اقتصادی

رژیم غاصب صهیونیستی اصلی‌ترین محور فتنه انگیزی در جهان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مدیر مدرسه علمیه هوراسان بیانیه ای را صادر کرد که پلیس و دولت آمریکا را به تروریسم نژادی متهم می کند.

متن این بیانیه است:

به نام خدا

بار دیگر ، فقط تعداد معدودی زنجیر متکبر از چدن از دستکش های مخملی بیرون آمدند. دولت جنایتکار ایالات متحده با کشتن بی رحمانه و وحشتناک شهروندان جهان رنگارنگ ، وحشیانه بودن خود را ثابت کرده است و به تعبیر مقام معظم رهبری ، پلیس خونسرد است. قرار دادن زانوها بر گردن مرد سیاهپوست و دراز کشیدن برای مردن چیز جدیدی نیست. این طبیعت آمریکایی است. این کاری است که آمریکایی ها در افغانستان ، عراق ، سوریه و بسیاری از کشورهای دیگر انجام دادند. این واقعیت که مردم می گویند “ما نمی توانیم نفس بکشیم” در قلب هر ملتی است که ایالات متحده در آن ظلم و عمل می کند.

این جنایت دردناک ، سرکوب وحشیانه معترضین علیه این سیستم فاسد و هزاران جنایت پنهان و غیب دیگر جهان ، آن چیزی است که دولت ایالات متحده به همراه دولت صهیونیستی محور اصلی شرارت و تحریک در جهان بوده است. نشان داده شده است که ادعاهای دروغین حقوق بشر را نقض می کند. بوی افتخار و اخلاق نمی دهد و به کوچکترین اعتقاد به حقوق و کرامت انسانی اعتقاد ندارد. شعار “ما نمی توانیم نفس بکشیم” فریاد مردم مظلوم در سراسر جهان است که از جنایات آمریکایی رنج می برند.

اسکین هه ، قربانی نژادپرستی سازمان یافته توسط دولت فاشیستی ایالات متحده ، اکثر شهروندان و مردم معترض در چندین ایالت ، و قربانیان مظلوم جنایات غیرقانونی کودک غیرقانونی دولت غربی فلسطینی ها ، و مردم مغرور ایران که به خاطر حقوقشان مجازات شده اند. آنها بی رحمانه و غیر انسانی هستند و مقاومت را تنها راه نجات خود و شکست این دیو بزرگ می دانند.

حوزه علمیه هورسان ، ضمن محکوم کردن تروریسم تروریسم توسط پلیس و دولت ایالات متحده ، آن را محصولی از تفکر مادی و معنوی رهبران ملی می داند و به دنبال اطاعت از تابش دین و معنویت است. من معتقدم که عدالت و روشنگری در جهان گسترش نمی یابد ، به جز. دولت انقلابی ایران به سرپرستی آیت الله خامنه ای ، معاون افتخاری حضرت ولی عصر (عج) ، با تمام توان به سمت ایران می رود.

“فرض نکنید که کسانی که گم می شوند ، بر روی کره زمین رنج خواهند برد. آنها به آنها آسیب نخواهند رساند و به وراث آنها آسیب نخواهند رساند.”

Cade Mesba Ameri
مدیر حوزه علمیه هورسان

دکمه بازگشت به بالا