اقتصادی

ارتش همواره در صحنه حاضر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
پیرو پیام مهرورز رهبر معظم انقلاب به جمهوری اسلامی ایران ، صادر شده در تاریخ 29 فروردین ، ​​روز ارتش ، و به مناسبت بزرگداشت خلقت ارتش قهرمان. در پیامی ، سرلشکر امیر مصبی از فرمانده کل ارتش تشکر کرد.
پیام این است:

به نام خدا
در مقابل مبارک ، فرمانده کل قوا و فرمانده کل ارتش (ع)
سلام و درود بر بهترین مفهوم بی عیب و نقص

روز ارتش ایران یادگار پربرکت حضرت امام خمینی (ره) است و اعلیحضرت سلطنتی در دوران سختی که تجاوزات بیگانه و دشمنان عناصر نادان داخلی تبر انحلال بدن ارتش را قطع می کردند ، به ارتش کمک کردند. سالها خدمت صادقانه و ازخودگذشتگی فرزندان و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران که همیشه با فضل پدری فرمانده کل قوا آراسته شده است ، از طریق مسیری دشوار در ارتش به این نقطه رسیده است. اقتدار و بصیرت انقلابی.

با تشکر از رهبر بزرگ ، قلب همه کارکنان و خانواده های بیماران در ایالت که از لطف و مراقبت سخاوتمندانه رهبر فرزانه برخوردار بودند ، سرشار از شور و شوق بود. او که یک رهبر فرزانه بود ، برای تداوم آن سایه مبارکه به حاکمیت پیوست.

ارتش ایران سپاسگزار خدای متعال است. تحت هدایت حکیمانه خود ، فرماندهی عالی همیشه در صحنه و آماده انجام هرگونه مأموریت است. رزمندگان نظامی با حمایت گرم از یک خانواده بصیر و فداکار ، از نعمتهای بزرگ دولت ، عشق بی نظیر ملت بزرگ ایران ، خدای متعال ، چربی آن تشکر می کنند. در اصل و حمایت از یک کشور بزرگ با اعتقاد به امام میانه راهی است که آنها به لطف و عنایت خداوند و رهبری فرمانده علوی به عنوان آن وظیفه الهی به وجود آمده اند. من در حال فكر كردن راه هایی هستم كه تحت آن عمل كنم.

ما هر روز تلاش می کنیم تا جایی که لازم است با مدال افتخار و مثال کتاب مقدس “اشدا علی الکافیل راما بینام” مطابقت داشته باشیم ، تقویت کنیم. بنابراین ، ما هر روز به دعاها و دستورالعمل های بیشتری برای آن دستور محترم نیاز داریم.

ما در پیشگاه خداوند متعال بر عهدی که بسته ایم تأکید می کنیم ، این راه نورانی را محکم و با اطمینان ، هماهنگ و هماهنگ با برادران عزیز سپاه و سایر نیروهای نظامی طی کنیم.انشاlahالله

فرمانده کل جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

دکمه بازگشت به بالا