نماد سایت مجله آنلاین

نقش ائمه جمعه استان سمنان در مقابله با کرونا تاثیرگذار بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نقش ائمه جمعه استان سمنان در مقابله با کرونا تاثیرگذار بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مرج ، علی رضا آشناگر ظهر پنجشنبه در مراسم مقدماتی رئیس جدید شورای سیاستگذاری امام در استان سمنان برگزار شد که در آن تلاش امام (ره) در حوزه های مختلف دینی ، اجتماعی ، فرهنگی و … انجام شد. نقش ائمه در استان سمنان چشمگیر بود.

وی افزود: از ابتدای شیوع تاج در استان سمنان تا امروز ، در نماز جمعه امام و جماعت و از دیگر روحانیون در اجرای تصمیم دولت ، اجرای و تشکر از دولت. سزاوار تشکر است

فرماندار سمنان گفت: امام هر دو کشور از نظر اجرای سیاست دولت و به طور کلی بیا کمکهای وفادار کمکهای بسیار مطلوب و ارزشمندی بود از این رو در آینده انتظار داریم با همین روش ها و پشتیبانی بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

اشناگر اظهار داشت: در روزهای مهم مبارزه با بیماری انسداد قلب و عروق ، شورای تصمیم گیری امام جمعه در استان سمنان با یکدیگر همکاری بسیار خوبی با ملت دارد تا بتواند در برابر بیماری های عروق کرونا ویروس قلب مبارزه کند. وی گفت که این شورا به طور خاص برای توجیه سیاست دفتر محلی کار کرده است. او کمک و همکاری بسیار خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام فاطمی نیا به عنوان یک سیاستگذار جدید برای امام جمعه و خدمات آن در استان سمنان معرفی شد. پیرچه متشکرم

خروج از نسخه موبایل