اقتصادی

ادارات عمومی در شهرستان های نارنجی با ۵۰ درصد کارکنان فعالیت کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سعید ناجی پنجشنبه شب پس از جلسه ای در مرکز ایالتی برای مدیریت بیماری کرونا ویروس قلب در هولمزگان به خبرنگاران گفت. به گفته وزارت بهداشت ، بندرعباس ، حاجی آباد ، بستک در هولموسگان شیوع بیماری کرونا ویروس قلب نارنجی است. در رابطه با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری ، خدمات توسط دو سوم کارکنان و 50 درصد کارکنان سایر بخش ها ارائه می شود.

وی اظهار داشت: بندرعباس ، پرنده حاجیا ، بستک مشابه ورود اتومبیل های شخصی با پلاک که به طور طبیعی در این شهرها رشد می کنند شهرهای دیگر ممنوع است

به گفته ناجی ، در شهرهایی با وضعیت نارنجی و جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر ، ممنوعیت های تردد در شب برای وسایل نقلیه واجد شرایط از ساعت 9 شب تا 4 صبح ادامه دارد و طبق این مصوبه ، این ممنوعیت در بندرعباس اجرا می شود. بوده است.

“سایر شهرهای هلمزگان به دلیل بیماری کرونا ویروس قلب در وضعیت زردی قرار دارند. در این شهرها 100٪ کارمندان در بخشهایی هستند که خدمات مهم و دستگاههای مربوط به مأموریتهای اساسی و مدیریت شهری را ارائه می دهند. با توانایی ها در کار شرکت کنید و در بخشهای دیگر خدمت کنید. دو سوم (دو سوم) کارکنان حضور دارند.

ناجی تأکید کرد: بندرعباس ، حاجی آباد ، بستک، مشاغل سطح 3 و 4 بسته شده و سایر مشاغل سطح 1 و 2 باید کاملاً مطابق با تمام پروتکل های بهداشتی کار کنند. در سایر شهرهای ایالت در وضعیت زرد ، فقط مشاغل سطح 4 تعطیل هستند.

به گفته وی ، تمام مراکز آموزشی (مدارس ، دانشگاه ها ، دانشگاه ها و …) در تمام شهرهای هلمزگان کاملاً بسته است و فقط کارمندانی که به حفاظت فیزیکی و محافظت از وسایل الکترونیکی و سیستم ها نیاز دارند کار می کنند. من هستم پیدا کردن.

وی اشاره کرد که: مدیران اجرایی ایالت باید برنامه ها و اقداماتی را برای کاهش حضور کارمندان با توجه به تیراژ منتشر شده انجام دهند و سایر کارمندان باید از راه دور کار کنند.

دکمه بازگشت به بالا