اقتصادی

اجرای پروژه‌های شهری نقش مهمی در افزایش میزان رفاه مردم دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عصر روز یکشنبه ، استاندار کردستان ، شهردار سنندج ، اعضای شورای شهر ، فرمانداران ایالت و گروه هایی از مدیران استان های مختلف ایالتی از پروژه های فعال دولت محلی در زمینه های مختلف بازدید کردند. ، من با پیشرفت این پروژه ها آشنا بودم.

کمربند 36 متری امام رضا (ع) ، اتصال گذرگاه سنجرخان به بلوار صحاری ، کمربند اسلام آباد ، فضای سبز بلوار انتظام ، پارک 20 هکتاری از شهر د گیلان ، پستی و پستی از پل معلق پارک جنگلی آبیدارد بازدید شد بخشی از یک پروژه ساختمانی. اقدامی صورت گرفته است.

رهبران این بازدیدها ، برمان مورادونیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه عمرانی شهری سنندج توسط یک شهرداری با کمک نهادهای مختلف و با هدف افزایش رفاه حال مردم این شهر انجام شده است. در حال اجراست.

“این طرح ها برای از بین بردن تراکم ترافیک ، حل مشکلات رفت و آمد مردم و افزایش فضای سبز و تفریحات ساخته شده است.”

استاندار کردستان ادامه داد: برخی از این طرح ها خصوصاً کمربندهای در دست ساخت ، مدیریت ترافیک و کاهش آن را در آینده شهر در نظر گرفته اند.

گذشته از این بازدید ، شهردار سنندج در جمع خبرنگاران در مورد یک پروژه در حال انجام گفت: پارک 20 هکتاری در سنندج که در بلوار نظم مهندشی در حال ساخت است ، از دو ماه پیش آغاز شده و اکنون 50٪ کامل است.

حشمت الله سیدی خاطرنشان کرد: برای اجرای کامل این پروژه 7 میلیارد تن اعتبار نیاز است: سکو ، اتاق نشیمن ، آمفی تئاتر در فضای باز ، زمین ورزشی چند منظوره ، آب نما ، مسیر دوچرخه کوهستان ، طبیعی دیوار صخره نوردی ، بوفه این بخش هایی است که در این پارک ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جاده دسترسی دو طرفه به پارک وجود دارد ، گفت: نورپردازی در این پارک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با تمام روشنایی موجود در اماکن عمومی شهر متفاوت است.

در رابطه با بلوار 36 متری امام رضا (ع) ، شهردار سنندجی همچنین از پروژه دیگری برای بازدید خبر داد: این بلوار میدان امام رضا (ع) را به کمربند اسلام آباد وصل می کند و باعث کاهش ترافیک می شود. تأثیر زیادی بر روی آن بگذارید.

سیدی اضافه کرد: طول این بلوار تا کمربند اسلام آباد 1800 متر طول و یک پیاده رو پیش بینی شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه های پستی و پلمپ پارک جنگلی آبیدر ، گفت: این پروژه ها برای افزایش فضای تفریحی شهر پارک جنگلی آبیدال ساخته می شود.

شهردار سنندجی گفت: ساخت زیپ تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد و پل تعلیق تا پایان مردادماه به اتمام می رسد که در این زمان هر دو پروژه عملیاتی و در دسترس برای مصارف عمومی خواهند بود.

سیدی با اشاره به اینکه این پل معلق به طول 320 متر طول دارد و آن را از نظر ارتفاع بالاتر از سطح زمین به عنوان بلندترین پل معلق در ایران ساخته و عنوان کرد: شرایط مکانی برای ساخت این دو پروژه از پایین ترین دره بزرگترین است. مثل ارتفاع 120 متر است.

دکمه بازگشت به بالا