اقتصادی

سوالاتی که مسئولان باید درباره آن به مردم پاسخ بدهند

س keyال اصلی این است که در صورت جدی بودن این تحریم ها و حملات ، چه اقدامات مهمی در جهت خنثی سازی این اقدامات صورت می گیرد. اگر اقدامی جدی انجام ندهید ، امیدهای پنهانی را در کلی و اوباما پیدا خواهید کرد. در این صورت ، باید منتظر فریب های دیگر و زمان و انتظار بیشتر از آنها باشید. بود. اگر چنین است ، هیچ نشانه ای از انتظار برای انزال پس از تقویت (عزیمت ترامپ و ورود بایدن) وجود نداشت ، و آیا نمی توان آن را به خوبی مشاهده کرد؟ آیا ماهیت مکالمه آنها از چنین مفهومی الهام نمی گیرد؟

ما بسیار شنیده ایم که به ایالات متحده اعتماد نداریم. حتی رئیس جمهور علیه تحریم های خطرناک و یک جانبه آمریکا اقدامی انجام داده است که هیچ کس در گفتگو با رهبران به ما کمک نکرده و ما باید روی پاهای خود بایستیم. فهمیدم که باید بیدارش کنم اساسی بود

کشورهایی مانند ما مانند چین و روسیه مورد تحریم هستند. چگونه پوتین و رئیس جمهور چین در برخورد با تحریم ها پیشرفت داشته اند؟ ما چکار کردیم آیا می توانیم سر خود را بلند کنیم و به دولت های جهان ، کشورمان و خدا پاسخ دهیم؟ به چه تعداد کشور اینقدر نیاز دارید؟ چقدر از امکانات خدادادی و افراد ماهر و غیر ماهر استفاده کردید؟
در زیر برخی از مواردی است که مقامات باید با حفظ حق س askال برای توضیح دادن به مردم ارائه دهند.

1. با شعار رونق تولید و جهش تولید ، چه اقدامات مثبتی در سطح جهانی و در مقایسه با سایر کشورها از جمله کشورهای منطقه انجام شده است؟ بدیهی است که از اجرای رسوایی اصل 44 ، موانع زیادی در راه تولید و تولیدکنندگان وجود دارد.

2- وابستگی به دلار که موضوع بسیاری از شعارهاست ، تا چه اندازه محقق شده است و معاملات مبادله و معاملات ارزهای داخلی طرفین تا کجا پیشرفت کرده است؟ پس از تحمیل شدیدترین مجازات ها ، باید به دنبال شکستن پیوند و تشویق ملت های دیگر بودیم.

3. نرخ بیکاری و اشتغال نسبت به گذشته چقدر افزایش یافته است؟ چه میزان اشتغال فعال حاصل شده و انتظارات شما چیست؟

4- فاجعه بزرگ صادرات ، فروش مواد اولیه و در عوض ، آیا تولید محصول می تواند نرخ ارز خوبی داشته باشد ، دقیقاً چه مقدار از کالایی که ارائه می دهد؟

5- محصولات نهایی ، به ویژه محصولات استراتژیک صادراتی ، به ویژه کشاورزی ، برای تکمیل زنجیره تولید کدامند؟

6. خط ترانزیت (زمینی ، هوایی ، دریایی) که به تنهایی می تواند کشور را از بسیاری جهات از وابستگی خلاص کند ، چقدر فاصله دارد؟

How- چه میزان بازاریابی برای فروش محصولات ، به ویژه برای بخش خصوصی ، به ویژه برای کشورهای منطقه انجام می شود و چند درصد از آنها می توانند از این بازاریابی محافظت کرده و به یک بازار دائمی برای کشور تبدیل شوند. آیا شما این کار را انجام دادید؟

8- چقدر در معاهدات بین المللی و منطقه ای شرکت داشته اید؟ ما هنوز مهمان توافق شانگهای هستیم و در معاملات گسترده اخیر به رهبری چین غایب بودیم.

9. چرا ترازهای ارزی و تجاری محقق نمی شوند؟ با این همه پولی که پرداخت کردیم ، چرا نمی توانیم در عراق و سوریه پیش قدم شویم؟ چرا اختلاف در تراز تجاری با روسیه همسایه در شمال بسیار زیاد است؟

10. کرونا همه شما را عصبانی می بیند. چرا ما ، اولین کسانی که می کشند ، همیشه آمریکا و اروپا را در راس اخبار قرار می دهیم؟ همانطور که می گویید ، اگر افتخاری دارید ، آن متعلق به کسانی است که از قوانین پیروی می کنند. آیا این سیاست کج پشتیبانی می کند؟

11. آیا استقلال فناوری اطلاعات مسئله جدی است؟ سیستم اطلاعات ملی تا کجا پیشرفت کرده و چقدر دنبال کرده است؟

12. با تشویق نویسندگان ، فیلمسازان و دیگر هنرمندان تا چه اندازه ترویج و نمایشگاه فرهنگ ایران حاصل شده است؟

13. چرا ارزش پول کشور اینقدر افت کرد ، چرا ثروت کشور سکه و دلار به بازار ریخت و هدر رفت و چرا نقدینگی به این سرعت افزایش یافت؟

14. چرا باید به راحتی اعتراف کنم که وضعیت مسکن فاجعه بار و بدون نظارت است؟ در نتیجه ، جوانان تمایلی به ازدواج یا بچه دار شدن ندارند که نتایج آن بعداً مشخص خواهد شد.شکاف بین نسل ها در حال افزایش است که تأثیرات منفی بسیاری بر آینده کشور دارد.

15- چرا اینقدر افزایش قیمت وجود دارد که می دانیم کالاهای وارداتی توسط گمرک به دلیل هماهنگی ناکافی بین بانک مرکزی و گمرک در حال سپرده گذاری و آزار دهنده مردم است؟ ؟ باید از جایی فریاد کشید تا وقتی که مقامات به فکر حل یک مسئله حل نشده هستند.

16. از شکاف شدید طبقاتی. فقرا فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده اند. چه کسی مسئول است؟

17- چه نوع معیشتی برای توده هایی که همیشه با حوصله از شما دعوت می کنند ، تأمین کردید؟

18- آیا این وقت کابینه است که وقت خود را صرف کارهای روزمره مانند مرغ و تخم مرغ کند و قول های نادرست برای حذف یا کوتاه کردن خطوط بدهد؟

19- آیا شما به دیدگاهی اعتقاد دارید که بتواند در همه جنبه های زندگی کشور شما تأثیر بگذارد؟ اینها در درجه اول موضوعاتی هستند که ارتباط چندانی با تحریم ها ندارند. انواع ظاهر و ویژگی های داخلی می تواند بسیاری از آنها را در داخل حل کند.

20. آیا به دلیل سو mis مدیریت و اختلافات داخلی ما نیست که کشورهای کوچک منطقه مانند امارات متحده عربی به ما پول می دهند؟ بدون قدرت نظامی ما ، قطعاً وضعیت ما بسیار بدتر خواهد بود.

21. آیا مقامات منتظر آمدن دولت جدید ایالات متحده بودند؟ همانطور که گفتید مهم نیست چه کسی رئیس جمهور می شود. آیا او قول را در عمل می خواند؟

22. متأسفانه وضعیت اطلاعات خوب نیست. چرا شما نیاز به ترور یک فرد مشهور دارید؟

امروز تیم بایدن از قبل قدرتمندتر است و خود آنها مشکلات زیادی دارند اما آنها موافقت می کنند که منطقه را تحت فشار قرار دهند و ایران را تحت فشار قرار دهند. اروپا نیز احیا شده است (با وجود افراد خوش بین كه آمریكا را منزوی كرده اند) گویی از خواب زمستانی بیدار شده ، آشكارا خط كشیده و اتحاد با حزب دموكرات را اعلام كرده است.

بنابراین عاقل باشید و بارها و بارها فشار مضاعف بر کشور وارد نکنید. مگر اینکه بگویید همه چیز در داخل است. آیا این به معنای قول شماست؟

بیاد داشته باشید حداقل یک کلمه بگویید و کشور را اینقدر تحقیر نکنید. آمریکا به جز تحقیر ما خوشحال نیست ، بنابراین اروپا نیز خوشحال است ، بنابراین عاقلانه ، شما شریک آنها نخواهید بود.

اگر پاسخ س questionsالات بالا قانع کننده نیست ، اعتراف کنید که منتظر دولت جدید ایالات متحده با نام و نشان بودید. واضح است که هیچ پاسخ مثبتی برای موارد فوق وجود ندارد.

من از نظریه پردازان داخلی اعم از اقتصادی ، سیاسی و مذهبی متعجب هستم. همه آنها با سیاه نمایی صحبت می کنند ، که تا حدودی تقصیر آنهاست و منجر به تعهد و تبعیت می شود. آیا آنها نباید در یک برنامه موثر ، یک تغییر جناحی مطلوب را در طول زمانی که تهدید بیگانه و مداخله وی از کشور منتفی است ، ترک کنند و در یک درگیری داخلی فارغ التحصیل شوند که منجر به عواقب شود؟ ؟؟

اکنون پایان دولت فعلی و بهترین زمان برای جمع بندی فعالیت های آن و ارائه آن به مردم است. به یاد داشته باشید که شما چه قول داده اید و اکنون کشور چگونه است. پیش بینی های سیاسی نمی توانند سطح مسئله را پاک کنند. اگر از نظر این اقدامات فوق الذکر مانعی از طرف کارمند دولت یا دستگاه وجود داشته باشد ، یا اگر اختیار شما را از شما سلب کند ، صریحاً روی صفحه نیست ، تا افراد بتوانند از تعهدات خود مطلع شوند. لطفا بگو

این را می توان نه تنها به دولت فعلی ، بلکه به هر دولت یا قدرت دیگری تعمیم داد. همه باید مسئولیت را بپذیرند. تاریخ تمام فعالیت های ما را ثبت می کند و خدا ناظر و انتقام جویانه است.

دکمه بازگشت به بالا