اقتصادی

استراماچونی پشت نقل‌وانتقال‌های استقلال؟ – مجله آنلاین

اظهارات نخست وزیر جدید استقلال مبنی بر اینکه “استراماکسیونی همه چیز را می داند” ممکن است به این معنی باشد که انتقال بر اساس نظر او انجام شده است.

به گزارش مجله آنلاین ، روزنامه هراسان “طبق لیست یحیی گورومو حمادی ، باشگاه پرسپولیس تقریباً نقل و انتقالات را به پایان رسانده و با تیمی کامل راهی قطر خواهد شد ، اما باشگاه استقلال یا آندره استرا ماخونی را پس می دهد یا خبرهای جالبی را منتشر می کند. به دلیل قول مدیر ، در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم ، به دوحه می رویم! قبل از فینال جام حذفی ، آمادو ساداتماندو با یک سفر جنجالی به ایتالیا با وعده بازگشت استراماچونی به ایران بازگشت. این خبر کافی بود که فلاحد مجیدی پس از دربی جام حذفی تیم را ترک کند و در واسطه شخص دیگری روی نیمکت آبی فینال جام حذفی بنشیند که این باعث شد استقلال استقلال جام را از دست بدهد و تراکتور جام را بگیرد. پس از این حواشی در فینال ، مدیریت باشگاه اصرار به بازگشت استراماسیونی داشت ، که البته با قوانین جدید سازمان لیگ امکان پذیر نبود ، اما لیگ قهرمانان یا تصمیم نهایی با انتخاب گزینه های داخلی برای انتخاب جانشین مجیدی برای فصل آینده اتخاذ شد و مجید نامجومطروف ، مربی استقلال ، به عنوان مربی موقت ، آبی پوشان لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده گرفت.

در همین حال ، انتظار هوادار پس از این همه ناکامی موفقیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات بود. البته حواله هایی که در حال حاضر به دلیل شکایت کد بسته شده اند. با این حال ، قول مدیر استگرا برای بستن تیم کهکشانی ها برای فصل آینده توافق با چند بازیکن و یک یا دو بازیکن معمولی در یک وضعیت مبهم و نامعلوم است. طی چند روز گذشته ، استقلال محمد رشید مظاهری و بابک مرادی را از تراکتور و ماشین سازی استخدام کرده است. هر دو طرف قرارداد دارند و فسخ قرارداد و قرارداد جدید با استقلال غیرقانونی است. آنها منتظرند داستان محمد باربری و مهدیتا رمی تکرار شود. یک متین جوان دفاع چپ متین کالیم زاده از پرت جنوبی نیز به خدمت گرفته شد اما استقلال در جناح چپ هراوییر میریک و میراد زکی پور را در اختیار داشت و اولویت تقویت جناح راست و دفاع میانی بود! در آن زمان مذاکراتی با سعید واسی ، محمد حسین مرادوند و فرشاد احمدزاده انجام شد که خواست های نجومی داشتند ، باشگاه ها مبالغ زیادی را برای رضایت نامه طلب می کردند یا هواداران با وجود آنها مخالفت می کردند.

بدون شک همان نیمی و نیم سوابق نوشتن بود. سوالات زیادی توسط طرفداران و رسانه ها مطرح شده است ، از کجا مذاکره می شود تا چرا با این افراد مذاکره شود. اولین س isال این است که ساختمان پنج طبقه این باشگاه چه مشکلی دارد. آیا مدیر این تیم هتل را محل اقامت می داند و با بازیکن قرارداد دارد؟ نکته قابل توجه دیگر در میزبانی این کنفرانس ها حضور برخی از افراد و معلولان است. افرادی که جایگاه خود را در این باشگاه نمی دانند. س Anotherال دیگری که برای همه و هواداران استقلال به وجود می آید این است که چه کسی با دادن لیستی از این بازیکنان به باشگاه قرارداد را امضا کرده است؟ بابک مرادی ، سید احمد مصابی ، متین کریم زاده و حتی فرشاد احمازادف به دلیل فشار حامیان مذاکرات رد شدند. آیا سرمربی بعدی استگلا که رهبری این تیم را در آغوش گرفته است ، فردا بهانه ای برای این خریدها به وجود خواهد آورد؟ یک سوال مهمتر این است که چرا دیگر خبری از مذاکره با ستاره های کل قرارداد استقلال از جمله علی کریمی ، دیاباته و مایریک نیست که باشگاه را با شکایت و جدایی تهدید می کنند.

هیچ کس در این باشگاه مسئول این امر نیست. شاید فقط در یکی از س questionsالات بتوان به اظهارنظر جالب عبداللهی ، سرپرست جدید تیم استقلال اشاره کرد. وی گفت: “تا آنجا که من می دانم ، تنظیمات لازم با استراماچونی انجام شده است و باشگاه در تلاش است تا او را بازگرداند.” “استراماچونی همه چیز را می داند.” این واقعیت که استراماچونی همه چیز را می داند می تواند به این معنی باشد که انتقال نیز بر اساس نظر او انجام می شود. بنابراین ، اگر این چنین باشد ، نمی توان اخبار مطبوعاتی را که گزارش می کرد استراماسیونی در قطر بوده و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و شاید مسابقات استقلال را تماشا می کرده ، نادیده بگیریم. دیروز نوشت: “یک سرمربی از استقلال محبوب دوحه می تواند به ناوگان آبی ها بپیوندد.” “اگر این خبر صحت داشته باشد ، ممکن است به این معنی باشد که ایتالیایی ها موانع بازگشت به تهران و نیمکت آبی ها را برطرف می کنند و او به دوحه می رود تا تیم آینده خود را با دقت مشاهده و آنالیز کند. من خواهم! “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا