اقتصادی

تاثیر خرید بک لینک دائمی و معتبر بر روی رتبه سایت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در این مقاله قصد داریم مطابق نوشته سایت آی آر سوشال، در مورد خرید بک لینک معتبر صحبت کنیم. طبق الگوریتم های فعلی گوگل، همچنان فاکتور بک لینک دائمی و با کیفیت جزو فاکتورهای مهم محسوب می شود و سایتهایی که دارای بک لینکهای با کیفیت و دائمی و طبیعی هستند، افزایش رتبه بسیار سریع تر و بهتری را تجربه کرده اند.

بک لینک چیست؟
منظور از بک لینک، سایت هایی هستند که در یکی از صفحات خود، به سایت شما (و یا صفحه ای از سایت شما) لینک داده اند. این لینک ها می توانند به شکل های گوناگون باشند و حتی مستقیم و یا غیرمستقیم به سایت شما اشاره نمایند. در صورتی که به کلیه جوانب لینک سازی توجه نگردد ممکن است بک لینک های غیرطبیعی را برای سایت خود ایجاد نمائید. بنابراین لازم است حتما از سرویس دهندگان معتبر در این زمینه راهنمایی بخواهید. آی آر سوشال کلیه سرویس های خرید بک لینک دائمی و با کیفیت و طبیعی را با تعرفه ای ارزان به صورت فالو ارائه می نماید.

خرید بک لینک معتبر و دائمی

پکیج های خرید بک لینک تضمینی و طبیعی
در حال حاضر در آی آر سوشال سه نوع پکیج ارائه می گردد که شامل موارد زیر است:

خرید بک لینک های جامع و شبکه ای (لینکسازی شبکه ای)

خرید بک لینک های زنجیره ای دائمی و با کیفیت

خرید بک لینک و لینک سازی تقویتی
مزایای خرید بک لینک از آی آر سوشال
بک لینک های مستقیم به صورت انبوه نیستند. بلکه لینک هایی “به تعداد محدود” اما با “قدرت فوق العاده بالا” به صورت “مستقیم” به سمت سایت شما روانه می گردند. به عبارت دیگر، داشتن بک لینک مستقیم به تعداد کم اما پر قدرت، بهتر از هزاران بک لینک مستقیم اما کم قدرت و حتی اسپم هستند. تکنیک اسپم متاسفانه همان چیزی است که برخی از ارائه دهندگان بک لینک همچنان آن را برای مشتریانشان اجرا می کنند که لازم است در این زمینه هشیار باشید.
قیمت فوق العاده مناسب با توجه به کیفیت بالای لینک سازی
اجرای کلیه مراحل لینک سازی در کوتاه ترین زمان ممکن
استفاده از تکنیک محتوای یونیک و یکتا در کلیه پکیج های خرید بک لینک
لینک سازی به طبیعی ترین شکل ممکن
استفاده از تکنیک های آنتی ترک، جهت مخفی ماندن لینک سازی ها از دید گوگل

منبع مقاله:

https://irsocial.net/buy-backlink/

https://irsocial.net/buy-backlink/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا