کرونای عمانی، کرونای ایرانی – مجله آنلاین

هنگامی که coronavirus در ووهان ، چین به عنوان علت بیماری جدید Quid 19 شناخته شد ، همچنین کشف شد که این بیماری می تواند با تماس ساده روزمره انسان مانند دست زدن ، عطسه یا تماس منتقل شود. منطقه آلوده به ویروس. سوال این بود که چه زمانی این ویروس به ایران می رسد؟

Corona به زودی به مناطقی در نزدیکی چین گسترش یافت ، كه كشورهای جنوب شرقی آسیا یكدیگر پس از كشفی اكتشافات جدید را اعلام كردند. پاسخ دولت چین به این بیماری به طور جدی نظامی است ، به طوری که سایر شهرها دارای بیشترین جمعیت هستند ، اما ممکن است لازم باشد برای مدت چند هفته ایالت 60 میلیون نفری ایزوله شود تا از شیوع آن در مناطق دیگر جلوگیری شود. آن را انجام داد کشورهایی در سراسر جهان نیز به این ویروس آلوده شده اند ، اما به نظر می رسد فعالیت قرنطینه ووهان موفقیت آمیز بوده است.

چینی ها این بیماری را در پایان سال 2019 کشف کردند و به جهانیان درباره آن هشدار دادند. در جاهای دیگر دنیا ، برخی معتقدند که این بیماری در چند هفته اول جدی گرفته نشده و دولت چین از ترس انتقاد بیش از حد اقدامات احتیاطی را انجام داده است. اما ترس و اضطراب از وقتی شروع شد که سایر نقاط جهان به طور فزاینده ای آلوده شدند و همه متوجه شدند که ویروس به چه راحتی گسترش می یابد. گزارش ها از تعداد آلوده و قاتل در کشورهای مختلف باعث شگفتی مردم در سراسر جهان شده است. در همین حال ، سران کشورها در برخی از کشورها ، مانند ایالات متحده و برزیل ، به سادگی این مشکل را نادیده گرفتند و به عموم مردم گفتند که خطر ابتلا به این بیماری به اندازه ممکن جدی نیست ، به طوری که سالانه ده ها هزار نفر از آنفولانزا می میرند. .. و Quid 19 یکی از این انواع بیماری است که شبیه آنفولانزا است. حتی در ایران ، اعلامیه رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه چیز از روز شنبه عادی خواهد بود ، شگفت آور بود. در انگلیس نخست وزیر افتخار داشت که در اوج طغیان جسورانه دست همه را لرزاند ، اعتراضاتی را برانگیخت و حتی اعتراف کرد.

گزارش اول هورمون کرونا در ایران مربوط به کشته شدن دو نفر در شهر قم در آخرین روز فوریه 2017 ، هشدار داد. هنگامی که وزارت بهداشت خبر فوت دو نفر در رسانه ها را داد ، مشکل این بود که چند نفر به این ویروس آلوده و دو نفر نیز جان باختند و محاسبه درصد در شبکه های اجتماعی ، رسانه ها ، کانال های تلویزیونی آغاز شد. حداقل 100 فرد آلوده در ایران وجود دارد ، اما وزارت بهداشت این خبر را منتشر نکرده است تا در انتخابات آینده شورای مشورتی اسلامی تأثیر نگذارد. با این حال ، وزارت بهداشت ، کار و رفاه از کشته شدن این دو نفر قبل از انتخابات خبر داد. حتی گفته می شود که آنها برای کشته شدن این دو نفر بهانه ای برای حضور کم اعلام کرده اند. رد صلاحیت گسترده ، ماه های قبل از انتخابات و فشار شدید اقتصادی بر روی مردم باعث کاهش عملکرد دوره یازدهم شورای مشورتی اسلامی شده است که پیش از این تصور می شد متوسط. براساس اعلام اداره خانه ، میزان مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم حدود 42 درصد است که حدود 20 درصد کمتر از دور قبل است.
در رفتار مبتنی بر شفافیت ، وزارت بهداشت ایران تعداد بیماران را گزارش می کند و روزانه تعداد بیماران را بر اساس نتیجه نهایی آزمایش ، تعداد مرگ و میرها ، تعداد بیماران بهبود یافته و تعداد بیماران با شرایط و آزمایش های جدی تعیین می کند. مطلع خواهد شد. این کاری است که هنوز هم انجام می شود ، اما انتقاداتی وجود دارد که اعداد واقعی نیستند ، بلکه طراحی شده اند.

در عمان ، اولین بیمار Quid 19 در 26 مارس کشف و اعلام شد. خیلی زود مشخص شد که اولین بیمار چند هفته پیش به ایران سفر کرده بود. به همین ترتیب ، نام ایران بارها و بارها در شبکه های اجتماعی ، رسانه ها و بحث و گفتگو میان مردم عمان و کشورهایی که در ساحل جنوبی خلیج فارس قرار دارند تکرار شده است. این رسانه ها بسته به موقعیت سیاسی آنها ، این خبر را دنبال کرده و منتشر کرده اند. حتی در بین مردم منطقه شایعه شده بود كه ایران برای انتقام از قتل سردار سلیمانی ، عمداً كرونا ویروس را در این كشورها پخش كرده است.
از ابتدا ، دولت عمان تصمیم به اتخاذ یک سیاست روشن در ارائه اطلاعات دقیق و به موقع در مورد این بیماری گرفت. می توان گفت که این اقدام روشی جدید برای مقابله با اخبار حوادث عمان بود. به یاد دارم در چند سال اول ورود ما به کشور ، روزنامه های انگلیسی زبان عمانی از اخبار بد و موارد قتل ، سرقت ، جرم و غیره پوشش اندکی نداشتند. این تلاشی بود برای به تصویر کشیدن همه چیز به عنوان خوب ، امیدوار و خوشحال ، اما به تدریج. با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی ، روزنامه ها شروع به تمرکز روی اخبار حادثه کردند.
بدیهی است که در عمان ، تعداد بیمارستان ها ، به ویژه بخش مراقبت های ویژه ، به اندازه کافی نیست که بتواند یک بیماری همه گیر گسترده را در خود جای دهد. به همین دلیل دولت تصمیم گرفته است بدون از دست دادن فرصت فعالیتهای قرنطینه را در این شهر آغاز کند. جمال هر روز از من در مورد اوضاع ایران سؤال می كرد و من به او می گفتم: “تصور كنید شهری در تلاش است با زمین و یورش های دشمن بجنگد و تسلیم نشود.” این وضعیت فعلی ایران است. همه مردم و مراکز پزشکی در حال مبارزه با این بیماری هستند. من به جمال گفتم که تصمیمات پیشگیرانه دولت عمان در مورد این بیماری دقیق و منطقی است ، که نشان می دهد تجربه گروه درمانی بیمارستان عمان در مدیریت شرایط بحرانی چقدر تجربه دارد. در ایران ما درگیر بحران هایی از جمله زلزله های وحشتناک ، سیل های فاجعه بار و جنگ ها شده ایم که باعث افزایش چشمگیر تجربه متخصصان مراقبت های بهداشتی در مدیریت بحران اما در عمان شده است. ، به جز برخی طوفان های بزرگ. حتی اگر در سراسر کشور کمتر از 100 بیمار وجود داشته باشد ، تصمیم دولت و کمیته ریشه کن کردن Quaid 19 در قرنطینه عاقلانه است ، زیرا در سطح ملی بحرانی نیست.

جمال به من گفت که می داند همه چیز مربوط به ایران در رسانه ها در حال گسترش است. اکنون همه نگاه ها به ایران در منطقه است و عده ای نیز ایران را به دلیل شیوع coronaviruses مقصر می دانند. در همین حال ، صداهایی از ایران و خارج از کشور که سعی در نشان دادن دولت داشتند که نمی توانند این بیماری را کنترل کنند ، به ظن و نگرانی افزودند. حتی داستانی از برخی نامه های امضا شده به سازمان بهداشت جهانی وجود داشت که اعلام کرد ایران قادر به کنترل و مبارزه با این ویروس نیست. بهتر است سازمانهای بین المللی وارد این زمینه شوند. در حقیقت ، سازمان های بین المللی می خواهند نقش دولت ایران در مدیریت عملیات دولتی و خودمدیریتی را نادیده بگیرند. مشکل را برای خودتان بردارید. در همین حال ، یک گزارشگر به اصطلاح شهروند از عدم وجود وسایل و لوازم جانبی مانند ماسک و دستکش در شبکه های اجتماعی خبری خارج از ایران ، این بهانه را مبنی بر اینکه دولت ایران در مقابل این بیماری همه گیر ناتوان است ، تقویت کرد. همه اینها در شرایطی اتفاق افتاد كه ویروس هنوز به غرب گسترش نیافته بود ، و برخی از افكار عمومی در جهان فقط ایران و چین را به عنوان مرکز گسترش ویروس تشخیص دادند. جنگ تبلیغات و رسانه ها علیه ایران هم در داخل و هم در خارج از کشور آغاز شد. در حقیقت ، همه می دانستند که ایران و جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی با این ویروس ندارند ، بنابراین سایر مرزهای ساختگی بین ایران و جمهوری اسلامی برداشته شدند. او نتوانست با ویروس مبارزه کند و این بی قدرتی به قیمت آلوده کردن مردم در ایران و کشورهای همسایه به وجود خواهد آمد. این اتفاق در حالی رخ داد که یک تیم پزشکی در یک بیمارستان ملی در خط مقدم این مبارزه قرار داشتند و سعی در کنترل این بیماری داشتند و ده ها قربانی در این راه کشته شده اند.

یکی دیگر از مشکلی که در ابتدای شیوع ویروس های کرونو در ایران گسترش یافت ، تأثیر تحریم ها بر توانایی سیستم بهداشتی ایران در مبارزه با ویروس بود. حامیان تحریم های داخلی و خارجی تصریح کردند که دولت ایران از فرصت کاهش تحریم ها برای مقابله با Quaid-19 استفاده نخواهد کرد و نفوذ خود را در منطقه افزایش می دهد ، در حالی که تحریم های مخالف استدلال می کردند که تحریم ها ادامه خواهد یافت. اگر این شیوع این بیماری کشنده اتفاق بیفتد ، فقط وضعیت مردم را بدتر می کند و مردم ایران هزینه مستقیم تحریم ها را پرداخت می کنند. البته تحریم ها کم نشده است ، اما گسترده تر شده است ، اما نهادها و سازمان های بین المللی دریافتند که ویروس ها به زودی می توانند به جای یک مشکل ملی ، تبدیل به یک مشکل جهانی شوند. فهمیدم که وجود دارد. امارات متحده عربی ارسال کمک های بشردوستانه به ایران را آغاز کرده اند. سخنگویان دولت آمریكا همواره گفته اند كه مواد مخدر و وسایل پزشکی مشمول مجازات نیستند ، اما چگونه ایران با وجود تحریم ها می تواند هزینه خرید مواد مخدر و اقلام پزشکی را بپردازد؟ جواب سوال ساکت بودند. در حقیقت ، مخالفان جمهوری اسلامی می توانستند منتظر بمانند تا نظام پزشکی این کشور در مواجهه با این بیماری همه گیر زانو بزند ، اما شیوع بیماری کوید به کشورهای اروپایی و آمریکایی ها ماجرا را تغییر داد. .. مدتها بود که قاره اروپا به عنوان مرکز بیماری شناخته می شد. ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه هر روز صدها کشته گزارش می کردند و خیلی زود مشخص شد که در برخی کشورها میزان مرگ و میر بسیار بیشتر از حد انتظار است.

کشورهای اروپایی با کویت 19 رفتار یکسان نداشتند. در حقیقت ، اتحادیه اروپا نمی تواند یک نسخه واحد را برای همه کشورهای عضو توصیه کند ، بنابراین هر کشور استراتژی خود را برای مبارزه با این ویروس کشنده و خطرناک تعریف کرده است. کشورهای مرزی در اروپای جنوبی کاملاً منزوی و حتی برای ورزش های خیابانی ممنوع بودند ، اگرچه برخی از کشورهای شمال اروپا مانند سوئد مسیر متفاوتی را طی می کردند. دو روش برای مقابله با Quid 19 وجود دارد ، یا مقررات قرنطینه بسیار زودتر از شیوع این بیماری در منطقه برای کاهش مرگ و میر و زمان کافی برای معالجه بیماران مریض منتقل می شود. مشخص شد که نیاز به تغذیه سیستم مراقبت های بهداشتی ملی وجود دارد. اجازه می دهد تعداد زیادی از افراد یک جامعه با پرداختن به مقررات قرنطینه حداقل به قرنطینه آلوده به ویروس شوند و این به نوبه خود باعث می شود که جامعه پدیده ای بنام ایمنی گله ایجاد کند. من میتوانم. اولین روش کاملاً منزوی و به ظاهر محافظه کار ، همه اعضای جامعه را وادار به ماندن در خانه می کند که این امر می تواند عواقب اقتصادی و البته امنیتی برای جامعه داشته باشد. وقتی اکثر مردم مدت طولانی در خانه هستند ، به این معنی است که بیشتر اقتصاد راکد و غیرمولد است و دولت هایی مانند غذا و دارو و مراکز پزشکی و آب ، برق و آتش سوزی. نه تنها خدمات بلکه بخشهایی که پلیس را تولید و توزیع می کنند. ارتش همچنین مجاز به فعالیت روزانه است و سایر بخش های اقتصادی و خدمات از جمله صنعت ، کشاورزی ، مراکز خرید بزرگ و سرگرمی بسته است. روش دوم از یک قرنطینه کامل جلوگیری می کند و به کار آسیب نمی رساند ، اما به یک معنا ، قرنطینه هوشمند با کمک فن آوری جدید انجام می شود ، که کار آن در شرایط جدی و مشکوک افراد نیست. و هوشمندانه بر قرنطینه منزل خود نظارت کنید ، که بر اساس انجام آزمایشات زیادی بر روی بیماران انجام می شود. کره جنوبی نمونه بارز آن است.

حال سوال اینجاست که تعهد دولت در این مورد چیست؟ آیا دولت باید به مشاغل و اشخاص کمک کند تا هزینه های زندگی را بپردازند یا این مسئولیت دولت است؟ کشورهای مختلف بر اساس منافع خود تصمیمات متفاوتی گرفته اند. در حالی که برخی از کشورها بسته های حمایتی را برای عموم ، شرکتهای خصوصی و شرکتهای دولتی تهیه کردند تا از بار اقتصادی خود بکاهند ، اما موضوع مهمتر این بود که این کمکها تا چه مدت و چه مدت می تواند ادامه یابد. است. سایر کشورها فقط به ضعیف ترین قسمت های جامعه کمک کرده اند و بسته های حمایتی محدود را برای آنها فراهم کرده اند. در عمان اگر دولت بسته حمایتی را به عمان کم درآمد ارائه دهد و شرکتی که در آن کار می کند تصمیم به کاهش حقوق بگیرد ، بانک موظف است وام را به صورت اقساط با توجه به شرایط حقوق بازپرداخت کند. بود آنها را کاهش یا تأخیر ندهید. شرکت عمان من که در آن کار می کنم نیز اعلام کردم روزهای قرنطینه را مرخصی کارمندان در نظر می گیرم ، اما در همان زمان مجبور شدم از خانه کار کنم و قدم بعدی کاهش 40 درصدی حقوق من بود. اعلام کرد ..
در اوایل ویروس ، تعداد موارد در کشور با سرعتی آهسته افزایش یافت ، اما به زودی این تعداد روزانه با نوسان قابل توجهی شروع به نوسان کرد. سازمان بهداشت جهانی تأکید زیادی بر آزمایش مظنونان می کند و در واقع ، ارقام منتشر شده از سوی کشور تعداد آزمایشات انجام شده را نشان می دهد ، نه تعداد واقعی بیماران. در ایران مدتهاست که در اخبار و شبکه های اجتماعی غیر از ایران تبلیغ می شد که شماره های اعلام شده واقعی نیستند و دولت شماره ها را ایجاد کرد ، اما به زودی پس از آن مشخص شده است که هیچ کشوری نمی تواند آمار واقعی را پیدا کند. پتانسیل تست محدودی وجود دارد و اعداد گزارش شده فقط نتیجه نهایی آزمایش است که منجر به تلفات یا مرگ نمی شود.
در عمان و سایر کشورها در ساحل جنوبی خلیج فارس ، اکثریت جمعیت این کشور متشکل از بیگانگان است که بسیاری از آنها کار ساده شرکتهای ساختمانی و خدماتی مانند شرکتهای نظافت هستند که از شرق آسیا به این منطقه می آیند. شخص. آنها کار میکنند. سالهاست که بر خلاف شرایط غیر انسانی و ارزشهای حقوق بشر ، نسبت به شرایط کار و زندگی این کارگران ساده در منطقه هشدار داده شده است. به عنوان مثال ، جام جهانی فیفا که تحت فشار گروه های مدافع حقوق بشر قرار دارد ، به برگزار کننده جام جهانی 2022 ، کاتربه ، درباره کار ، حقوق و شرایط زندگی کارگران در کارگاه های بزرگ ساختمانی و استادیوم های فوتبال گفت. با این حال ، اقدامات جدی و مؤثر برای تغییر شرایط کار و زندگی کارگران خارجی ساکن در این کشورها انجام شد.
مقامات بهداشت و درمان در منطقه به سرعت فهمیدند که بسیاری از قربانیان کارگران ساده خارجی بودند که در شرایط غیر بهداشتی زندگی می کردند و در فضاهای بسیار کوچک زندگی می کردند. بیشتر محل های کار این کارگران غالباً بسیار آلوده هستند و بوی قوی ورود به فضای زندگی را دشوار می کند.
از زمان اعلام قرنطینه و تعطیلی شرکتهای مختلف تجاری ، پیمانکاری و خدماتی ، افراد طبقه متوسط ​​و ثروتمند در خانه مانده اند و روزانه 20 بار دستان خود را به مدت 20 ثانیه با مواد ضد عفونی کننده شستشو می دهند. آنچه آنها از فروشگاه خریداری کرده اند و آورده اند با دقت و کاملاً تمیز شده اند تا از ابتلا به عفونت با کوید 19 جلوگیری شود ، اما وضعیت کارگران آنها چیست؟ آیا آنها به اندازه کافی صابون یا مواد ضد عفونی کننده برای شستن دست ها دارند؟ مأمورین بهداشت و درمان در منطقه گاه با کمک پلیس شروع به بازرسی از کارگران کردند. جمال گفت: در یک کارگاه ساختمانی که در یکی از کشورهای منطقه برگزار شد ، حدود 40 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند ، نتیجه مثبت Quaid 19 به دست آمد و برای شفاف سازی وظایف بیمار کشف شده ، وی گفت: این کارگاه بزرگ به طور موقت بسته شد.
کارگران ارزان قیمت خارجی ، زمانی که از مزایای پروژه های عمرانی بزرگ در منطقه استفاده می کردند ، با مشکل روبرو شدند و افراد ثروتمند را در خانه های خود گرفتار کردند.
رتبه جهانی کشورهای آلوده به کورو ویروس مانند جدول مدالهای المپیک است. در چند ماه اول ، کشورهایی که در صدر جدول قرار داشتند بسیار شبیه کشورهای ورزشکاران المپیک بودند. چین مدتهاست که از نظر عوارض و مرگ و میر کشور شماره یک بوده است ، اما به سرعت جایگزین اروپا شد و به دنبال آن ایالات متحده و سپس آمریکای لاتین.
تا هفته ای که ویروس به سرعت در ایران گسترش یافت و کشته شد ، ترکیه گزارش داد که صفر موارد وجود دارد و پست ها در شبکه های اجتماعی فارسی برای عملیات فوق العاده و روش های حمله به کشورهای همسایه تبادل می شوند. این ویروس از انتشار ویروس در کشور خود جلوگیری کرد ، اما هنگامی که تعداد موارد و مرگ و میرها در ترکیه شروع به گزارش کرد ، بسیار سریع افزایش یافت و از نظر تعداد موارد در زمان های مختلف از ایران فراتر رفت. اما آمار آن را نشان داد. ترکیه کشته های کمتری نسبت به ایران دارد.
از اواخر ماه ژوئیه ، ترکمنستان ، همسایه شمالی ایران ، هنوز با 19 مورد منفرد گزارش نشده است.
می توان نتیجه گرفت که آمار تلفات در عمان کم بود زیرا شروع قرنطینه شهری خیلی زود بود ، اما پیمانکاران عظیم ، ساخت و ساز و صنایع مختلف و از همه مهمتر صنعت نفت به زودی کارگر و کارمند شدند. شروع کردم به آتش زدن کارمندان. .. برخی از دوستان ایرانی من که برای یک شرکت بین المللی نفت کار می کردند نیز شغل خود را از دست دادند. کمیسیون ضد Corona عمان قوانینی را صادر کرده است که به شرکتها اطلاع می دهد اخراج کارمندان خارجی مجاز است. البته برخی از شرکت ها موارد اخراج کارمندان عمان را که کاملاً بسته بودند ، داشتند ، اما طبق برخی آمار ، تا به امروز حدود 70 هزار خارجی از جمله خانواده ها تحت تأثیر کورو ویروس قرار گرفته اند. منتظر ترک یا ترک عمان پس از شیوع آن هستیم. آنها از کشور آمدند. از دست دادن شغل برای یک خارجی در عمان نیز به معنای از دست دادن ویزای اقامت است. این روزها مرسوم شده است که کارگران و کارمندانی که دستمزدی دریافت نکرده اند اما برای بازگشت به خانه باید هزینه های زیادی را برای اقامت در عمان هزینه کنند. تصور کنید برای افرادی که بیش از 10 یا 20 سال در عمان زندگی کرده اند چقدر دشوار است که ناگهان بدون برنامه ریزی به کشور خود بازگردند. در سالهای اخیر ، تراز پرداخت شرکتها نامتوازن است ، اما برخی از شرکتهای بین المللی با پرداخت سود سهام بزرگ حتی در چنین شرایطی ، رضایت سهامداران عمده را در اولویت قرار می دهند. اکنون آنها کارمندان خود را شلیک می کنند. ابزار دیگر برای کاهش هزینه ها ، کاهش حقوق کارمندان است. می توان گفت همه شرکت های عمان به آن وابسته بودند. جمال گفت اگر دستمزد خود را 40٪ كاهش دهد ، قادر به پرداخت هزینه عادی نخواهد بود. همین امر در مورد کارمندان خارجی نیز صدق می کند. به عنوان مثال ، ارزش یک سال مدرسه بین المللی در کشور می تواند بیش از 20،000 دلار هزینه داشته باشد و پرداخت آن با پایین آوردن حقوق شما دشوار است. در همین حال ، برای یک خانواده ایرانی که در یک مدرسه بین المللی در عمان تحصیل می کنند ، بازگشت به ایران و سازگاری با سیستم آموزش ایران کار ساده ای نیست.
در یک اقدام دیگر ، دولت عمان قصد دارد 70 درصد از نیروهای خارجی را که در بخش دولتی کار می کنند ، اخراج کند. در بسیاری از وزارتخانه های دولتی عمان ، می توانید حدود 53،000 نیروی نظامی خارجی را ببینید که مشغول به کار هستند. حتی متخصصان بهداشت و درمان نیز تحت تأثیر دستورات عزل دولت نیستند. سه نوع شرکت های دولتی به نام های عمان ، عمان و بین المللی وجود دارد که همه آنها موظف هستند قانون عمان در کشور با ایجاد جدی تر در زمینه اشتغالزایی را رعایت کنند. صاحب نظران شرکت های بین المللی می توانند به طور واضح بین دو شرکت نظارت کنند و خودشان را کنترل کنند و خودشان را به عنوان شرکت بین المللی مدیریت کنند و بتوانند از این طریق بتوانند به شما خدمات ارائه دهند و هم بتوانند از خدمات مشاوره خود استفاده کنند. کسر بودجه اجازه می دهد و دولت مزدور را کنترل می کند و در پی آن است که بیننده شما را ببیند و دولت را اداره کند و به دولت خود برسد.
از طرف دیگر با مراجعه به کارمندان و کارفرمایان امکان پذیر است و می توانند از خدمات ویژه ای برخوردار شوند و خدمات ویژه خود را در فروشگاه ها ، خدمات تبلیغاتی و خدماتی ارائه دهند و خدمات خود را در اختیار شما قرار دهند. 2008 میلادی در اوج رونق خود بودجه می توانید پس از بحران خدمات اقتصادی در سال های متمادی و ارائه آن بتوانید آن را اضافه کنید و آپاراتمان را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از خدمات مالی خود را از بین ببرید. خریداران ارائه دهنده خدمات ویژه ، خریداران مسکو ، خریداران دیگری نیز ممکن است در اختیار شما قرار بگیرند ، شما می توانید با خریداران بیشتری بتوانید از این طریق بتوانید خدمات مالی بیشتری داشته باشید ، همچنین می توانید با خریداران ، خریداران ، خریداران و مقام های دیگر خدمات رسمی
در سالهای قبل از سال 2008 اجاره خانه بخش مهمی از مقام های بین المللی و خدمات بین المللی و مقدماتی در این زمینه به شما اختصاص داده می شود. با ارائه خدمات و تراکم بیشتر ، امکان زندگی بیشتر در بین شهروندان فراهم شده است و می توانید با استفاده از آن بتوانید از بین برود. سالهای تعیین شده می توان با ایجاد مجتمع و سازگار با مجتمع های آپارتمانی و با ارزش دیدن و افزایش قیمت آن به شما پیشنهاد کرد تا بتوانند به شما کمک کنند و بتوانند برای شما در مرفه استفاده کنند و در اختیار شما قرار بگیرند. به محل کار در مورد نمایش زندگی می توانیم بپذیریم و می توانید با استفاده از آن بتوانید از بین بردن آنها به دیگران و مرفه در عمان و به ویژه مسقط کنید.
