اقتصادی

تاریخچه دیدارهای استقلال و نفت مسجد سلیمان/ یک طلسم نفت پابرجاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر در روز سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بنام محمدی به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه در شرایط زیر برگزار خواهد شد. پوشش مسجد سلیمان با 22 امتیاز در رده نخست قرار دارد و نفت با 16 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

این بازی آبی است بنابراین برای هر دو تیم مهم است پوشش در صورت پیروزی ، آنها هفته سیزدهم به برتری خود ادامه می دهند و در صورت پیروزی ، تیم نفت مسجدسلیمان این شانس را دارد که به مقام چهارم جدول صعود کند.

دانش آموزان مجتبی حسینی در نیمه اول جدول عملکرد بهتری نسبت به انتظار دارند. آنها در این فصل در خانه و خارج از خانه نتایج خوبی کسب کردند. مهمترین آنها پیروزی 3-1 مقابل سپاهان در مسجد سلیمان است.

این هفتمین درگیری بین دو تیم در تاریخ مسابقات لیگ برتر است ، پس از اینکه استقلال در شش مسابقه گذشته 5 بار پیروز شده و این دیدار با تساوی به پایان رسیده است. بلوز آنها تاکنون سابقه باخت به نفت مسجد سلیمان را ندارند و برای حفظ برتری در این مسابقه باید در این مسابقه دشوار پیروز شوند.

در بازی های قبلی استقلال 9 بار به گل رسید و سه بار دروازه باز شد. تنها تساوی دو تیم در مسجد سلیمان یک بر یک بود.

مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال این روزها با بیشترین امید بلوز برای گلزنی هر تیم با پاهایش به دنبال وی با به ثمر رساندن سه گل به نفت مسجد سلیمان ، بهترین گلزن مسابقه مشترک شد.

بجز قایدی استقلال سه گل به ثمر رساند و بالاترین گلزنی برای نفت مسجد سلیمان ، اراال بود صیاد منش، محمد قاضی ، سجاد شهباززاده ، علی کریمی ، ارسلان مطهری ، رضا عنایتی دیگر گلزنان استقلال برای نفت مسجد سلیمان هستند. سر وقت آنها دروازه این تیم را باز کردند.

نفت مسجد سلیمان نیز در مجموع سه گل به استقلال زد که حکیم نصاری ، آرماند گاسمی و حامد نورمحمدی گلزنی کردند.

در تاریخ مسابقات بین دو تیم ، بازیکنان خارجی موفق شده اند فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند. اشتراک گذاری تیم نفت مسجد سلیمان.

تمام کنفرانس های قبلی استقلال و نفت مسجد سلیمان.

بازی میزبان مهمانها تاریخ گل زنان
اولین استقلال (1) روغن (صفر) ۹۳/۱۲/۱۵ رضاییاناتی
دومین روغن (صفر) استقلال (2) ۹۳/۶/۱۳ محمد قاضی-ساجارد شهبازاده
سوم استقلال (1) روغن (صفر) ۹۷/۱۲/۱۷ علی کریمی
چهارم روغن (1) استقلال (2) ۹۷/۷/۱۴ اللهیار صیادمنش-مهدی قائدی- حکیموناساری (پنالتی)
پنجم استقلال (1) روغن (1) ۹۸/۶/۲۴ مهدی قیدی حامد نورمحمدی
ششم روغن (1) استقلال (2) ۹۸/۱۱/۱۲ مهدی قائدی-ارسلان مطهری آرماند گاسمی
دکمه بازگشت به بالا