نماد سایت مجله آنلاین

تزریق واکسن کرونا چه حسی دارد؟

تزریق واکسن کرونا چه حسی دارد؟

یک پزشک ریوی مستقر در نیویورک که برای اولین بار واکسن Covid 19 را دریافت کرده است می گوید که وی و همکارانش بعد از تزریق واکسن هیچ عارضه ای نداشته اند.

مجله آنلاین گزارش داد: دکتر ریه ، کارا آگرستراند ، یکی از اولین اعضای کادر پزشکی نیویورک بود که واکسن Covid 19 را دریافت کرد. وی درباره تجربه واکسیناسیون خود گفت: “وضعیت در 10 ماه گذشته واقعاً عجیب بوده است.” اگر به شما بگویند سال گذشته چه اتفاقی می افتد ، باور نمی کنید. به نظر می رسید جهان یک شبه تغییر می کند.

“من هنوز استرس بهار را احساس می کنم ، بنابراین وقتی اولین بار شنیدم که واکسن گرفته ام بسیار هیجان زده شدم اما به هیچ کس نگفتم زیرا نگران بودم که این اتفاق نیفتد.”

دکتر آگلستراند در مورد تجربه تزریق خود می گوید: “واکسن واقعاً صدمه ای ندید ، فقط چند ثانیه طول کشید و سپس حال من خوب بود.” من انرژی زیادی داشتم و هیچ عارضه جانبی را تجربه نکردم. تنها عوارض جانبی درد بازو و تنگی نفس در محل واکسیناسیون بود. بسیاری از دوستان و همکارانم واکسن زدند و آنها نیز مانند من بودند. همه ما خوشحال و سپاسگزار بودیم زیرا می دانستیم که برای پایان دادن به این همه گیری وحشتناک گام جدیدی برمی داریم.

وی گفت: این واکسن مهمترین ابزار ما در مبارزه با این بیماری خواهد بود. علاوه بر تمام کارهایی که تاکنون انجام شده است ، مانند فاصله اجتماعی و پوشاندن ، واکسن ها قدم بعدی هستند که همه باید برای پایان این اپیدمی بردارند. 95٪ اثر و عوارض جانبی جزئی نشان می دهد که این واکسن واقعاً مثر است. من افرادی را در سراسر ایالات متحده می شناسم که این واکسن را تزریق کرده اند ، هیچ عارضه جانبی ندارند و حتی تب ساده یا سرماخوردگی هم دریافت نکرده اند.

وی در پایان گفت: “هدف دانشمندان و متخصصانی که این واکسن را تهیه می کنند نجات مردم از این بیماری همه گیر است.” لطفا توجه داشته باشید که این واکسن پروتکل های ایمنی و آزمایشی سختی را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل