اقتصادی

طارمی زیاد اهل جنجال و حاشیه نیست اما …

از زمان انتقال مهدی طارمی به پرتغال ، حاشیه خود را به صفر رسانده و اکنون مانند بزرگترین بازیکن فوتبال جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزشی گرفته تا خواب و وعده های غذایی. البته این باعث نشد هر از گاهی شوخی های تندی انجام دهد.

به گزارش مجله آنلاین ، روزنامه مشرق نوشته شده است: “مهادی طارمی نماد کامل سفیر فوتبال ایران است. مهاجم سابق تیم پرسپولیس این روزها در پورتو چنان درخشان بوده است که تعداد کمی از مربیان یا تیم های بزرگ در جهان هستند که نام او را نمی دانند. مدی که با لیوان ریو در لیگ پرتغال به شهرت رسید ، با یک انتقال جذاب به عضویت یکی از مشهورترین تیم های اروپا ، پورتو درآمد و اکنون با داشتن نبردی سخت ، این بازیکن محفوظ است. نه یک بازیکن ، بلکه یکی از دو مهاجم اصلی تیم است.در مدت حضور خود به عنوان بازیکن ثابت در پورتو ، او چند گل مهم و البته چند پاس گل مهم به ثمر رسانده است. ، یکی از تأثیرگذارترین اعضای این تیم است.

درخشش طالمی در این دوره به حدی بود که بسیاری از هواداران فوتبال ایران اکنون پورتو را برای او کوچک می دانند و با این توانایی او باید برای فصل آینده به تیم قدرتمند اروپایی برود. من اینو میگم البته فصل هنوز تمام نشده است. او از لیگ های مختلف پیشنهاداتی دریافت کرده و بعید به نظر می رسد که مهدی چمدان خود را بسته و در پایان فصل به باشگاه معروف تری در اروپا برود.

مهدی طارمی علاوه بر درخشش در زمین فوتبال در سال های اخیر ، نام خود را از زمین خارج کرده است. هم به خاطر حاشیه شخصی اش و البته به خاطر کارهای خوبی که انجام داد. پسر کمتر جنجالی که ترجیح می دهد در اوقات فراغت خود کتاب بخواند ، در یکی دو فصل گذشته خیلی سرراست نبوده است ، خصوصاً از زمانی که به پرسپولیس پیوسته است. او همیشه سعی می کرد از مشکلات پیش پا افتاده خلاص شود ، اما با کمال میل یا اکراه مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و تمام حرکات وی زیر ذره بین قرار گرفت. کسانی که مهدی را می شناسند می گویند او علاوه بر کتاب ، دو سرگرمی دیگر نیز دارد. ماشین و لباس از ماشینی که سوار می شود اطلاعات کمی در دست است ، اما او همیشه مد می شود و از خرید لباس های جدید دریغ نمی کند! البته او در ایران خصوصاً در زادگاهش بوشار فردی شایسته ستایش است. گفته می شود که او کمکی که به دیگران می شود در جایی را منعکس نمی کند ، اما همه او نمونه ای از ساختن ماسک در اولین روز حساس شیوع تاج در ایران است. انجام داد وی با ساختن مکانی در بوشار ، بلافاصله شروع به تولید ماسک برای هموطنان خود کرد و از این ویروس خطرناک برای مرگ بیشتر جلوگیری کرد. تلاش های وی برای سرکوب تاج ، تولید ماسک و در دسترس قرار دادن آن ماسک ها در معرض دید عموم قرار گرفته است ، و رسانه های پرتغالی نیز از او تمجید کرده اند. مهدی پسر یک دوست خانوادگی بیشتر کارهای خیرخواهانه در ایران را با کمک پدر و برادرش اداره می کند و اگر بتواند در این مسیر کمک کند دریغ نمی کند.

جدا از این موارد ، مهدی طارمی در فضای مجازی حاشیه ها و جنجال هایی دارد که بیشتر آنها مربوط به فوتبال و سبک بازی او است. اما اظهارات وی در مورد سایر موضوعات نیز مورد توجه قرار گرفته و یکی دو اظهارات وی مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از کارهای جالب مهدی طارمی در فضای مجازی مربوط به شیوع ویروس کرونا در آن زمان بود که افراد زیادی را منزوی کرد. با این حال ، مهدی طارمی با انتشار پستی از مقامات خواسته است “آب و برق را رایگان”. وی می نویسد: “در این زمان خاص ، باید به هم فکر کنیم و از نظر مالی به یکدیگر کمک کنیم.” شما عزیزان ، اوضاع به قدری دشوار است که مردم نمی توانند به محل کار خود بروند ، بنابراین لطفاً برای پایان دادن به این وضعیت آب و برق رایگان تهیه کنید. “این کمک شما به مردم است.” اما پیش از این وی در توئیتری مبنی بر محرومیت از اسرائیل ، با واکنش منفی رسانه های جهانی روبرو شد و حتی از فیفا خواست که این بازیکن را تحریم کند.

اقدامات مهدی طارمی در فضای مجازی هر از گاهی در رسانه ها مطرح می شد ، اما از زمان مهاجرت به پرتغال او حاشیه خود را به صفر رسانده و اکنون مانند بزرگترین بازیکن فوتبال جهان زندگی می کند. از برنامه ریزی ورزشی گرفته تا خواب و وعده های غذایی. البته این حوادث مانع از کنایه های تند و شدید او نشد. به عنوان مثال ، او فقط دو روز پیش ، توییت کرد و به مقامات فعلی دولت نوشت. توییت کنایه آمیز مهدی طارمی به وضوح متوجه دولت فعلی است. البته دولت فعلی به زودی هشت ساله می شود. طالمی در شرایطی از دولت فعلی انتقاد کرد که اتفاقاً طرفداران طرفدار دولت در میان افراد این دولت بودند. یکی از آنها معاون وزیر امور خارجه عباس عراقچی بود که مهدی طارمی را در مصاحبه با روزنامه ورزشی در ژوئیه 2017 به عنوان بازیکن محبوب خود معرفی کرد. عراقی که به تنهایی فوتبال غیرحرفه ای بازی می کرد ، در ژوئیه همان سال ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس در پایان فصل لیگ برتر را فتح کند. وی همچنین از مهدی طارمی که شایعه جدایی وی برای وی شایعه شده بود خواست در این باشگاه بماند. “به عنوان یک هوادار ، از آقای طالمی می خواهم که در پرسپولیس بماند زیرا او بسیار خوب است و من این بازیکن را بسیار دوست دارم. او عرق کرده و با انگیزه است ، بسیار سخت بازی می کند و گل می زند. او همچنین توانایی تصمیم گیری را دارد. او خود را در موقعیت گلزنی بسیار خوبی قرار می دهد. او در آخرین ضربه حریص است (می خندد) ، اما او یک آینده درخشان و کشور دارد فکر می کنم می توانم یکی از مهاجمین برتر باشم. “من می خواهم در پرسپولیس بمانم.” چهار روز بعد ، مهدی طارمی که آن زمان هنوز در پرسپولیس بازی می کرد ، به دیدار عباس عراقچی رفت و در صفحه اینستاگرام خود عراقچی و تااختاروانچی را پست کرد. من عکسی به آدرس ارسال کردم. من به عنوان یک ایرانی و یک پرسپولیس خوشحالم که از شما در کنار ما استقبال می کنم. من از لطف شما و همه عزیزانم تشکر می کنم. “افتخار ایران اسلامی و ارتش سرخ”.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا