اقتصادی

بخشنامه تعیین شهریه مدارس مدارس غیردولتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
سعید صالح ، مدیر مدارس غیردولتی ، روز گذشته برای اجرای طرح توسعه استعدادها و آغاز روند تعیین شهریه مدارس غیردولتی ، تیراژی را به ایالت فرستاد. در این تیراژ آمده است که مدارس باید چندین دسته از اطلاعات را در سیستم مستقر کنند. بارگذاری در سیستم مشارکت

وی افزود: “مشخصات فضای فیزیکی مانند مجوزهای نوسازی ، فضاهای سالن ، هزینه های اجاره و غیره از موارد اصلی در این گردش است.”

صالحه یکی دیگر از ویژگیهای این تیراژ را در نظر گرفت: پرسنل و ویژگیهای پرسنل شاغل و ثبت نام در دوره آموزشی در ابتدا و در حین کار در سیستم مشارکت.

مدیر یک مدرسه غیر دولتی در وزارت آموزش و پرورش افزود: کسانی که تمایل به داشتن کارت شناسایی دارند می توانند اطلاعات را تا پایان دسامبر در سیستم ثبت کنند.

وی به نکاتی در این تیراژ اشاره کرد و اظهار داشت: این تیراژ در حال اجرای بسته تحول توسعه منابع انسانی است و هماهنگی های لازم را برای تعیین و اعلام شهریه سال تحصیلی مطابق با مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری ، برنامه ریزی و نظارت مرکزی فراهم می کند. بنیانگذاران مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی از سال 1401-1400 و هماهنگی پروژه های شورای بنیانگذاران مدارس غیر دولتی ، از جمله آموزش ضمن خدمت ، شناسنامه و پروژه های مدارس الکترونیکی برای سیستم های مشارکت و منافع کارکنان.

دکمه بازگشت به بالا