نماد سایت مجله آنلاین

افزایش قیمت نان در استان تهران فعلا قانونی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

افزایش قیمت نان در استان تهران فعلا قانونی نیست - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، انوسیر ون محسنی بندپی در جلسه شورای برنامه. طراحی شده توسعه استان تهران همچنین با بیان اینکه برخی از شهرها دارای زمینی هستند که نمی توان از آنها برای کشاورزی استفاده کرد ، گفت: در همین راستا احداث اتحادیه های کارگری در برخی از شهرهای استان تهران با ظرفیت لازم در زمین های غیر کشاورزی پیشنهاد شده است.و با این به طور خاص ، جهاد کشاورزی تصمیم گرفت تا نظر خود را برای تغییر کاربری آنها به منظور تسریع در ساخت شهرک های صنفی با ارزش افزوده بیان کند.

استاندار تهران افزود: “برای کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی و سیل ، قانون بودجه 1400 توانایی اعمال وام برای مشوق ها را برای بخش کشاورزی دارد.”

در مورد افزایش قیمت نان در برخی از نانوایی ها ، موسنی بندپی گفت: من در حال مطالعه هستم تا قیمت را بالا ببرم. پوشش دهید ، اما در این زمان اتحادیه نباید قیمت را افزایش دهد.

وی تأکید کرد که افزایش قیمت نان هنوز تصمیمی گرفته نشده است ، “نانوایی که قیمت را افزایش داده مقررات را نقض می کند و تحت درمان قرار می گیرد. تصویب افزایش قیمت شامل افزایش هزینه اعمال می شود.” ..

استاندار تهران درباره روند واکسیناسیون در تهران افزود. از 602000 واکسن ارائه شده به استان تهران ، 407 دوز یا 72.5٪ تاکنون تزریق شده است و همکاری های خوبی در این راستا شکل گرفته است. واکسن از دستگاه های مختلف تزریق می شود و افراد بالای 75 سال می توانند برای اطلاع رسانی در سیستم وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

وی افزود: “روند واکسیناسیون به سرعت در حال پیشرفت است و ما با ظهور واکسن های خریداری شده و خانگی منتظر گروه سنی 60 سال به بالا هستیم.” بر اساس واکسیناسیون را در اسرع وقت اولویت بندی کنید.

خروج از نسخه موبایل