خرید داکت اسپلیت ال جی و بررسی مزایای آن سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی تولید شده توسط (LG Electronics)، دارای مدل‌های متنوعی است و یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه فناوری اطلاعات و الکترونیک است که در سال 1958 در کره تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در سئول است.

داکت اسپلیت ال جی یکی از رایج‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های خنک کننده و گرمایشی در ساختمان است که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از سازندگان واحدهای مسکونی قرار گرفته است. به طور کلی، داکت اسپلیت های سقفی ال جی از دو واحد داخلی و خارجی تشکیل شده است. واحد داخلی روی پشت بام نصب شده و توسط لوله‌های مسی به واحد فضای باز وصل می‌شود.

اکنون پس از گذشت سالها، مدل‌های داکت اسپلیت ال جی هنوز تنوع و کیفیت بسیار بالایی در بین رقبا دارند.

مزایای داکت اسپلیت ال جی در مدل‌های متفاوت

– برای کنترل دمای محیط لازم است که یک کنترلر را نصب کنید که در دستگاه‌های داکت اسپلیت ال جی، این ویژگی هم از طریق کنترل کننده نسبی در فضا و هم از طریق کنترل موبایل امکان پذیر است و این باعث می‌شود کاربر بتواند دستگاه خود را از طریق اینترنت روشن و خاموش کند و تغییرات دما را اعمال کند. البته  در اینجا لازم به ذکر است که این ویژگی به عنوان گزینه طراحی شده است و درخواست این گزینه قبل از تهیه باید اضافه شود.

– با توجه به اصلاح دستگاه‌هایی که در گذشته طراحی شده‌اند و تغییرات ساختاری نسل جدید دستگاه‌های داکت اسپلیت ال جی کمترین فضای را برای نصب واحدهای داخلی و خارجی در اختیار دارد.

– استفاده از روکش ضد خوردگی در خازن باعث افزایش عمر این کندانسور شده و همچنین به دلیل خوردگی در برابر آسیب‌های محیطی کاملاً ایمن و مقاوم است. این شرط GOLD FINE نام دارد. در طول آزمایشات انجام شده، این پوشش توانست تمام تست‌ها را به خوبی پشت سر بگذارد و این اطمینان را به طراحان و مهندسان ال جی بدهد تا از این روکش به صورت عمده در کلیه دستگاه‌های سبک و سنگین ال جی استفاده کنند.

– طراحی فین در اواپراتور و کندانسور سیستم‌های داکت اسپلیت بسیار مهم است و باعث افزایش راندمان دستگاه و سپس خنک کننده و گرم شدن محیط می‌شود به طور نسبی. در داکت اسپلیت های ال جی، این موضوع به خوبی با مراجعه به سایت مورد بررسی قرار گرفته است و در مدل‌های جدید، این دستگاه با تغییراتی نسبت به مدل‌های قبلی توانسته است تا 30٪ به بازده این دستگاه بیفزاید.

– استفاده از پمپ درین در این سیستم باعث شده تا قطرات رطوبت موجود در محیط با ارتفاع سر 700 میلی متر از سینی کف واحد داخلی خارج شود و نگران اختلاف سطح نباشید زیرا در بسیاری از موارد این عامل باعث می‌شود که آب حاصل از تقطیر به دلیل مشکلات خیس شدن سقف به طور طبیعی بیرون نیاید اما با نصب این پمپ در داخل واحد داخلی از این امکان جلوگیری شده است.

– کنترل فشار استاتیک و تغییر خودکار CFM دستگاه از دیگر مشخصات این سیستم است. کنترل فشار استاتیک در دستگاه LG Duct Split باعث کاهش حجم دستگاه می‌شود و کاربر هنگام روشن و خاموش بودن دستگاه متوجه آن نمی‌شود، اما این امر به دلیل تغییر در موتور فن و ساختار دمنده فن امکان پذیر است.

 

سایت هدف:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/lg-duct-split/

دکمه بازگشت به بالا