مجله هنری و فرهنگ

عکس رعنا آزادی ور در سریال «زخم کاری» رونمایی شد

رونمایی از عکس رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارکوی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. سریال خانگی زخم کاری تولید و ساختهی سال 1400، به کارگردانی نیما جاوید و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی از جدیدترین سریالهای تولید شده توسط شبکه نمایش خانگی است. خبرگزاری آریا- دانلود قسمت 1 سریال زخم کاری، قسمت اول زخم کاری با بازی جواد عزتی، برای دانلود سریال زخم کاری قسمت 1 اول و سریال آکتور قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

تصویربرداری سریال «زخم کاری مهدویان» از مرز 70 درصد گذشت و مراحل فنی آن همزمان با فیلمبرداری برای رسیدن به پخش در حال انجام است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان از مرز 70 درصد گذشت و مراحل فنی آن همزمان با فیلمبرداری برای رسیدن به پخش در حال انجام است. 70 درصد از تصویربرداری سریال «زخم کاری» انجام شده است و مراحل فنی به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است. مراحل فنی و تصویربرداری سریال «زخم کاری» به کارگردانی مهدویان به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است.

سریال زخم کاری

برای دانلود سریال زخم کاری با بازی رعنا آزادی ور به سایت رخشاره مراجعه کنید.

جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینیتبار و سارا حاتمی در این مجموعه به ایفای نقش میپردازند. بازیگران «زخم کاری» اینگونه عنوان شده است: جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی. جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

 

دانلود سریال زخم کاری

همچنین نیوشا علیپور و مهیاس پازوکی، بازیگران خردسال این سریال نمایش خانگی هستند. سریال زخم کاری (Deep Wound) در واقع نام سریالی درام اجتماعی ملتهب است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی (محمدحسین مهدویان) و تهیه‌کنندگی (محمدرضا تخت کشیان) میباشد که در سال 1399 با مشارکت پلتفرم فیلیمو و بر اساس طرحی از کامران حجازی تولید گردیده است. پیش از این برخی رسانه‌ها از محمدرضا تخت کشیان به عنوان تهیه کننده سریال یاد و درباره حضور چند بازیگر از جمله جواد عزتی، امیر جعفری، رعنا آزادی‌ور و سارا بهرامی برآورد کرده بودند. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. ژانر این سریال ایرانی جنایی و درام با شاکلهی کلی معمایی است. کارگردان ماهر و جسوری به نام حسن فتحی که در کنار کارگردان بزرگ علیرضا شجاع نوری این سریال جیران را به مرحله دانلود سریال ایرانی جیران رساندهاند. داستان خفقان در مورد دختری 17ساله به نام سحر است که یک باره ناپدید شده است. پیش از او نیز طی یک سال که گذشت رضا عطاران، محسن تنابنده، پیمان قاسمخانی، ایرج طهماسب، رامبد جوان، حامد محمدی، حسن فتحی، مهران مدیری و چند سینماگر دیگر هم کارهای خود را برای شبکه نمایش خانگی کلید زده یا به پایان رسانده بودند.

آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی در سال 1400 ساخته شده است. این کارگردان مطرح و جریان ساز سینما در آخرین ساخته سینمایی‌اش که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به سراغ سینمای کمدی رفت و «شیشلیک» را با روایتی طنز و تلخ به تصویر کشید. مهدویان در آخرین اثر سینمایی خود ثابت کرد میتواند در ژانر طنز اثری فاخر با نام «شیشلیک» را به سینمای ایران تحویل بدهد و این بار در حالی موجب خنده مخاطب شود که همزمان اشکهایش جاری گردد. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند. جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

جواد عزتی، رعنا آزادیور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدیفر، مهدی زمینپرداز، امیرحسین هاشمی، با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی و با حضور سیاوش طهمورث، با معرفی مرتضا امینیتبار و سارا حاتمی را به عنوان بازیگران «زخم کاری» معرفی شده است. خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان این روزها در حال انجام است و با نزدیک شدن به زمان پخش از نخستین تصویر رعنا آزادیور بازیگر این سریال رونمایی شد. این سریال همزمان با فیلمبرداری مراحل فنی را نیز پشت سر می‌گذارد تا طبق وعده محمدحسین مهدویان، در بهار 1400 پخش آن آغاز گردد. خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی پروژه، سریال «زخم کاری» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تختکشیان برای پخش از فیلیمو در حال تولید است. 70 درصد «زخم کاری» فیلمبرداری شد/ آمادهسازی برای پخش مراحل فنی و تصویربرداری سریال «زخم کاری» به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تصویربرداری سریال زخم کاری ساخته محمدحسین مهدویان از مرز 70 درصد گذشت و مراحل فنی آن همزمان با فیلمبرداری برای رسیدن به پخش در حال انجام است. حضور جواد عزتی در سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان

همچنین میتوانید برای دانلود سریال جیران و میدان سرخ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اگر قصد دارید مرجعی مطمئن و به روز برای دانلود فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود داشته باشید، وب سایت اینترنتی رخشاره پیشنهاد ما به شما است. مجموعه «زخم کاری» که نخستین سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان است با گذراندن بیش از 70 درصد از مراحل تصویربرداری، برای پخش آماده میشود. البته در زمزمههایی بیان میشود که به تازگی هادی حجازی فر به عنوان بازیگر جایگزین محسن تنابنده، در فیلم فوق ایفای نقش خواهد نمود. محمدحسین مهدویان کارگردان و فیلمنامه‌نویس که امسال فیلم سینمایی شیشلیک را در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر داشت، به تازگی سریال شبکه نمایش خانگی خود را با نام زخم کاری جلوی دوربین برده است. دانلود سریال میدان سرخخالی از لطف نیست زیرا کارگردان معروف ابراهیم ابراهیمیان این سریال را در کنار تهیه کننده معروف کشورمان یعنی آقای جواد نوروز بیگی ساخته است. در کنار آن، در سریال «زخم کاری» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش میپردازم، و همچنان سریال دیگری را برای شبکه سوم سیما، به کارگردانی علی پورکیانی در برنامه کاریام دارم. اقتصاد 24- مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان این روزها در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در کنار همسرش جواد عزتی نقش آفرینی میکند که به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

{من اینجا زمستان را دوست دارم.|تصویر رعنا آزادیور در سریال «زخم کاری» رونمایی شد.}

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ این روزها محمدحسین مهدویان در حال ساخت سریال «زخم کاری» بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» محمود حسینیزاد است. یک بازیگر تلویزیون گفت: داستان سریال تلویزیونی 15 قسمتی «زخم کاری» بر اساس اقتباسی از یک رمان آلمانی با ترجمه محمود حسینیزاد است که توسط محمد حسین مهدویان ساختاری فیلمنامهای پیدا کرده است و هم اکنون در حال تولید است. خلاصه داستان زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. وی که با دوگانه ماجرای نیمروز حضوری قدرتمند را در سینما تجربه کرده بود؛ این بار قصد دارد در عرصه نمایش خانگی هم تجربه‌ای داشته باشد. مهدی پاکدل در سال 79 با بازی در فیلم سینمایی (آبی) رسماً وارد سینما و تلویزیون ایران شد و با بازی در سریال (با من بمان) در سال 81 اولین تجربه خود را در مجموعههای تلویزیونی کسب کرد. من اینجا زمستان را دوست دارم. رعنا آزادی‌ور حضور در عرصه بازیگری را با فیلم سینمایی «مارمولک» آغاز کرد و در طول نزدیک به دو دهه حضور در سینما با فیلمسازان مطرحی همچون اصغر فرهادی و کمال تبریزی همکاری کرده است. تصویر رعنا آزادیور در سریال «زخم کاری» رونمایی شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، تصویربرداری سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان این روزها در حال انجام است و با نزدیک شدن به زمان پخش از نخستین تصویر رعنا آزادیور، بازیگر این سریال رونمایی شد.

سریال های نمایش خانگی در سایت رخشاره همگی در دسترس هستند و میتوانید دانلود کنید
https://www.rokhshareh.com/iranian-series/

دکمه بازگشت به بالا