکن مقدس را به بهترین پایه برای ارتقاء رشد معنوی در دین و جامعه تبدیل می کند. وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مهار معنویت مساجد و اماکن مذهبی است.

دکمه بازگشت به بالا