نماد سایت مجله آنلاین

آینده بیرانوند در ابهام – مجله آنلاین

آینده مبهم بیرانوند
آینده مبهم بیرانوند

ما در مورد دروازه بان اول تیم ملی ایران صحبت می کنیم. ستاره ای که انحراف از فرم بازی می تواند خطرناک باشد. به دلیل اتفاقات اخیر و برخی تغییرات در جدول مدیریتی باشگاه بلژیکی ، آینده بیرانوند همچنان مبهم است.

به گزارش مجله آنلاین ، این روزنامه دنیای اقتصادی “اگرچه فصل باشگاه های فوتبال اروپا به پایان خود نزدیک می شود ، علیرضا بیرانوند هنوز موقعیت امن و مطمئنی را برای خود ایجاد نکرده است. آنتورپ یک حذفی از لیگ بلژیک است که به عنوان لیگ مشتری شناخته می شود. در هفته سوم دور ، آنها در برابر بروژ بازی کرد. در پایان ، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. هیچ خبری از تیم اصلی ، بیرانوند نبود و دروازه بان ایرانی مسابقه را از روی نیمکت تماشا کرد. بازیکن نیمکت.

مسابقات حذفی معمولاً فرصت خوبی برای استفاده از بازیکن ذخیره است اما حتی اعتماد خارجی در این سطح نیز از بین رفته است. ما در مورد دروازه بان اول تیم ملی ایران صحبت می کنیم. ستاره ای که انحراف از فرم بازی می تواند خطرناک باشد. به دلیل اتفاقات اخیر و برخی تغییرات در جدول مدیریتی باشگاه بلژیکی ، آینده بیرانوند همچنان مبهم است. اخیراً وب سایت فوتبال بلژیک ادعا کرد که بیرانوند حمایت خود را از باشگاه آنتورپ از دست داده است. در این گزارش آمده است: “مدیر ورزشی آنتورپ ، لوسیانو دونرفریو پس از توافق با مقامات ، باشگاه را ترک کرد.” بیرانوند دروازه بان ایرانی این فصل در آنتورپ بازی خواهد کرد. سرمربی بلژیکی یکی از اصلی ترین عواملی بود که دروازه بان سابق پرسپولیس را به تیم بلژیک منتقل کرد. دونر خولیو رابطه خوبی با ویلموتس سرمربی سابق ایران دارد و با تشویق مربی بلژیکی دروازه بان ایران به این تیم پیوست. “اما با استعفای این مدیر ، کار بیرانوند با از دست دادن طرفداران خود دشوارتر شد.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل