اقتصادی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

نه تنها اعدام او باعث سقوط قیمت سکه نشد بلکه اکنون بالاتر از 7 میلیون تومن است؟
از سال گذشته ، یک زن و شوهر و 32 نفر دیگر در بازار پراید دستگیر و محاکمه شده اند و امروز حکم اعدام این زوج برای مواردی مانند 6700 دستگاه پراید و آشفتگی سیستم اقتصادی از قبل خریداری شده است. ممکن است منتشر و اجرا شود.
اما آیا غرور نصف قیمت امروز وقتی که اینها را گرفت و سال گذشته آنها را به زندان برد؟
چه عواملی و عواملی هستند که باعث غرور و افتخار هنگام زندان می شوند؟
آیا اعدام سلطان سک بیش از دو برابر قیمت سکه بدون کنترل خواهد بود و اجرای سلطان پراید قیمت پراید را به 35 میلیون تومان بازگرداند؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
آن کجاست؟
افراد قوی و حقوق بگیر در سطوح دیگر در این مورد و موارد مشابه دیگر در این پرونده دخیل هستند ، از جمله پایان کار در اینجا ، مانند مدیرعامل سایپا و دو عضو Diet. چه کار می کنی؟ چه تضمینی وجود دارد که این گذشت مانند گذشته ادامه پیدا نکند؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا تاکنون این مشکل حل نشده است؟
فقط یک دلیل برای این نوع داستان وجود دارد. این فقدان شناسنامه و هویت کالا و خدمات و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر زنجیره تأمین کالاها و خدمات از منبع تهیه و تولید تا پایان توزیع است.

اگر این شناسه هایی که من ذکر کردم به طور عمدی و شفاف ایجاد می شدند ، سیستم تولید و توزیع ثروت کشور با نظم و انضباط انجام می شود و باعث می شود بسیاری از مردم مانند برده ها روز به روز بمیرند. نمی توان گفت که تضعیف خواهد شد. و در مقابل چند نفر مانند هیل ، آیا از تلاش و اعتماد به آنها خلاص می شوند و صاحبان آنها می شوند؟

بیش از یک دهه است که من به بسیاری از مقامات ، چه دولت و چه مجلس ، نامه نوشتم و حتی آنها را در یادداشت خود ذکر کردم. متأسفانه ، در طول سالها ، مضامین تکراری با توجیه کاذب برای سه قدرت اصلی کشور وجود داشته است. ما ملت و پول ملت هستیم و آیا قدرت اقتصاد و زندگی مردم کوچک و ضعیف است؟

او می گوید ، وقتی خدا در زبان ملکه یمن ، تفاوت بین پادشاهان ، پادشاهان مادی و پیامبران معنوی و مقدس را در قرآن صحبت می کند.
الت إن الملوك إذا دخلوا قریة أفسدوها وجعلوا أعزة أهلها أذكلة
این پادشاهان ممکن است وزرای دولت و مدیران و مدیران ارشد ، نمایندگان مجلس و لابی ها و قاضیان ارشد و تصمیم گیران باشند.
فرقی نمی کند این پادشاهان چه کسانی باشند.

نکته مهم این است که عملکرد او و تیمش که برده های فاسد و یا فاسد می شوند ، وقتی که عمدی ، دانشی و عمداً شفاف نباشند ، منافع خود و تیمشان است. سعی کنید مطمئن شوید
و متأسفانه در این چند دهه ما به روشنی شاهد عواقب اقدامات این پادشاهان ، آگاهانه حفظ یک جریان ملی و یک حرکت اقتصادی شفاف ، ایجاد فساد و تداوم هستیم. باید نوشت و گفت که فاسد ، فاسد و تحقیرآمیز است. این پیشرفت تدریجی مردم و عزت آنها بود. آل آکیل یکی از آنهاست.

دکمه بازگشت به بالا