اقتصادی

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی روستا و عشایر عشایر برای ششمین دوره انتخابات امروز ساعت 8:00 صبح روز دوشنبه آغاز می شود و تا ساعت 18:00 یکشنبه 12 آوریل 1400 (در کل 7 روز) ادامه دارد. )

داوطلبان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل از چهار طریق (ثبت نام برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور (entekhabat.moi.ir)) ثبت نام کرده و ثبت نام نهایی داوطلب را از سرشماری (v.Keshvar) تأیید کنند. می توانید پیام دریافت کنید. از طریق نسخه ویندوز ثبت نام کنید ، آن را بر روی رایانه خود نصب کنید (برنامه ثبت نام را از پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir بارگیری کنید) و از سرشماری پیام ثبت نام تایید کننده ثبت نام نهایی (v. Keshvar) را دریافت کنید ثبت نام از طریق دفتر پیشخوان دولت شهر یا روستا و تأیید رسید چاپ شده با آنلاین آن دفتر و ثبت نام نهایی داوطلب از سرشماری (در برابر کشور) ثبت نام از طریق پیام کوتاه و بازدید از منطقه (8:00 صبح) . (تا ساعت 18:00) و شما برای ثبت نام درخواست ثبت نام دریافت می کنید.

ثبت نام باید با استفاده از شماره تلفن (تلفن همراه) متعلق به داوطلب انجام شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام شامل ارائه اصل گواهی بدون سابقه کیفری ظرف 3 ماه از زمان صدور است. شناسه اصلی عکس و عکسها در تمام صفحات آن. اصل کارت ملی و تصویر آن. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای سربازی و تصویر مردان آن. عکس جدید 4.3. سواد شوراهای روستاها تا 200 خانوار. مدارک و کپی های معتبر را به شوراهای روستاهای بیش از 200 خانوار ارائه دهید. اصل و کپی گواهی پذیرش استعفا یک مقام رسمی موضوع ماده 32 قانون انتخابات شورای اسلامی شهرداری. اصل و تصویر درجه معتبر ایثارگری (جانبازان ، آزادگان ، فرزندان شهید و رزمندگان قبل از حداقل 6 ماه خدمت) برای برخورداری از امتیازات آموزش عالی.

مطابق ماده 30 قانون ، داوطلب شهروند جمهوری اسلامی ایران است ، هنگام ثبت نام حداقل 25 سال سن دارد ، اعتقاد عملی و تعهد به اسلام دارد ، به عنوان یک محقق حقوقی دارای اختیار مطلق است و دارای شما باید وفاداری خود را نشان دهید. وی دانشمند حقوقی در جمهوری اسلامی ایران است و از سلامت جسمی برخوردار است. از برکات شنوایی و زبان و بهداشت روانی ، در برخی موارد ، با استفاده از گواهی پزشکی قانونی.

کسانی که سابقه عضویت کامل در شورای عضو کامل را دارند ، در صورت معرفی برای همان عضو ، از شرایط تحصیلات معاف هستند. یک مشاور باید در عضوی از آن عضو سکونت داشته باشد و جابجایی مشاور از خارج از عضو ، عضویت را فسخ می کند.

دکمه بازگشت به بالا