اقتصادی

امکانات منحصر بفرد کولرگازی گری

کولرگازی گری توسط کمپانی گری تولید شده است. این کمپانی در زمینه تهویه مطبوع در سال 1991 در زوهای چین کار خود را آغاز کرد. این شرکت یکی از معتبرترین شرکتهای تولیدکننده کولرهای گازی و سیستم اسپلیت است که در سالهای اخیر توانسته است در این زمینه به خوبی کار کند و محصولاتی با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت معروف چینی با ظاهری شیک و مدرن، کیفیت عالی و از همه مهمتر تنوع در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، یکی از نکات مهم و قابل بحث در مورد محصولات گری این است که این شرکت کولرهای گازی باکیفیت و با کارایی بالا را برای هر منطقه آب و هوایی مناسب تولید می‌کند و این که به لطف یک رادیاتور قوی و اتصالات داخلی با دوام، این تضمین را به شما می‌دهند که نگران تخلیه غیر ضروری تهویه هوا در فصول مختلف نباشید.

علاوه بر این، کولرهای گازی در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها آزمایش شده‌اند تا در سخت‌ترین شرایط بهترین عملکرد را نشان دهند.

ویژگی‌های کولرگازی گری

کولرگازی گری انواع گوناگونی دارد که مطابق با جدیدترین فن آوری های جهان و با استفاده از فن آوری های جدید و زیر نظر بهترین مهندسین و متخصصان این گروه صنعتی تهیه و عرضه می‌شوند. مصرف سیستم‌های تهویه مطبوع در انتخاب و خرید این وسیله یکی از اولویت‌ها است و همه افراد ترجیح می‌دهند تهویه مطبوع کم مصرف و در عین حال با کارایی بالا را خریداری کنند.

شرکت گری از فناوری اینورتر DC برای کاهش مصرف انرژی در این محصولات استفاده می‌کند. استفاده از این فناوری باعث شده تا 70 درصد انرژی مصرفی کاهش و بازده و سرمایش آنها افزایش یابد. علاوه بر این، از سری گازهای مبرد مورد استفاده می‌توان به نوع R22 و R410 سازگار با محیط اشاره کرد. برای بهبود کیفیت هوای تنفسی، از فیلترهای تصفیه هوای چند لایه با ظرفیت جذب بالا استفاده می‌شود که هوایی به دور از هر نوع آلودگی به فضای داخلی منتقل می‌کند. علاوه بر این، ورق‌های فلزی مورد استفاده در طراحی فضای خازن از بهترین نوع آلیاژ با ضخامت مناسب می‌باشد که در برابر عوامل محیطی مانند باران و تابش بسیار مقاوم است، بنابراین می‌توان گفت که عمر آنها طولانی است.

طراحی ظاهری شیک و خوش طرح

سیستم تهویه مطبوع 24000 انفورماتیک یکی از آخرین مدل‌های کمپانی Gree است که در سال 2019 در دسترس کاربران قرار گرفت. در تولید سری جدید خود، گری سعی کرد از لحاظ ظاهری و طراحی محصولی شیک و کاربر پسند را ارائه دهد، به طوری که با رنگ آمیزی آن به رنگ سفید روشن و براق، طراحی باریک پنل داخلی به صورت مستطیلی ساده و بسیار شیک با دریچه‌های قابل تنظیم، توجه هر خریدار خوش قریحه را به خود جلب می‌کند. لذا نمایندگی کولر گازی گری در بانه آماده ارائه ی خدمات می باشد.

طراحان گری محصولاتی بسیار شیک و در عین حال با کیفیت بالا و کارآمد را با قیمت مناسب ایجاد کرده‌اند که از هر نظر نسبت به سایر مدل‌ها به میزان قابل توجهی برتر است. نمایشگر این مدل که وظیفه نمایش درجه خنک کنندگی را دارد، طوری طراحی شده است تا با بدنه دستگاه ادغام شود. بنابراین وقتی خاموش است، اثری از آن باقی نمی‌ماند و جلوه‌ای یکدست از زیبایی را به همراه دارد. سیستم تهویه مطبوع گری اس فورماتیک دارای دو صفحه داخلی و خارجی است که پنل خارجی آن در خارج از ساختمان قرار دارد و قسمت داخلی آن بر روی دیوار داخل خانه نصب شده است. با خرید این محصول با طراحی هنری خود، می‌توانید به راحتی هر خانه را تزئین کنید.

منابع:

https://airconditionerlab.com/gree-mini-split-reviews/

https://www.amazon.ae/Gree-Split-System-Conditioner-12000/dp/B07MW3RLCW

دکمه بازگشت به بالا