نماد سایت مجله آنلاین

نان دلالان در روغن/۱۷ کیلو ۴۰۰ هزار تومان! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نان دلالان در روغن/۱۷ کیلو ۴۰۰ هزار تومان! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین-گروه استان ها: در هفته های اخیر ، بازار لرستان ، به ویژه شهر کرام آباد ، با نارضایتی عمومی از مشکلاتی از جمله کمبود روغن پخت و پز و افزایش قیمت این محصول مواجه شده است.

نارضایتی عمومی از شرایط بازار

قیمت 17 کیلوگرم روغن جامد با 171000 تومان در دسترس است (قیمت تنظیم شده در بازار) زیرا روغن های خوراکی ، به ویژه روغن های جامد ، در مغازه ها و بازارهای دولتی یافت نمی شوند یا با قیمت های بسیار بالا به دست مصرف کنندگان نمی رسند. با رسیدن مصرف کنندگان ، آنها با قیمت 400000 تومان در بازار لرستان فروخته می شوند.

حمیدرضا القاصی رئیس زندان دولت لرستان در سخنان خود به شرایط پیچیده بازار و نارضایتی عمومی که در دولت و دستگاههای مسئول وجود دارد اشاره کرد ، از جمله موارد زیر ، برای تقویت اقدامات نظارتی در سطح بازار: سکوتوی گفت: “اگر تخلفی انجام شود ، قاضی ما بلافاصله تخلف کرده و با واحد صنفی تخلف برخورد خواهد کرد.”

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال هزار و 255 پرونده گران فروشی به دلیل نقض اتحادیه های کارگری در این کشور تشکیل شده است ، افزود: پیش بینی می شود بیش از 4 میلیارد نفر به دلیل این واحدهای متخلف جریمه شوند.

رئیس زندان دولت لرستان افزود: “از ابتدای دسامبر ، تیمی از اطلاعات نظامی ایالتی ، اطلاعات عمومی دولت و سازمان. سکوت من از یک انبار دولتی بازدید کردم.

کمبود فرآورده های نفتی در بازار لرستان

وی با تأکید بر اینکه بیش از 117 محصول در این ایالت کشف شده است ، افزود: “72 انبار رأی داده شد و بیش از 7 میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شد.”

دبیر امور خارجه دولت لرستان گفت: واحدهای صنفی کوچک یا بزرگ حق ندارند علاوه بر محصول ، کالای دیگری را به مصرف کنندگان بفروشند. اگر این کار انجام شود ، تحت عنوان فروش اجباری کالا و جریمه های آن ، که به موجب قانون پیش بینی شده است ، تخلف محسوب می شود.

القاصی آنلاین با اشاره به ایجاد جو روانی مرتبط با فرآورده های نفتی در بازارهای ایالتی و ملی اظهار داشت: تقاضای مردم و سرانه مصرف به دلیل جو روانی مردم یا واقعاً نیازهای مردم افزایش یافته است. این رابطه جنسی است. “

وی با تأکید بر کمبود فعلی فرآورده های نفتی در بازار افزود: “اگر روغن اشباع شود و به بازار عرضه شود ، هرگز صف طولانی در بازار وجود نخواهد داشت.”

روغن حلب 17 کیلویی حلب 400000 تومان!

مدیر زندان دولت لرستان گفت: با اقدامات سازمان: سکوت و با جذب روغن بیشتر ، امیدواریم بتوانیم این کمبود را به اندازه تقاضای مردم برطرف کنیم ، بدون اینکه کمبود روغن در بازار احساس شود و دست سودجویان در این زمینه بریده نشود. ..

القاصی آنلاین با اشاره به تفاوت قیمت فرآورده های نفتی از سطح تخصیص یافته ، رئیس توزیع مقیاس بزرگ به مصرف کنندگان مقیاس کوچک در این کشور گفت: مبادله رایگان با 400000 تومان انجام می شود.

وی تأکید کرد: قطعاً یک سودجو وجود دارد که روغنی را که به دست مصرف کنندگان واقعی می رسد ، می فروشد و یا در بازار آزاد می فروشد و باعث کمبود کالا در بازار می شود.

66 میلیارد جریمه برای متخلفان

بختیار رازانی ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان نیز در این باره گفت: طی 9 ماهه امسال 100 هزار و 250 مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان انجام شده است. سکوت لرستان از سطح بازارهای دولتی ثبت شد: 5،451 پرونده در این زمینه تشکیل شد.

وی اظهار داشت: اتحادیه های کارگری متخلف به دلیل فروش بیش از حد ، فروش بیش از حد ، کلاهبرداری ، درج نکردن قیمت محصولات و عدم صدور فاکتور ، 66 میلیارد تومان جریمه شده اند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه روغن جامد طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار ملی به تدریج از سبد خانوار خارج می شود ، اظهار داشت: مجموعه ای از کشورها طبق فرهنگ و سلیقه. ایالات و به طور کلی ایالات غربی خود تمایل به مصرف روغن جامد دارند.

رازانی گفت: لرستان همیشه یکی از ایالت های خواستار روغن جامد از ستاد تنظیم بازار ملی بوده است.

چقدر روغن؟

وی با تأکید بر اینکه هفته گذشته 56 تن روغن جامد در خرم آباد توزیع شد ، گفت: هرو»با 5 نفر ، سپید دشت 5 نفر بیرانشهر 5 تن روغن جامد نیز توزیع می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه روغن مایع باید وارد سبد کالاهای مردم شود ، افزود: قیمت 810 گرم روغن مایع 10 هزار و 350 تومان ، 900 گرم ، 11000 و 750 تومان و 1000 است. 350 گرم 16000 و 800 تومان است.

رازانی ، ادامه داد: همچنین روغن جامد 4.5 کیلوگرمی حلب 57000 تومان ، روغن جامد 5 کیلوگرمی 64000 تومان و 16 کیلوگرم 171،000 تومان قیمت دارد.

وی خاطرنشان کرد: 17-16 کیلوگرم روغن جامد موجود در بازار 171 هزار تومان است اما از شبکه خارج است و یا در دست کسانی است که با ذخیره سازی 400 هزار تومان آن را توزیع می کنند. امکان عبور وجود دارد.

غفلت از روند توزیع

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان گفت ابتدا از مردم عزیز خواهش می کنم ابتدا کلیه موارد فروش اجباری را گزارش دهند و از فروشنده فاکتور دریافت و در سیستم جامع انبار ثبت شد. همچنین اگر با انباری روبرو شدم آن را اضافه نکردم. لطفاً حتماً گزارش دهید

رازانی گفت: در 3-4 ماه گذشته به دلیل ورود اطلاعات از سپاه ، بسیج ، آژانس اطلاعات عمومی ، تحریم های دولت و بازرسان سازمان سکوت و اتاق اصناف توانست قیمت چند مورد اصلی: روغن ، تخم مرغ و مرغ را کنترل کند.

او من عدد. من می گویم وی از نظر عرضه ، 100 درصد عرضه داریم ، افزود: اما به طور متوسط ​​عرضه کالاها در ایالت است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان در صورتی که مشکلی در روند تهیه ، توزیع یا نظارت وجود داشته باشد یا منجر به افزایش قیمت محصول یا کمبود محصول شود ، گفت: آنها خود می خواهند محصولات خود را در سطح فروشگاه های عمده توزیع کنند. ما باید فرایندها و شبکه های توزیع را به صورت مویرگی اجرا کنیم.

رازانی تأکید کرد که سپاه مقدمات را در این زمینه اعلام کرده است: “در حال حاضر ، وضعیت بحرانی نیست. در صورت لزوم ، تحت نظارت سپاه و بسیج ، کالاها در کانتینرهای حومه ای و دورافتاده شهر”. توزیع خواهد شد. “

وی گفت: توزیع هر محصول تنظیم شده در بازار باید در شهرها و شهرستانها مویرگی داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل