نماد سایت مجله آنلاین

۳هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

هادی حفیجی در مصاحبه با ماره ، با اشاره به سالگرد هفته بسیج دانشجویی و سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین ، در مصاحبه با ماره گفت. شهرستان ری برگزار شد.

حافظی افزود: 3000 بسته مواد مصرفی در این برنامه وجود دارد. التحریر و كتابهای ایران اسلامی توسط دانشجویان باجی و خیریه تهران تهیه ، چاپ و توزیع شد. از ابتدای کرونا ، دانشجویان بشیجی فعالیت های گسترده ای را برای کاهش آسیب های ناشی از ویروس کرونا انجام داده اند. یکی از آنها تهیه لوازم بود. التحریر ایران اسلامی برای دانشجویان مورد نیاز بود.

وی اظهار داشت:تاکنون 12000 بسته تجهیزات التحریر سپس 33000 بسته معیشتی ایالت توسط دانش آموزان در باججی تهران تهیه و توسط دانش آموزان ضعیف از طریق مدیر مدرسه و فرمانده منطقه دانش آموزی شناسایی و در مدارس دولتی توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران گفت: “مشکلی که ما اخیراً با آن شروع کردیم ، اسکن هوشمند کمان بود که حدود 500 تبلت دانشجویی و تلفن هوشمند را فراهم می کرد و امکان دسترسی به آموزش مجازی و شبکه های شاد را نداشتند.” و در این مدت 60 میلیارد وجه نقد واقعی در تهران توزیع شد.

“غیر از کمک های ارائه شده ، کمک به کادر پزشکی بیمارستان ارائه می شود ، مواد ضد عفونی کننده و ماسک نیز در تهران تولید می شود و یکی از این برنامه ها اسکن همکلاسی نوع است. این کار به صورت فرم انجام شد و اکنون نیز به صورت توزیع تجهیزات انجام می شود. ” التحریر ایران اسلامی برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل