مجله نشاط

تقویت سیستم ایمنی با کمک مکمل های داروئی

ورود ویروس کرونا به کشور به طور رسمی اعلام شده است و همین امر موجی از نگرانی را در میان همگان به وجود آورده است. اما بهتر است بدانید با تقویت سیستم ایمنی بدن و استفاده از مکمل های ویژه می توانید از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنید.

سیستم ایمنی بدن سیستم بسیار منحصر به فردی است. این سیستم با ورود هر ویروس و یا باکتری به بدن سریعا آنتی بادی خاصی را تولید می کند و به مقابله با آن ویروس و یا باکتری می پردازد.

مکمل های تقویت سیستم ایمنی از بدن در برابر ابتلا به ویروس کرونا محافظت می کنند

اخیرا ویروس کرونا به بحث داغ تمامی محافل تبدیل شده است. قدرت شیوع این ویروس بسیار بالاست و به راحتی از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می کند. سازمان بهداشت جهانی راهکارهایی را برای حفاظت از خود در برابر ویروس کرونا ارایه کرده است.

پوشش دهان در هنگام عطسه و سرفه، استفاده از ماسک های فیلتر دار در اماکن شلوغ و شستشوی دست ها از جمله راهکارهایی هستند که بارها و بارها در این مدت در مورد آنها شنیده ایم.

در کنار تمامی این موارد، راهکارهای دیگری نیز وجود دارند که از سلامتی افراد در برابر ویروس کرونا بیشتر محافظت می کنند. استفاده از مکمل های ویژه برای تقویت سیستم ایمنی بدن راهکار بسیار مهمی است که بسیاری از پزشکان پیشنهاد می دهند.

علایم بیماری کرونا چیست و چگونه درمان می شود؟

تقویت قدرت تنفسی

در این میان، استفاده از مکملهایی که به تقویت قدرت تنفسی کمک می کنند و علایم سرماخوردگی مانند عطسه و سرفه را بهبود می بخشند اهمیت بسیار بالایی دارد. به طور مثال «شربت سوسپانسیون آسماویت میر» قدرت تنفسی افراد را بالا می برد. «کپسول ویتامین سی 100 او پی دی فارما» سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و «شربت برون کلد هلث» علایم سرماخوردگی را بهبود می بخشد. محصولات دیگری نیز در بازار وجود دارند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک میکنند.

با توجه به اینکه این ویروس به شدت مسری است بهتر است تا جایی که امکان دارد از منزل خارج نشوید. خروج از خانه برای رفتن به داروخانه ای معتبر برای خرید مکمل های تقویت سیستم ایمنی در این دوران کار پرخطری است. زیرا ماندن در ترافیک و هوای آلوده بدن را ضعیف می کند و خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد.

به خصوص اگر از بیماری های ریوی رنج می برید بهتر است هرگز خطر نکنید و تا جایی که می توانید از خانه خارج نشوید. هوا آلوده و ترافیک مانند سمی برای این دسته از افراد است. زیرا این ویروس بدن افرادی را که ریه های ضعیفی دارند بیشتر مورد هدف قرار می دهد. بهتر است مکمل های تقویت سیستم ایمنی بدن را آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

داروخانه آنلاین با فراهم سازی بستری امن و اینترنتی این امکان را برای تمامی افراد فراهم ساخته است تا مکمل های دارویی مورد نظر خود از جمله مکمل های تقویت سیستم ایمنی را تنها با یک کلیلک از خانه سفارش دهند و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیریند.

تمامی محصولات داروخانه آنلاین دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند. دیگر نباید نگران ویروس کرونا باشید. زیرا این بستر اینترنتی به شما کمک می کند سلامت خود را تضمین کنید.

دکمه بازگشت به بالا