اقتصادی

احتیاجی به دیدن لبخند شما نداریم

امروزه ، مردم نیازی به دیدن لبخند شما ندارند ، اما باید چهره نقاب دار خود را ببینید. با ماسک خرید کنید و ضمن رعایت فاصله اجتماعی خود با آن صحبت کنید.

به گزارش مجله آنلاین عصر ایران وی نوشت: “آنها لبخندی بر چهره خود دارند ، لباس های شیک دارند ، به نوبه خود می نشینند ، ماسک نمی پوشند و آنها این بیان قدیمی ایرانی را نشان می دهد. “

این روزها ، تاج واقعاً نباید برای مردم نوشته شود. ما باید به افراد مشهور برویم و بگوییم برادران و خواهران عزیز! کورونا آمد ، خطرناک است ، انسان را می کشد ، لطفاً و ماسک بزنید! از فاصله اجتماعی خود محافظت کنید!

مردم به شما نگاه می کنند این کارها را نکنید! ما انتظار نداریم که شما نقش اجتماعی بازی کنید. ما نمی خواهیم مسئولیت اجتماعی مانند افراد مشهور در سایر نقاط جهان را بپذیریم که می دانند شهرت دارای کارکردهای اجتماعی است. تا آنجا که ممکن است از نظر اجتماعی جدا بمانید.

این روزها ، مردم نیازی به دیدن لبخند شما ندارند. آنها باید تصویر نقاب دار شما را ببینند. با ماسک خرید کنید و ضمن رعایت فاصله اجتماعی خود با آن صحبت کنید.

امروزه یک فرد مشهور با هر هنری باید مردم را به رعایت فاصله های اجتماعی و پوشیدن ماسک در مبارزه با کورونا ترغیب کند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که چرا مجبور شدیم هاف ها را جشن بگیریم. آیا انجام این مراسم عملا غیرممکن بود؟

وقتی مردم این رفتار را می بینند ، با خود می گویند ، همه مراسم و جشن های خود را دارند ، چرا ما مجبوریم عروسی داشته باشیم؟ اگر عروس و داماد به خودشان بگویند جشن حافظ اشتباه نیست ، پس عروسی ما اشتباه است. شما قطعاً مسئول هستید. جمع شدم و با لبخند این جایزه را به دست آوردم.

ما باید یاد بگیریم که در Corona زندگی کنیم. زندگی بیماری کرونا به معنای پنهان کردن و مشاهده فاصله اجتماعی است ، به معنای تلاش برای جمع نشدن به دلایلی.

کورونا سرطان نیست که فقط ما و خانواده های ما مبتلا شود. اگر این ویروس لعنتی ما را بکشد ، ممکن است ساختمان ها ، شهرها و مناطق روستایی را آلوده کند. به یاد می آورید کرونا ، که از چین درگذشت؟

“دستورالعمل های سلامتی را برای خودتان و آنهایی که دوست داریم دنبال کنید.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا