اقتصادی

نوسازی ناوگان ریلی کشور با خروج بیش از ۷۰۰ واگن فرسوده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، میرحسن موسوی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن اراک اظهار داشت: در سال های اخیر رهبران و مقامات عالی انقلاب بر توسعه حمل و نقل ریلی کشور متمرکز شده اند. من دارم. “

معاون وزیر مسافر راه آهن افزود: “در سال های اخیر ، قانون خوبی برای بهبود زیرساخت های راه آهن تصویب شده است و ما باید از این فرصت برای بهبود حمل و نقل ریلی استفاده کنیم.”

آقای مصابی درباره اهمیت منابع انسانی در شرکت های راه آهن کشور اظهار داشت: “با تلاش ، همه حقوق و سود همه کارمندانی که از هر نوع قرارداد دارند به موقع است ، حتی اگر به موقع باشد. اقدامات پرداخت شده و محتاطانه تأخیر در پرداخت ها را به حداقل می رساند. ” وارد شد

به گفته وی ، حقوق کارمندان از ابتدای سال 1998 به طور منظم پرداخت می شود.

معاون وزیر راه آهن کشور با توجه به توجه شرکت راه آهن به موضوع جهش تولید ، گفت: شرکت های راه آهن به دنبال استفاده از توانایی های بالقوه و داخلی صنعت راه آهن بودند.

موسوی افزود: 329 ناوگان معادل 567 میلیارد تومن تولید شد که برای 1،391 نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان ریلی مهم است ، گفت: از سال 1995 بیش از 700 واگن بالای 45 سال از رده خارج شده و رکورد نوسازی ناوگان ریلی را شکسته اند.

مصابی در مورد بیماری عروق بیماری کرونا قلب داخلی و اثرات آن در راه آهن گفت: برای همه موضوعات در بخش حمل و نقل ، متوجه شدیم که اقدامات و تلاش ها حمل و نقل باری را نسبت به سال گذشته 5٪ افزایش می دهد.

معاون وزیر مسافر راه آهن با اشاره به راه اندازی یک پروژه مدیریت استعداد راه آهن گفت: “این پروژه برای ارتقا the استعداد مستعد مجتمع های راه آهن است.” همه نیروها می توانند با یكی از دانشگاه های ملی كار كنند تا در فراخوانی كه انجام می شود اقدامات لازم برای آموزش آنها اعلام شود.

به گزارش آنلاین ، در پایان این مراسم از حمید به دلیل تلاش های مدیرکل سابق راه آهن اراک محمدرضا قربانی تقدیر شد. گوگوچانی وی به عنوان رئیس راه آهن اراک منصوب شد.

دکمه بازگشت به بالا