نماد سایت مجله آنلاین

جولان تورهای غیرمجاز در دوران قرنطینه/میراث فرهنگی وارد شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جولان تورهای غیرمجاز در دوران قرنطینه/میراث فرهنگی وارد شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

یحیی جلالی فر در مصاحبه با آنلاین گفت: “متأسفانه ، گلستان در آینده شغل راهنمایی تور را ندارد. در این صورت ، برای جلوگیری از برگزاری دوره آموزش راهنمای تور ، باید مرکز اطلاع رسانی گردشگر بسته شود.”

او افزود: “اگر مقامات راهنمای گردشگری را شغل ایالتی بدانند ، دفتر به دلیل وضعیت کرونا اجازه کار ندارد ، بنابراین دفتر راهنمای گردشگری است. این دفتر از یک دفتر غیر اداری برگزار می شود.

از تورهای غیرقانونی میراث فرهنگی جلوگیری کنید

جلالی فر با اشاره به برگزاری تورهای غیرمجازی که در این ایالت برگزار می شود ، اظهار داشت: در مقطعی ، اداره کل میراث فرهنگی آنها را متوقف کرد ، اما هنوز هم وجود دارند و در حال کار هستند.

او ادامه داد. “در حال حاضر ، آنچه به گردشگری ما آسیب می رساند این است که به نظر می رسد اداره کل میراث فرهنگی در آن جایی ندارد ، به این معنی که فعالیت گروه های مجاز در زمان کرونا به حالت تعلیق درآمده است ، در عوض ، گروه های غیرقانونی به راحتی تورهای گشت و گذار را ترتیب می دهند .

رئیس انجمن راهنمای گردشگری گلستان افزود: در همین حال ، نقش اداره میراث فرهنگی ناشناخته است. چرا این کارت ها به عنوان راهنمای گردشگری صادر می شوند و چرا بی فایده هستند؟ در حال حاضر ، برخی از آژانس های مسافرتی ، با یا بدون اجازه ، بدون راهنمای گردشگری تور می روند و هیچ کس آنها را متوقف نمی کند. من به امور عمومی گزارش خواهم داد ، اما پاسخی دریافت نمی شود.

اداره کل میراث فرهنگی در این زمینه جایی ندارد. یعنی فعالیتهای گروه مجاز در دوره کرونا به حالت تعلیق درآمد ، اما در عوض گروه غیرمجاز به راحتی تورهای گشت و گذار برگزار می کند. ذکر شعار 1400 تولید ، پشتیبانی و از بین بردن “این نوعی از بین بردن میراث فرهنگی است ، زیرا در این ایالت باید به طور قانونی با مجوز کار کنید و پروتکل های بهداشتی را دنبال کنید.” مسافران باید با یک گروه غیر مجاز به تفرجگاه بروند ، اما از دست دادن

جلاریفر اوج گرفت زایی وی تورهای گشت و گذار در آوریل و مه را شرح می دهد و اظهار می دارد: سالهای در رابطه با کرونا ، گردشگری خوش شانسی ما را نشان نمی دهد.

حرفه های میراث فرهنگی توسط مراکز اطلاعات گردشگری تأیید نشده اند

او و مقامات ایالتی به عنوان یک آژانس گردشگری اکوتوریسم معرفی و تأکید کنید: مسئول این امر است نسسمانی هاها این فضایی است که اکنون هیچ کس به عنوان یک حرفه امور عمومی برای هر واحد گردشگری مجاز نیست.

رئیس انجمن راهنمای گردشگری گلستان گفت: حلی آنها آن را برای راهنمای تور ندارند و به این شغل توجهی ندارند و ما نیز نباید به حوزه کشور توجه کنیم.

وی با بیان اینکه “میراث فرهنگی باید توسط دادگستری ، دفتر فرمانداری ، پلیس لاهور و FATA محاکمه شود” ، افزود: اگر این آژانس ها قدرت را به دست بگیرند و تورهای غیرقانونی را متوقف کنند ، بسیاری از مشکلات حل می شود.

“ما باید جریمه های سنگین را در این تورها در نظر بگیریم. البته اگر چند بار جریمه شوند ، این جریمه ها تفاوتی نخواهد داشت. اینگونه نخواهد بود.”

“متأسفانه ، در این مرحله به راحتی نقض می شود ، اما هیچ یک از اعضای بدن کار نمی کنند. در همین حال ، بند” ج ” سلام بعضی از آنها اجازه فعالیت روی گروههایی را می دهند که مجاز نیستند.

فعالیت 80 دفتر خدمات مسافرتی و 20 گروه گردشگری در گلستان

وی تعداد گروه های مجاز گردشگری را که تا سال 1999 با این دفتر کار می کردند معرفی و بیان کرد: 20 گروه اظهار داشت: در حال حاضر 80 دفتر خدمات مسافرتی در ایالت و بیش از 100 نفر دارای کارت فعالیت می کنند همچنین راهنمایان تور با تورهای گشت و گذار همکاری می کنند.

وی افزود: “متأسفانه دولت”. بجای برعکس ، برای اینکه گروه های غیرمجاز بتوانند به یک مکان خاص سفر کنند ، از یک گروه گردشگری مجاز به نام کرونا جلوگیری می کنیم ، اما گروه های غیر مجاز به راحتی به همان مکان سفر می کنند.

رئیس انجمن راهنمای گردشگری گلستان گفت: اگر امور عمومی ، فرمانداری یا دفتر گردشگری راهنمای تور را جایی در ایالت نمی دانند ، باید صریحاً بیان شود یا اینکه هیچ مسئله گردشگری وجود ندارد. ..

“متأسفانه ، اوضاع کرونا و مشکلات اقتصادی خسارات زیادی به بار آورده است ، در حالی که همه افراد در این ایالت خانه ای اجاره می کنند و خود را به عنوان راهنما با کمی آگاهی از طبیعت معرفی می کنند”

خروج از نسخه موبایل