اقتصادی

تعامل و همراهی کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان گناوه تقویت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامرضا مهرجو یکشنبه شب در جلسه هماهنگی کمیسیون انتخابات شهرستان گناوه که با حضور کارکنان این کمیته ها در فرمانداری برگزار شد ، اظهار داشت: و روستا.

فرماندار جنابه با تأکید بر لزوم قانونگذاری مربوط به انتخابات و اشراف در سازمان اجرا ، افزود: استراتژی مجری در این دوره از انتخابات این است که قانون و مردم انتخابات را اداره کند.

فرماندار Gunnerbe نقاط قوت و ضعف انتخابات قبلی را شناسایی و لزوم حذف نقاط قوت و ضعف انتخابات بعدی را روشن کرد.

“انتخابات کار جمعی و تیمی است و علی رغم تشکیل کمیته های مختلف و تفکیک وظایف ، همه کمیته های ستاد انتخابات شهرستان هماهنگی و تعامل را برای کار انجام می دهند. باید انجام شود.”

فرماندار جنابه تأکید کرد: در انتخابات شوراها ، محل درگیری های قومی و خانوادگی رقابت را شدیدتر می کند و باید شرایط مناسب برای رقابت سالم و بدون تخریب را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد که باید صلاحیت های فردی را در چارچوب قانونی در نظر بگیرد و اجازه دهد افراد با سلیقه مختلف در چارچوب قانونی وارد انتخابات شوند و نامزدهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

مهرجو با تأکید بر اینکه بیشترین مشارکت در انتخابات پیام امید به جامعه داخلی و منبع اقتدار ما در صحنه بین الملل است ، افزود: همه ما “

وی نقش مهم شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در انتخابات پیش رو را توصیف کرد و گفت: “فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان ابزاری موثر و کارآمد در این زمان از انتخابات مورد استفاده قرار گیرند.”

دکمه بازگشت به بالا