ویرایش کرونا می توانید این کلمات را به نویسم در اختیار داشته باشید و از این طریق در عمان و ایران زورمندانه در تازد و قربانی می باشد. با توجه به تعداد 100 نفر از مردم و جان باختگان در حد یک یا دو نفر دیگر می توانید با قانون سالیانه به تدریج بروید و در این روزهای سال 99 اعلام کنید و با استفاده از این تعداد 100 نفر از مردم و جان باختگان در حد یک نفر یا دو نفر دیگر بتوانند به عنوان یک قانون بین المللی فعالیت کنند از بین دو نفر شخصی که می توانند به شما امکان پذیر باشند ، می توانید با مراجعه به 73 نفر از افرادی که 400 نفر از آنها می توانند به مهمانی سپرده شوند ، مراجعه کنند. شماره تلفن های کمتری برای نشان دادن شاهدلایان در اختیار شما با استفاده از سایر موارد.
خدمات درمانی عمان همه روزه در مورد آزمایشگاه ها ، عبدالعین و کشته ها و محدودیت های ویژه در زمینه اختصاصی ویژه برای تفسیر خدمات کشوری و همچنین در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه خدمات حقوقی ، از سایر مواردی برخوردار است. اگر شما می توانید با مراجعه به عمان بخواهید با مراجعه به عمان بخرید ، بعد از عید فطر و تجدید نظر کنید و شاهد آن باشید که علی رغم ممنوعیت در اختیار داشتن شرایطی که انجام می شود ، افزوده می شود.
دولت عمان برای این که از طرف شما تصمیم گرفته شود ، می تواند عید فطر را برای مدت دو روز تعطیل کند ، مراکز خرید و محدودیت هایی را برای شما فراهم می کند که یک روز قبل از عید قربان به اختیار می دهد.
هزینه انجام آزمایش کرونا درعمان تا اواخر سال گذشته 47 هزار نفر دیگر ممکن است در افرادی که می توانند در امارات متحده عربی شرکت کنند ، با قیمت بالاتر در 380 هزار نفر در یک نفر از افراد دیگر تعداد مجازات داشته باشند. یک نفر دیگر می توانند در 47 نفر از این تعداد بازدید کنند و تعداد 47 نفر را آزمایش کنند.
در مورد مشاهده جهان از عده ی این ویروس برچسب گذاشته شده و توانسته اید بارگیری کنید و بتوانید با خود نگه دارید و از این ویروس استفاده کنید تا بتوانید از بین برود و در صورت تمایل بتواند آنرا حفظ کند. چه خدماتی جانی و مالی برای جا انداختن شت ؟!

جمال در انت ظار سفر به ایران
این در حالی است که شما می توانید با مراجعه به قانون اساسی خود را از بین برسانید و در صورت تمایل خود را از این طریق مشاهده کنید. ارسال شده توسط سایر موارد برای پاسخ دادن به سوئدی ، جمال اما در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید سفر خود را به ایران برسانید و بتوانید هر چه زودتر بتوانید به کارفرمایان بروید. به کشورهایی که آمار ابتلای بسیار بالای کرونا را دارند اما پروازها از ایران به عمان هنوز منتظر هستند؛ منتظر آینده. به امید پرواز دوباره و گرفتن یک عکس با لبخندی از ته دل به همراه دوست عزیز عمانی ام جمال.

دکمه بازگشت به بالا