اقتصادی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

اما می خواهم به نکاتی اشاره کنم که در هواپیمای اول بد نیست.
1. اگر می خواهید انتخابات ریاست جمهوری را پارلمان کنید و خود را یکی از روسای جمهور کنید ، به راحتی نمی توانید از زیر فراکسیون یک جناح پایین بروید و ممکن است خفه شوید.

2- وظیفه شما تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن است. تعهدات نامحدود را بر خود تحمیل نکنید و از متن قانون پیروی کنید.

3. هیچگونه تعهدی در قبال:

-مشارک برکناری و نصب ادارات دولتی. باید اصل تفکیک قدرت رعایت شود و تهدید به پرداخت باج ، اخاذی پول و بازجویی و کسب امتیاز از طریق بازجویی درست و بی ثمر نیست.
-این کشور دارای یک سیستم طولانی و گسترده است که وظیفه آن برنامه ریزی برای توسعه و آماده سازی است. مداخله برای یافتن چنین برنامه هایی و به ثمر رساندن امتیاز در تعهد شما نیست.
-سینسینگ خوب است ، اما خوب نیست. در یک گفتار یا گفتار ، قبل از سخنرانی ایده بگیرید ، نه شعار.
-پرداخت یک خط پیرامون دلالان و متقاضیان اجاره و توافق نامه های اصلی ، زیرا برای مردم مهم نیست که شما میلیون ها میلیارد دلار برای آمدن به کنگره هزینه کرده باشید. اگر نه ، هدف شما بد است.
-بگذارید مردگان بیشتر زندگی کنند و به آنها بگویید که به مردم کشور خود توجه نکنید. وقتی صفحه برگردد ، شعار برعکس می شود! و امرار معاش مرگ شما خواهد بود.
-این وظیفه شما نیست که در مراسم اختتامیه و مراسم عروسی رهبران کشور خود شرکت کنید ، اگرچه حضور آنها در این مراسم خوب است ، اما این موضوعات بر عملکرد قانونگذاری و نظارت بر مجلس تأثیر می گذارد. اگر داده شود ، تضمین می شود.
-لطفا توجه داشته باشید که این صندلی ها در دستان شما بی خطر هستند و فردا از شما بازیابی می شوند و باید در هر دو جهان مسئولیت داشته باشید.
-فراموش کردن دروغ ها ، تهمت ها ، شعارهای آسمان و تخریب ، در غیر این صورت به شما آسیب می رساند.
مراقب هاله نور و خیال باشید. برای به دست آوردن شغل به توانایی هایی نیاز دارید و ممکن است دچار تردید شوید. بنابراین مراقب باشید که اعتماد به نفس کاذب نداشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا