اقتصادی

وعده افتتاح ورزشگاه بروجرد در۱۴۰۰/ ضعف صنایع تبدیلی محصولات باغی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین احمد گودرزیان ، در سخنانی با اشاره به توزیع بیش از 300000 ماسک رایگان در شهرستان بروجرد به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا قلب: ..

وضعیت آب بروجرد از نظر شیوع تاج

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای شکستن زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در حال حاضر شیوع بیماری در بروجرد آبی است.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: طراحی شده های همچنین همکاری مردم برای سفید کردن وضعیت شهر از نظر شیوع بیماری وجود دارد.

220 هکتار از گیاهان دارویی را بکارید

گودرزیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به کاشت گیاهان دارویی در شهرستان بروجرد اظهار داشت: در همین راستا اعتباراتی از صندوق توسعه ملی به این منظور به شهرستان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع 220 هکتار گیاهان دارویی در سطح شهرستان کاشته شد ، گفت: همچنین با اقدامات انجام شده سه سد خاکی برای ذخیره آب های زیرزمینی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها مورد سوused استفاده قرار گرفت و دو مورد دیگر در حال دویدن.

نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر در بروجرد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تاسیس یک مرکز هنری در شهرستان بروجرد اشاره کرد ، رئیس استان بروجرد گفت: فورا.

گودرزیان تأکید کرد: امسال برای اولین بار نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر در شهر بروجرد برگزار می شود.

پیگیری احیای 21 واحد صنعتی

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به صنعت شهرستان بروجرد ، گفت: در برنامه طراحی شده های در نتیجه 21 واحد صنعتی در شهر بروجرد که با مشکلات بانکی و نقدینگی روبرو بودند ، حل و فصل شدند.

رئیس استان بروجرد با بیان اینکه 105 فرصت شغلی دارد یکی از واحدهای صنعتی “کشیجام” است ، افزود: “همچنین ، کارخانه غذای کودک 15 سال بعد ، پایان دولت ، دوباره جوان شد.”

مرحله اول استادیوم 15000 نفری تا ژوئن 1400 افتتاح می شود

گودرزیان با اشاره به اینکه مرحله اول استادیوم 15000 نفری بروجرد تا ژوئن 1400 افتتاح می شود ، ادامه داد. فاز اول این ورزشگاه با ظرفیت 5،000 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اعلام کرد که سه مزرعه چمن مصنوعی را در یکی از دهکده های این شهر افتتاح خواهد کرد ، با تعیین: علاوه بر این ، از مزارع چمن مصنوعی در شهر بروجرد استفاده می شود.

از سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری استقبال کنید

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های گردشگری و تاریخی این شهرستان در بروجرد گفت: در همین راستا ، مقصد گردشگری جدیدی به نام “بیدلادان” در شهر بروجرد ایجاد شده است.

رئیس استان بروجرد با اشاره به مقاصد گردشگری «گلد شتبا چشم انداز جیبا از شهرستان بروجرد گفت: باغهای سیب ، مناطق «وناییو … یکی دیگر از توانایی های جهانگردی بروجرد است و امیدواریم بتوان از این توانایی برای ایجاد شغل به طرز مطلوبی در شهر استفاده کرد.

گودرزیان تأکید کرد: ما قطعاً از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری شهرستان بروجرد استقبال می کنیم.

صنعت تبدیل ضعیف برای مراکز تولید سیب

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توانمندی های کشاورزی و باغی شهرستان بروجرد اظهار داشت: متاسفانه در زمینه صنعت فرآوری این محصول با مشکل روبرو هستیم اما این صنایع را در شهرهایی که می خواهیم ارائه دهیم ایجاد کردن.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: برنامه پنج ساله توسعه بروجرد در دستور کار قرار گرفته است.

گودرزیان در یک مصاحبه تلویزیونی در یک مصاحبه تلویزیونی درباره فعالیت دو دانشگاه بزرگ بروجرد گفت: خوشبختانه این دانشگاه چندین سال است که درگیر صنعت است و اقدامات یکپارچه در این راستا در دستور کار قرار گرفته است. من این کار را خواهم کرد.

دکمه بازگشت به بالا