نماد سایت مجله آنلاین

اطلاعیه شماره یک قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

اطلاعیه شماره یک قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
براساس پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، در این اطلاعیه آمده است که این آیین نامه مطابق با قانون است و مقامات عمومی و مردم موظف به رعایت این قانون هستند ، اما تمام دستگاه های اجرایی حداکثر توانایی را برای اجرای و اجرای آن دارند. باید تلاش کند ..

متن کامل اطلاعیه اولین پایگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا به شرح زیر است.

به نام برازنده ترین و مهربان ترین
اعلامیه پایگاه عملیات ضد فساد کرونا شماره یک

بسته به شرایط و روند بیماری Covid 19 در شهرهای ملی ، آستانه اجرای یک برنامه جامع برای مدیریت هوشمند محدودیت ها بود. برای اجرای طرح جدید ، ما باید اطلاعات جمعیتی مختلف مردم را در مورد آماده سازی مناسب سازمان های مختلف عضو اطمینان دهیم. لازم است مردم شریف عزیز در ایران ، مخاطبان عام و اعضای محترم رسانه را احضار کنم.

1-طی 9 ماه گذشته و از زمان شروع بیماری در کشور تا به امروز ، بسیاری از آنها در راستای فاصله اجتماعی ، آموزش ، غربالگری ، اقدامات درمانی و درمانی و ایجاد زیرساخت برای سیستم های هوشمند مدیریت بیماری کرونا بوده اند. اقداماتی انجام شده است ، اما افزایش بیماری ها و میزان مرگ و میر ناشی از آن اجتناب ناپذیر است و برای همه لزوم اقدامات تهاجمی ، جامع و جامع برای مبارزه با بیماری را نشان می دهد. این یک گزینه است. بنابراین ، مردم ملی ، مسئولان و کارشناسان مختلف خواستار اجرای اقدامات جدی و البته جامع هستند.

2-در پاسخ به این نگرانی و تقاضای مشترک مردم و کارشناسان ، بررسی دقیق توانمندی های حقوقی ستاد ملی ضد کرونا طی سه هفته گذشته پس از تأسیس قرارگاه عملیاتی ضد Corona Corona ، به پیشنهاد وزارت بهداشت ، بهداشت و آموزش و پرورش. تلاش شده است ، پروتکل و نظارت پیشرفته ، آزمایش گسترده هدفمند ، تشخیص بیماری تهاجمی ، ارتقا of آموزش و اطلاع رسانی ، حمایت از گروه های آسیب پذیر ، تقویت تنظیم محدودیت و درمان سرپایی ، پیگیری های نهادی و همه هفت محور اصلی یک برنامه جامع ملی مدیریت بیماری ، از جمله نهادهای عضو. گزارش های جدی در همه زمینه ها در حال انجام است.

3-همه چیز در ارتباطات ویدئویی ، نگرانی ها ، معلولیت ها و مدیریت بیماری ملی با فرماندار ، رئیس دانشکده پزشکی ، مدیر 450 فرماندار و شبکه بهداشت و 1100 منطقه در سراسر کشور در جلسات مختلف در همان مدت کوتاه. پیشنهادات مربوط به عناصر فعال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. است.

4-در همان دوره ؛ پیگیری ها و تلاش های وزارت بهداشت ، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط تعداد آزمایشات را در مرحله اول به حدود 40000 و در روزهای آینده به 100000 در روز افزایش داده است. انتظار می رود انجام شود. با این حال ، شناسایی بیماران در مراحل اولیه بیماری می تواند به تدریج تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری را کاهش دهد. انشااا ..

5-کمپ همچنین با بررسی دقیق برنامه های غربالگری محله محور و ارزیابی گزارش های اجرای آزمایشی در کلمانشایر ، سعی در کاهش این مشکل و بهبود اثربخشی آن داشت. این طرح یک برنامه شناسایی تهاجمی بیمار را اجرا می کند ، روند قرنطینه بیمار را تسهیل می کند و روند بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد. دستیابی به کاهش مرگ و میر از بیماران در مراکز درمانی و در نهایت بیماری عروق کرونا قلب ، یک سازمان باشیجی برای ماه سرخ مستضعف ، سازمان های غیردولتی و کارکنان پزشکی از شنبه در مناطق مختلف است. کشوری طراحی شده توسط کمک و نقش اجرا می شود.

6-همچنین ستاد ملی مستقر در وزارت کشور به عنوان یکی از هفت محور اصلی برنامه جامع ملی مدیریت بیماری ، هدف از اعمال محدودیت های م effectiveثر در داخل کشور و دستیابی به فواصل گسترده اجتماعی است. بررسی نهایی پیشنهاد توسط کمیسیون ایمنی انضباطی انجام شد و پس از تحقیقات و تحقیقات بسیار ، سرانجام جزئیات طرح ، با توجه به وضعیت و روند بیماری Covid19 در شهر ، از طریق گفتگو با سازمان مجری تصویب شد. یک طرح جامع برای مدیریت هوشمند محدودیت ها آماده اجرا است.

7-زمان شروع اجرای طرح محدودیت جدید از چند دقیقه اول صبح شنبه 1 دسامبر 1399 است و به مدت دو هفته اعلام شده است ، اما در واقع این یک گزارش کارشناسی استانی در مورد این شهر است. بسته به تمایل و شیوع بیماری ، بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اساس تشخیص آن است. دوره محدودیت بعد از دو هفته اول ادامه خواهد یافت ، تغییر می کند یا کاهش می یابد.

8-محدودیت ها توسط ستاد ملی کرونا تصویب می شوند ، زیرا تصویب این ستاد معادل تصویب شورای عالی امنیت ملی با اجازه رهبر (معادل رهبر) است. مطابق با قانون است بنابراین ، کلیه دستگاه های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای اجرای واقعی آن انجام دهند. بنابراین ، اجرای محدودیت ها منوط به کلیه دستگاه های ملی در هر سه شاخه اجرای ، قانونگذاری و اجرا است.

9-عملکرد کلیه مردم ، مسئولان و نهادها در اجرای این طرح صرفاً در جهت حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از فداکاری هموطنان عزیزتر از بیماری عروق کرونا قلب است. نظارت خواهد شد و اجرای آن به دست مردم معتبر ایران می رسد.

10-با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نقش بی بدیلی در رسانه ها ، به ویژه در اجماع ، اقناع و افکار عمومی ، به عنوان یک ستون مهم در اجرای و اجرای برنامه های ضد تاجگذاری که به مناطق مختلف کشور خدمت می کند ، بازی کنید. سازمان رادیو تلویزیون. مردم معتبر ایران ارکان اصلی دستیابی به اهداف کمپ عملیاتی ضد فساد کرونا ، ریشه کن کردن و ریشه کن کردن بیماری از خانه هایشان و زادگاههای اسلامی عزیز هستند.

11-کنترل بیماری عروق کرونا قلب ، و با تحقق هفت محور بهم پیوسته ، انتظار می رود که یک برنامه جامع برای مبارزه با بیماری ها ، از جمله محدودیت های جدید ، بیماری ها ، توسط افراد وجود داشته باشد فقط با رعایت حداکثر تمام قوانین و ملاحظات در مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب. با سرکوب خود در زمان مناسب ، در این مرحله ، طی 3-4 هفته ، اولین نشانه های عواقب فداکاری و همدردی مردم را مشاهده خواهید کرد. خواسته های صادقانه و فوری اردوگاه برای همه بیماران و بصیرت با مراقبت از خود ، خانواده و اطرافیان و اعمال و رعایت مقررات بهداشتی است. تا از سلامت جامعه خود محافظت کنند.

12-در مراحل آینده ؛ با اجرای برنامه ضد کرونا ، از طریق اعلامیه ستاد عملیات ضد کرونا و در صورت لزوم ، اعلامیه کمیته فرعی ستاد ملی اطلاعات لازم را کسب خواهیم کرد.
سرانجام ، تک تک اعضای ستاد مراقبت های بهداشتی ملی ، که در خط مقدم نبرد با کرونا ، در برابر خدای متعال ، سلامتی و سلامتی همه این عزیزان ، درجه شهدای سلامتی ، جان خود را فدا می کنند ، ما می خواهیم از بهبودی فوری و کامل بیماران تشکر و احترام بگذاریم. ما نگران وضعیت خانواده های قربانیان بدنام ویروس کرونا هستیم.

پنجشن به ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹
کمیته اطلاعات فرماندهی عملیات ضد ارتش کرونا

خروج از نسخه موبایل