اقتصادی

وکیل،تاجر نیست – مجله آنلاین

قبل از طرح موضوع ، لازم است كه به طور خلاصه متخصصان حقوقی را معرفی كنید تا از شر این توهم كه وكیل از وضعیت شما نگران است خلاص شوید و از همان ابتدا سنگ پرتاب كنید. بدون استثنا ، اکثریت کسانی که قانون و اصول قانون را مستند کرده و در پاسخ به حملات روزمره به حرفه وکالت صحبت می کنند ، کسانی هستند که پس از سالها کار در این شهر سالها در این حرفه کار کرده اند. زادگاه وی شناخته شده است و افزایش تعداد وکلا تاثیری در موقعیت وی ندارد و طبق شغل وی ، چیزی کم نمی کند. گروه دیگری از عزیزان هستند که شب بیدار می شوند تا منابع و محتوای آزمون وکالت را دقیقاً مطالعه کنند.طبق روال مالوف در قدرت و نزدیکان به آن ، همان آزمون که پس از چندین مشارکت به عنوان مشاور قدرت ناکام ماند ، مسیر رانت خواری و اجتناب را دنبال کرد. دولت ، این بار به قصد ریشه یابی در خانه. کشور نفوذ کرده است و آنها به عنوان مدافع حقوق مردم نسبت به جوانان این سرزمین می نویسند و عمل می کنند. آنها موفق به پیوستن به حرفه وکالت شدند. علاوه بر محافظت از خانه های اتحادیه های صنفی و محافظت از این جامعه مدنی در برابر حملات مغرضانه ، نگرانی اصلی متولیان حرفه وکالت آینده این جوانان سخت کوش و عزیزان داوطلب است. .. اخذ مجوز برای وکالت یک امر مطالعه و تلاش برای دستیابی به اهداف خود است.

در این میان ، برخی از کسانی که از آزمون وکالت انصراف داده اند ، جوانان علاقه مند به شرکت در آزمون وکالت را با عبارات مبتذل و صریح ، مانند انحصار کانون وکلا ، به عنوان یک تجارت در نظر می گیرند. برخی تلاش می کنند. آنها که نمی دانند اکثریت جوانان از وکلا در مورد تصویب چنین طرح ها و مصوبه هایی ابراز نگرانی کرده اند ، مایلند سالها از آزمون وکالت عقب بمانند ، اما با اصالت آزمون وکالت. ماهیت سازشی وجود ندارد.

صرف نظر از منشأ شرعی و اصول قانون اساسی ، حرفه وکالت در حدی است که در مواد 1 و 7 قانون اجرای سیاست های کلی ، اصل 44 قانون اساسی ، اسناد معتبر بین المللی و برخی از اسناد ملی ذکر شده است. این قوانین نقض قصد در تهیه قطعنامه اخیر را تأیید می کند. مواد 1 و 44 قانون اجرای سیاست های کلی هنگام معرفی موسسات و م institutionsسسات موضوع این قانون در صدور مجوزهای تجاری به ماده 5 قانون مدیریت خدمات شهروندی اشاره دارد. و قانون حساب عمومی ماده 5:

ماده 5 قانون خدمات کشوری ، که در قانون سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ذکر شده است ، به م institutionsسسات عمومی غیردولتی اشاره دارد که با مجوز قانون برای انجام امور عمومی تأسیس شده اند.ماده 5 قانون مدیریت ماده 5 قانون خدمات عمومی و حساب عمومی کشور را تعریف می کند کانون وکلا مشمول این قطعنامه نیست.

ماهیت حقوقی م institutionسسه توصیف شده در یک مقاله واحد ، که به شرح و تعریف م institutionسسه در ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره می کند ، با هر یک از خصوصیات منحصر به فرد کانون وکلا مطابقت دارد. 15 انجمن ها ، ویژگی ها و کارکردهای م institutionsسساتی مانند سازمان تبلیغات اسلامی بنیاد خرداد ، فدراسیون ورزش ، به هیچ وجه با ماهیت قانونی و عملکرد کانون وکلا مطابقت ندارد ، جز این که در قانون گنجانده شده است .. مورد بحث قرار گرفته است. چرا هیچ اشاره ای به عنوان کانون وکلا وجود ندارد ، حتی اگر نام نهاد غالب را ذکر و مشخص کند؟

با وجود اعتراضاتی که می توان در تفسیر ماده 1 تحت ماده 5 قانون مدیریت مدنی و یادداشت های زیر در تعریف بدن موضوع این مقررات در نظر گرفت ، مفاد ماده 7 توضیح دهنده مجوز کسب و کار به شرح زیر است: به شرح زیر بیان شده است. مرجع صدور مجوز موظف است با ارائه سند تأیید شده به پایگاه اطلاعات اطلاعات پروانه ، روند کار را ساده کند تا متقاضی مجوز بتواند در کمترین زمان ممکن مجوز مورد نظر را دریافت کند! ساده ترین تفسیر و سوال تفسیر این متن حقوقی این طرح این است که آیا بانک اطلاعات اطلاعات پروانه شرایط صدور پروانه وکالت را مشخص می کند؟ قطعاً اینگونه نیست ، اما شرایط صدور پروانه وکالت توسط قانون ویژه ای مشخص و تعریف شده است. این ارجاع به پروانه وکالت در پایگاه داده فوق نیست! علاوه بر این ، در تبصره 3 مقاله فوق آمده است: کلیه مقامات صادرکننده پروانه کسب (با این فرض که امکان در نظر گرفتن پروانه کسب به تنهایی به عنوان پروانه تجارت وجود ندارد و این امر خلاف قانون است) به انواع ، شرایط و فرایندهای صدور مجوز و تمدید نیاز دارد. مجوز در یک ماه آینده با مبنای قانونی مربوط صادر خواهد شد. ما این قانون را به کمیسیون مقررات زدایی اطلاع خواهیم داد و صدور مجوزهای تجاری تحت وزارت اقتصاد و دارایی را ارتقا خواهیم داد. این تعهد با قانون 76 در مورد کیفیت مجوزهای وکالت مصوب سازگار نیست. این امر به این دلیل است که شرایط صدور ، مطابق ماده 26 لایحه مستقل کانون وکلا ، صریحاً کانون وکلا را مشمول قوانین تجارت توسط مجمع عمومی دادگاه اجرایی دادگستری ، بعلاوه یک قانون خاص ندانسته است. مجوز. مشخص و تعریف شده است. وزارت دادگستری بر اجرای قوانین کانون وکلا نظارت دارد و فعالیتهای کانون وکلا شرکتهای اقتصادی زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی را تعریف نمی کند.

تجزیه و تحلیل حقوقی اعتراضات به گسترش این قانون به حرفه وکالت. پروانه وکالت با مجوز تجارت برابر است و به عنوان کانون وکلا در لیست م institutionsسسات و م institutionsسسات موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری تعیین نمی شود. قانون حساب عمومی … پاسخ به ابهامات و س questionsالاتی که از این واقعیت ناشی می شود که این مقررات بر اساس اصول حقوقی که به مکان و فرصت نیاز دارند ، به سیستم حقوقی تعمیم نمی یابد ، گفتگوی حقوقی بین دو طرف پرونده است. رو فرم. و مبنای قانونی آن.

لازم به ذکر است که اگر آژانس مربوطه تلاش کند قوانین مختلفی را برای دفتر حقوقی تنظیم کند ، هیچ نماینده کانون وکلا در مراحل تهیه و تصویب قوانین تحت پوشش این دفتر حقوقی وجود ندارد. نظرات کانون وکلا و نمایندگان وکلای خبره از مزایای آن بهره مند شده اند و مصوبات اخیر با کمترین فساد و اعتراض قانونی روبرو شده است.

جدا از بحث ها و تجزیه و تحلیل های مهم حقوقی ، قوانین ذکر شده دارای نکات و عباراتی است که بیانگر انحراف موضوعی شخص حقوقی از این مقررات است.

بازار:یک فضای جغرافیایی یا مجازی که در آن خریداران و فروشندگان کالاها یا خدمات مشابه را رد و بدل می کنند یا گزینه های دیگری را می بندند.

((((کدام قسمت از حرفه وکالت نزدیک به این توضیحات است ، که به اشتباه بازار حرفه وکالت نامیده می شود)

بنگاه: یک واحد اقتصادی در تولید کالا یا خدمات فعالیت می کند (آیا شرکت حقوقی یک شرکت است؟؟؟ )

انحصاری: شرایط بازار که در آن یک یا چند شرکت یا شرکت ، سهام خریداران و فروشندگان در عرضه و تقاضای بازار قدرت تعیین قیمت ها یا مقادیر بازار را دارند و یا شرکت های جدید وارد بازار می شوند یا وارد بازار می شوند. از بازار خارج شوید.آیا مطابق قانون کیفیت پروانه های وکالت و قانون تعرفه های گمرکی حق الوکاله ، ادعای انحصار کانون وکلا صحت دارد؟ آیا وکلا این موقعیت و قدرت را دارند که از ورود سایر متقاضیان به قانون جلوگیری کنند؟ حرفه ای؟ آیا این آژانس با قانون توضیح داده شده است؟ آیا کانون وکلا یک شرکت اقتصادی است؟)

انحصار قانونی: شرایط بازار که در آن قانون ، تولید ، فروش یا خرید یک محصول یا خدمات خاص در انحصار یک یا چند شرکت است!کانون وکلای دادگستری غیرانتفاعی است ، به روشی واقعی و بدون بودجه فعالیت می کند و طبق مقررات حق هیچ گونه تجارت را ندارد. با این توضیحات می توان کانون وکلا را یک شرکت اقتصادی دانست. ؟؟) (در صورت کمک متقابل و فتح ، شما چه شکلی از تجارت اقتصادی را برای خدمات رایگان کانون وکلا اعمال می کنید؟)

نکته قابل توجهی که به نظر می رسد توسط افرادی که از گسترش این مقررات در حرفه وکالت حمایت می کنند ، نادیده گرفته می شود ، وضعیت و عملکرد مرکز مشاوره (مرکز وکالت دادگستری) است.با فرض گسترش این آیین نامه ها به حرفه وکالت ، فکر می کنید مرکز پشتیبانی حقوقی نیز مشمول این مقررات شود؟

رسیدگی به ایرادات مختلف قطعنامه های ذکر شده بیش از خستگی یک یادداشت کوتاه ، جزئیات و توضیحات زوایای مختلف مقررات مربوط به سیستم حقوقی ، قانون مدیریت کارمندان دولت و قانون اجرای سیاست های کلی نیاز دارد. این یک موضوع حرفه ای است. اصل 44 و … با حضور خبرگان. تجزیه و تحلیل حقوقی اعتراض به تمدید این قانون به متخصصان حقوقی ، مجوز قانونی را با مجوز تجارت برابر دانست و آن را به عنوان کانون وکلا در لیست موسسات ، قانون پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون حساب عمومی تعیین نکرد. م Instسسات تحت پوشش مقالات … فضا و فرصت مناسب در قالب مباحث حقوقی بین طرفین ابهامات و س questionsالات ناشی از عدم تمدید این مقررات نهادهای قانونی مطابق با اصول قانونی و مبانی قانونی.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا