اقتصادی

۳۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح های مدرسه سازی مشارکتی اختصاص یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جلسه ای با معاون وزیر مهندسی عمران ، مهرالله رخشانی آنلاین و رئیس سازمان نوسازی مدارس شامگاه چهارشنبه در مجتمع آموزش و بهزیستی کازبین فالنگیان برگزار شد. .

حسن آریاسگاری ، مدیر کل آموزش و پرورش ، مدیر کل نوسازی جاوا نباکتو و آلماگان رئیس اتحادیه اهدا کنندگان ساخت و ساز مدارس دولتی نیز در این جلسه حضور داشتند.

مهرالله رخشانی آنلاین در این جلسه گفت: “از جامعه خیریه ساختمان مدرسه تشکر می کنم که به دولت کمک می کنند تا فضای آموزشی را فراهم کند تا ساختمان مدرسه متوقف نشود.”

وی ادامه داد: برای اولین بار برای حفظ وضعیت اهدا کننده ساختمان مدرسه ، روز ملی اهداکننده در 15 ماه مبارک رمضان و در امام حسن معیتاب (ولادت) برگزار می شود.الف) این یک روز بخشش است و ایثار در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است.

رخشانی آنلاین گفت: “امروز برنامه های مختلفی از جمله برنامه شبگرد که با همکاری رادیو و تلویزیون تهیه شده است برای اهدا کنندگان ساختمان مدرسه تهیه شده است.”

رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: “ما اقدامات بسیاری را برای تقویت روابط خود با اهدا کنندگان خود انجام داده ایم و سهم به موقع را در پروژه های مشارکتی فراهم کرده ایم.” یادم آمد

3.2 تریلیون تخصیص به پروژه های مشارکتی

وی از افزایش سه برابری مشارکت خیرخواهانه در ساخت مدارس خبر داد و گفت: خوشبختانه افزایش مشارکت خیرخواهانه بیش از سه برابر مشارکت دولت است و به قزوین این امکان را می دهد تا مشارکت خود را در بخش خیرخواهانه افزایش دهد. اگر بتواند ، سهم زیادی خواهد داشت. “

رخشانی آنلاین گفت: در سال گذشته سهم دولت از بودجه پروژه های ساخت مدارس 1.3 هزار میلیارد تن و سه برابر امسال به 3.2 هزار میلیارد تن رسید.

معافیت هزینه خدمات شعب از موسسات خیریه

“قانون بودجه سال 1999 همچنین هزینه اشتراک آب ، برق و گاز را برای مدارس خیریه مجاز کرده است ، که در واقع یک پروژه خیرخواهانه دولتی است. این یک کمک مخفی است. “

وی همچنین توسط بسته ای تحت عنوان “همچنین تحول مشاركت مردم” مورد تأیید قرار گرفت. در این پروژه 200 میلیارد تومان در این پروژه پشتیبانی خواهد شد. “

رخشانی آنلاین همچنین گفت: وی گفت: “در خوزستان ، 180 میلیارد تومن توسط اهدا کنندگان وارد شده اند. ما همین مقدار کمک می کنیم. امیدواریم که کازبین با این اشتباه اعتباری پیگیر باشد.

“برای هر پروژه نیمه تمام با توجه به سهمی از اهدا کنندگان ، دولت نیز تعهدات خود را پرداخت و در قزوین ما آماده هستیم تا پروژه نیمه تمام را به اتمام برسانیم.”

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سهم دولت در تکمیل 37 پروژه ساخت مدارس در کازبین حدود 47 میلیارد تن است و ما برای سرعت بخشیدن به ساخت مدارس قصد داریم 50 میلیارد دلار پرداخت کنیم.

رخشانی آنلاین در ادامه تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان ، یک زن خوب تنها دارایی خود ، انگشتر طلا را برای ساختن مدرسه ای به ارزش 50 میلیون تومان اهدا کرد و افراد خوب آن را خریداری کردند. به 2.5 میلیارد تومان اهدا شده است. مدارس کردی به نام همان زن خوب ساخته شد و این نوع ایثارگری در کشور فراوان است.

وی گفت: “امسال جهشی بزرگ در تخصیص بودجه به کارهای مشارکتی است ، ما آن را فرصتی می دانیم و آن را سال خودکشی برای ساختن یک مدرسه می نامیم تا بتوانیم با تلاش مضاعف مدارس بیشتری را آماده کنیم. من خواهم کرد “

وی فكر كرد و نیاز داشت كه مردم را به پشتیبان خود رجوع كند و یادآور شد: با ساخت فیلم های مستند و نوشتن و انتشار كتاب توسط خیرین مدرسه ساز ، فرهنگ ساختمان مدرسه را حفظ كردیم. در همین حال ، ما باید مردم را با فرهنگی که این افراد ایجاد می کند ، معرفی کنیم.

در این مراسم دو برادر خوب به نام های جاباد و تاجیجیرمی تفاهم نامه هزینه هزینه ساخت یک مدرسه کلاس ششم در یکی از روستاهای شهر قزوین را با اعتبار 800 میلیون تومان به امضا رساندند. .

دکمه بازگشت به بالا