اقتصادی

انتخابات هیات فوتبال،شایعات عجیب و دودی که از سر ما بلند می‌شود!

با نزدیک شدن به انتخابات هیئت فوتبال تهران ، شایعات در پشت این شایعه گسترش می یابد. دیشب من با یکی از دوستانم که تلفن همراه داشت زنگ می زد ، ظاهراً از هیئت فوتبال بود. این را می توان از مکالمات و انواع مکالمات رد و بدل کرد. داشت چیزهای عجیبی می گفت. وی گفت: به دو تیم درجه یک از تهران پیشنهاد داده شده است که به جای پرداخت بخشی از آنچه برای پرداخت هیئت فوتبال پرداخت می کردند ، به نامزدی بنام ری پرداخت کنند. دادن!

برای روشن شدن ، دود از سر من بلند شد. چرا باید با دوستان ما تماس بگیرند ، چنین اطلاعاتی را ارائه دهند و در مورد این پیشنهادات عجیب صحبت کنند؟ هیئت فوتبال تهران طی سالها به شدت خراشیده شده است. سالهاست که از خود بسیار خوشحال نیست و با گذشت سالها ، افزایش صدای اعتراضات به جایی نرسیده است ، خصوصاً فوتبال پایه ، مدرسه فوتبال و غیره.

من بعضی از این سطرها را نوشتم بنابراین احتمالاً افرادی را که دریافت کرده اند ، افراد مسئول ، افرادی که اخبار را مشاهده می کنند ، دریافت خواهم کرد. گمانه زنی ها وجود دارد که در هر انتخابات ، حواشی به حاشیه رانده می شود و نامزدها ممکن است هر کاری را برای خراب کردن مسابقه انجام دهند.

هیئت فوتبال می خواهد کسی مدیر باشد ، همه تقلب ها را ریشه کن کند و خون تازه را به رگ های خشک این هیئت تزریق کند. پزشکان و مهندسین طی سالهای متمادی آنچه را که دارند و آنچه در جیب خود دارند تغییر داده اند اعضای پارلمان همه نگرانی های یک فوتبالیست را درک می کنند و در تمام وجود خود او در صدر انتقادات قرار دارند. خوب است که خودتان را در آن قرار دهید و کسی را انتخاب کنید که هیئت فوتبال را به مکان واقعی برساند.

251 251

دکمه بازگشت به بالا