نماد سایت مجله آنلاین

دیدار با سفیر عراق در تهران

دیدار با سفیر عراق در تهران

نصیر عبدالموسن عبدالله که چند سال پیش سرکنسول جمهوری عراق در مشهد بود ، پس از اتمام مأموریت خود به عراق بازگشت و رئیس بخش تشریفات وزارت امور خارجه شد. وی پیش از ماموریت در مشهد ، کنسول سفارت عراق در بیگراد صربستان و سپس سرکنسول عراق کویت بود. وی برای اولین بار پست سفارت ایران را دریافت کرد.

ابتدا من در پستی جدید در مورد وجودش در ایران و تهران به او تبریک گفتم. سفارت عراق در ایران یکی از مهمترین سفارتخانه های عراق در جهان است. عراق یکی از مهمترین همسایگان جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی است و مهمترین و مهمترین متحد منطقه است. ایران همیشه نگاه ویژه ای به عراق داشته است و اتفاقاتی که پس از فروپاشی دولت حزب باعس و ظهور جمهوری اسلامی برای حمایت از عراق در عراق رخ داد ، پیوند بین دو کشور را تعمیق بخشید.

در طول تاریخ ، عراق بالاترین ، تاریخی ترین و فرهنگی ترین شباهت ها را با ایران داشته است و طی دو دهه گذشته تجارت اقتصادی خود را با ایران گسترش داده است و همزمان این مشترکات را گسترش داده است.

ما در مرز آلباین حسینی هستیم ، با اشتیاق برای گرفتن ویزا در قلب ایران و عاشقان امام حسین (ع) در سراسر جهان ، این بار و هر سال چند هفته پیش ، و آلبای پر سر و صدا دریای محبوب. شرکت در راهپیمایی بزرگ Enhoseni علی رغم بیماری عروق بیماری کرونا قلب در جهان ، میلیون ها علاقه مند که اکنون کاربلا تولید کرده اند ، بر تمام برنامه های آلباین سایه انداخته و عشق به عراق را از دست داده اند من راه عشق ، نجف اشرف و کالورا را دیدم ، با سفیری که در مورد وضعیت امسال و مشکلات کرونا صحبت می کرد ، وی به افزایش تعداد کرونا در عراق اشاره کرد و صدها مرکز عراقی در این شرایط وجود دارد. او به نوعی نارضایتی خود را از عدم پذیرش این تعداد زائر و دولت خود ابراز کرد زیرا در قبال پذیرش میلیون ها زائر حسینی واکنشی نشان نداد. صحبت کرد

وی مأموریت خود را در تهران ، شیوع بیماری بیماری کرونا قلب ، ناتوانی در صدور ویزا برای میلیون ها زائر حسینی در ونیز ، ایران ، در نزدیکی آلباین حسینی و این کنگره جهانی شگفت انگیز آغاز کرد. آگاهی مردم ایران از شور و اشتیاق در این مراسم ابراز امیدواری کردند. با حذف کرونا از دنیا می توانیم سال آینده فقر زائران را جبران کنیم.
من در چند سال گذشته با گرفتن سهمیه از دولت عراق ، علاوه بر گروه های رادیویی و تلویزیونی و سایر رسانه های جمعی ، ایران برای خدمات پزشکی ، مسئول اطلاعات مربوط به این کنفرانس شگفت انگیز جهانی بوده ام. بسیاری از هیئت های آنها برای دریافت ویزا تحت نظارت ستاد آلبورن در عراق به عراق سفر کردند.

سرانجام ، با آداب و احترام ، كلام خداي متعال ميرزا ​​احمد نييريجي ، كه 1122 هجري قمري را با خوشنويسان مشهور قرن 11 و 12 ارائه كرده بود ، در اصفهان نوشته شد و با استفاده از نماساز تزئين شد. من کردم. .. سفیر نصیر عبدالموسن عبدالله ، که شخصیت و فروتنی فروتنانه و فروتنانه ای از خود نشان داد ، امیدوار است که در هنگام عکس گرفتن و اخراج من ، به زائران حسینی ، مردم ایران و بیش از هر تلاشی ، روابط گسترده تری کمک کند. من بیان کردم این نکته را رها نکنید.

خروج از نسخه موبایل