نماد سایت مجله آنلاین

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟

بالاخره ویروس کرونا از کجا آمد؟

چند ماه از ترک کرونا می گذرد اما آنقدر باقی مانده که رابطه در زندگی ما تغییر کرده است. و اکنون ، قبل از هر کاری ، مکان و شرایط را تاج گذاری خواهیم کرد!

“برای ویروس ها و بیماری های ناشناخته ، مهمترین راه برای درمان آنها استفاده از پادزهر است. یافتن منشا ویروس با واکسن نیز مهم است ، اما به نظر می رسد پیدا کردن منشا of کرونا مشکل ساز باشد. “او گفت. و شایعات زیادی!
این گزارش کلیه شایعات و شایعات در مورد منشا Covid-19 را بررسی می کند.

سوپ خفاش
اولین و مهمترین بحث رسانه ای “سوپ خفاش” بود! چینی ها سالهاست که این سوپ را می خورند و اکنون ناگهان به یک ویروس کشنده تبدیل شده است. البته پزشکان بر این باورند که هیچ ویروسی توانایی انتقال مستقیم از خفاش به انسان را ندارد و برای میزبانی از آنها به سلول های رابط نیاز دارند.

آریکی قطبی شکل
بعداً گزارش شد كه خفاش ها به هیچ وجه مسئولیتی ندارند و مورچه qui كه “مورچه پوسته پوسته ای” نامیده می شود ، منبع اصلی ویروس است. موجوداتی که چینی ها سالها خورده اند اکنون ناگهان آزاردهنده اند.

اسپانیا ماه ها است که به ویروس کرونا آلوده است
شش ماه پس از شیوع ویروس ، ویروس شناسان گزارش کردند که Covid 19 ، یک نمونه فاضلاب اسپانیایی (نمونه ای نه ماه قبل از انتشار کرونا در چین) غیرفعال شده است. من خواهم.

کرونا آمریکایی؟
از همان ابتدا ، بسیاری بر این باورند که ویروس مصنوعی است ، زیست شناسان روسی با سابقه کمیسیون بیو سلاح های روسی ، تاج را تصادفی نمی دانند و کرونا آمریکا است. گفت ممکن است توسط.

آمریکایی ، شفاف!
سخنگوی وزارت امور خارجه چین ایالات متحده را در توئیتی مقصر دانست و گفت این ارتش ایالات متحده است كه علت وقوع ووهان را مقصر می داند. البته ایالات متحده پاسخی نداد و فقط سفیر چین را احضار کرد.

پاهای زنان در هم تنیده شده است
دانشمندان چینی ادعا کردند که کرونا از پایگاه نظامی ایالات متحده خارج شده است و گفت که اولین شخصی که کرونا را به وجود آورد یک زن بود و او خیلی زود ناپدید شد! بنابراین می توان گفت که ایالات متحده این هیولا را به جهان فرستاده است.

ادعاهای تایید نشده آمریکا علیه چین
در این مدت ، ایالات متحده سکوت نکرده است ، ترامپ کرونا را “ویروس چینی” خوانده و وزیر امور خارجه به اندازه کافی کرونا از م Instituteسسه ویروس ووهان است نه از بازار حیوانات. وی گفت شواهدی وجود دارد.

شباهت های بین HIV و Covid-19
محققان هندی مطالعه ای درباره شباهت های بین HIV و Covid-19 منتشر کرده اند که حاکی از آن است که کرونا مانند HIV در آزمایشگاه ایجاد شده است.

نسل 5 اینترنت قاتل!
طبق یک شایعه ، نسل 5 اینترنت برج در حال گسترش ویروس کرونا و سرطان است. مقامات انگلیسی شایعه را مزخرف خواندند و آن را تکذیب کردند.

تحلیل مبتنی بر کتاب
تحلیلگران سیاسی عراقی استدلال می کنند که تاج ناشی از توطئه مشترک اسرائیل و ایالات متحده برای آسیب رساندن به جمعیت جهان است. بر اساس نظریه وی ، این تحلیلگر بر اساس کتاب “چشمان تاریک” نویسنده آمریکایی دین کانز ، نوشته شده در سال 1981 ، به ویروسی به نام “ووهان 400” است که در آزمایشگاه ساخته شد و باعث کشته شدن بسیاری از افراد شد. اشاره. گرفتن

ماجراجویی و بیماری های عفونی بیرگیتس
مخالفان واکسیناسیون در ایالات متحده معتقدند که بنیانگذار مایکروسافت ، بیرگیتس در شیوع تاج دست نقش داشته است! تاکنون گیتس اظهار داشت که بزرگترین تهدید برای آینده بشریت سلاح های هسته ای نیست ، بلکه ویروس ها و بیماری های همه گیر است. در همین حال ، بنیاد گیتس در حال کشف واکسن ها است و شایعات حاکی از آن است که با برنامه ریزی برای این اپیدمی در سراسر جهان از واکسن هایی که تولید می کنند بهره قابل توجهی می برد!

با این حال ، همه این موضوعات فقط فرضیه های پیشنهادی هستند و اثبات نشده اند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل