اطلاعیه شماره یک قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
براساس پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، در این اطلاعیه آمده است که این آیین نامه مطابق با قانون است و مقامات عمومی و مردم موظف به رعایت این قانون هستند ، اما تمام دستگاه های اجرایی حداکثر توانایی را برای اجرای و اجرای آن دارند. باید تلاش کند ..

متن کامل اطلاعیه اولین پایگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا به شرح زیر است.

به نام برازنده ترین و مهربان ترین
اعلامیه پایگاه عملیات ضد فساد کرونا شماره یک

بسته به شرایط و روند بیماری Covid 19 در شهرهای ملی ، آستانه اجرای یک برنامه جامع برای مدیریت هوشمند محدودیت ها بود. برای اجرای طرح جدید ، ما باید اطلاعات جمعیتی مختلف مردم را در مورد آماده سازی مناسب سازمان های مختلف عضو اطمینان دهیم. لازم است مردم شریف عزیز در ایران ، مخاطبان عام و اعضای محترم رسانه را احضار کنم.

1-طی 9 ماه گذشته و از زمان شروع بیماری در کشور تا به امروز ، بسیاری از آنها در راستای فاصله اجتماعی ، آموزش ، غربالگری ، اقدامات درمانی و درمانی و ایجاد زیرساخت برای سیستم های هوشمند مدیریت بیماری کرونا بوده اند. اقداماتی انجام شده است ، اما افزایش بیماری ها و میزان مرگ و میر ناشی از آن اجتناب ناپذیر است و برای همه لزوم اقدامات تهاجمی ، جامع و جامع برای مبارزه با بیماری را نشان می دهد. این یک گزینه است. بنابراین ، مردم ملی ، مسئولان و کارشناسان مختلف خواستار اجرای اقدامات جدی و البته جامع هستند.

2-در پاسخ به این نگرانی و تقاضای مشترک مردم و کارشناسان ، بررسی دقیق توانمندی های حقوقی ستاد ملی ضد کرونا طی سه هفته گذشته پس از تأسیس قرارگاه عملیاتی ضد Corona Corona ، به پیشنهاد وزارت بهداشت ، بهداشت و آموزش و پرورش. تلاش شده است ، پروتکل و نظارت پیشرفته ، آزمایش گسترده هدفمند ، تشخیص بیماری تهاجمی ، ارتقا of آموزش و اطلاع رسانی ، حمایت از گروه های آسیب پذیر ، تقویت تنظیم محدودیت و درمان سرپایی ، پیگیری های نهادی و همه هفت محور اصلی یک برنامه جامع ملی مدیریت بیماری ، از جمله نهادهای عضو. گزارش های جدی در همه زمینه ها در حال انجام است.

3-همه چیز در ارتباطات ویدئویی ، نگرانی ها ، معلولیت ها و مدیریت بیماری ملی با فرماندار ، رئیس دانشکده پزشکی ، مدیر 450 فرماندار و شبکه بهداشت و 1100 منطقه در سراسر کشور در جلسات مختلف در همان مدت کوتاه. پیشنهادات مربوط به عناصر فعال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. است.

4-در همان دوره ؛ پیگیری ها و تلاش های وزارت بهداشت ، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط تعداد آزمایشات را در مرحله اول به حدود 40000 و در روزهای آینده به 100000 در روز افزایش داده است. انتظار می رود انجام شود. با این حال ، شناسایی بیماران در مراحل اولیه بیماری می تواند به تدریج تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری را کاهش دهد. انشااا ..

5-کمپ همچنین با بررسی دقیق برنامه های غربالگری محله محور و ارزیابی گزارش های اجرای آزمایشی در کلمانشایر ، سعی در کاهش این مشکل و بهبود اثربخشی آن داشت. این طرح یک برنامه شناسایی تهاجمی بیمار را اجرا می کند ، روند قرنطینه بیمار را تسهیل می کند و روند بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد. دستیابی به کاهش مرگ و میر از بیماران در مراکز درمانی و در نهایت بیماری عروق کرونا قلب ، یک سازمان باشیجی برای ماه سرخ مستضعف ، سازمان های غیردولتی و کارکنان پزشکی از شنبه در مناطق مختلف است. کشوری طراحی شده توسط کمک و نقش اجرا می شود.

6-همچنین ستاد ملی مستقر در وزارت کشور به عنوان یکی از هفت محور اصلی برنامه جامع ملی مدیریت بیماری ، هدف از اعمال محدودیت های م effectiveثر در داخل کشور و دستیابی به فواصل گسترده اجتماعی است. بررسی نهایی پیشنهاد توسط کمیسیون ایمنی انضباطی انجام شد و پس از تحقیقات و تحقیقات بسیار ، سرانجام جزئیات طرح ، با توجه به وضعیت و روند بیماری Covid19 در شهر ، از طریق گفتگو با سازمان مجری تصویب شد. یک طرح جامع برای مدیریت هوشمند محدودیت ها آماده اجرا است.

7-زمان شروع اجرای طرح محدودیت جدید از چند دقیقه اول صبح شنبه 1 دسامبر 1399 است و به مدت دو هفته اعلام شده است ، اما در واقع این یک گزارش کارشناسی استانی در مورد این شهر است. بسته به تمایل و شیوع بیماری ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اساس تشخیص آن است. دوره محدودیت بعد از دو هفته اول ادامه خواهد یافت ، تغییر می کند یا کاهش می یابد.

8-محدودیت ها توسط ستاد ملی کرونا تصویب می شوند ، زیرا تصویب این ستاد معادل تصویب شورای عالی امنیت ملی با اجازه رهبر (معادل رهبر) است. مطابق با قانون است بنابراین ، کلیه دستگاه های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای اجرای واقعی آن انجام دهند. بنابراین ، اجرای محدودیت ها منوط به کلیه دستگاه های ملی در هر سه شاخه اجرای ، قانونگذاری و اجرا است.

9-عملکرد کلیه مردم ، مسئولان و نهادها در اجرای این طرح صرفاً در جهت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از فداکاری هموطنان عزیزتر از بیماری عروق کرونا قلب است. نظارت خواهد شد و اجرای آن به دست مردم معتبر ایران می رسد.

10-با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نقش بی بدیلی در رسانه ها ، به ویژه در اجماع ، اقناع و افکار عمومی ، به عنوان یک ستون مهم در اجرای و اجرای برنامه های ضد تاجگذاری که به مناطق مختلف کشور خدمت می کند ، بازی کنید. سازمان رادیو تلویزیون. مردم معتبر ایران ارکان اصلی دستیابی به اهداف کمپ عملیاتی ضد فساد کرونا ، ریشه کن کردن و ریشه کن کردن بیماری از خانه هایشان و زادگاههای اسلامی عزیز هستند.

11-کنترل بیماری عروق کرونا قلب ، و با تحقق هفت محور بهم پیوسته ، انتظار می رود که یک برنامه جامع برای مبارزه با بیماری ها ، از جمله محدودیت های جدید ، بیماری ها ، توسط افراد وجود داشته باشد فقط با رعایت حداکثر تمام قوانین و ملاحظات در مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب. با سرکوب خود در زمان مناسب ، در این مرحله ، طی 3-4 هفته ، اولین نشانه های عواقب فداکاری و همدردی مردم را مشاهده خواهید کرد. خواسته های صادقانه و فوری اردوگاه برای همه بیماران و بصیرت با مراقبت از خود ، خانواده و اطرافیان و اعمال و رعایت مقررات بهداشتی است. تا از سلامت جامعه خود محافظت کنند.

12-در مراحل آینده ؛ با اجرای برنامه ضد کرونا ، از طریق اعلامیه ستاد عملیات ضد کرونا و در صورت لزوم ، اعلامیه کمیته فرعی ستاد ملی اطلاعات لازم را کسب خواهیم کرد.
سرانجام ، تک تک اعضای ستاد مراقبت های بهداشتی ملی ، که در خط مقدم نبرد با کرونا ، در برابر خدای متعال ، سلامتی و سلامتی همه این عزیزان ، درجه شهدای سلامتی ، جان خود را فدا می کنند ، ما می خواهیم از بهبودی فوری و کامل بیماران تشکر و احترام بگذاریم. ما نگران وضعیت خانواده های قربانیان بدنام ویروس کرونا هستیم.

پنجشن به ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹
کمیته اطلاعات فرماندهی عملیات ضد ارتش کرونا

دکمه بازگشت به بالا