نماد سایت مجله آنلاین

خرید کارت گرافیک ارزان

گرافیک ۲ گیگابایتی GT 1030 مناسب کاربرانی با بودجه ی کم است. این کارت گرافیک برای بازی های Esport و عناوینی مختلف با جزئیات و وضوح کم مناسب است و برای کاربری های عادی مثل ویرایش سادهی تصاویر و ساخت محتوای سبک ویدئویی از گزینه های برتر محسوب می شود.

این کارت گرافیک در دو مدل SDDR4 و GDDR5 در بازار عرضه شده است که نسخه ی GDDR5 از اختلاف سرعت حافظه ی دوبرابری بهره می برد و توصیه می کنیم که در صورت خرید این کارت، نوع حافظه ی نسل جدید آن را انتخاب کنید.

اگر به دنبال ارزانترین و درعین حال به صرفه ترین کارت گرافیک بازار کشور هستید، انویدیا GT 1030 بهترین گزینه ی موجود است. البته این پیشنهاد زمانی صادق است که کامپیوتر دارید و تنها به دنبال کارت گرافیکی ارزان قیمت هستید. در صورتی که هنوز کامپیوتر خریداری نکرده اید، در نظر داشته باشید واحد گرافیکی مجتمع درون CPU رایزن 5 3400G توان پردازشی بیشتری در مقایسه با GT 1030 و ارزش خرید به مراتب بالاتری دارد.

کارت گرافیک RTX 3060TI حدود قیمت: ۳۰ میلیون تومان رزولوشن هدف: 4K توان بازدهی: ۱۳۲ درصد RTX 3060TI را می توان از جذابترین اعضای خانوادهی جدید انویدیا دانست. محصولی که توان پردازشی برابر با RTX 2080 سوپر دارد و برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری آن در صورت حل مشکل کمبود محصول و عرضه با قیمت مناسب در کشور ارزش خرید فوق العادهای دارد.

این کارت گرافیک با ۴۸۶۴ هسته ی کودا و ۸ گیگابایت حافظه ی GDDR6، توانایی اجرای بازی های با رزولوشن 1440P و حداکثر تنظیمات گرافیکی را دارد و همچنین برای اجرای بازیهای با رزولوشن 4K بسیار مناسب است. در ادامه، در می مالز می توانید بسیاری از کارت گرافیک ها را با حافظه HDDR6 بیابید.

تا چندی پیش در ایران با قیمت ۲۵ میلیون تومان در دسترس بود. اما متأسفانه در حال حاضر به سختی و با حدود قیمت ۳۰ میلیون تومان یافت می شود. شک نداشته باشید انویدیا 3060TI و 3060 در صورت عرضه ی مناسب می تواند به آمار فروش GTX 1060 برسد و پس از سالها جایگاه محبوب ترین کارت گرافیک جهان را از آن بگیرد.

بررسی کارت گرافیک MSI

شرکت MSI مجموعا 5 عدد پورت برای پنل خروجی GeForce GTX 1060 6GT OCV2 در نظر گرفته است که شامل سه عدد پورت DisplayPort، یک پورت HDMI و DVI-D می باشند. ام اسآی در کارت های گرافیکی خود از نرم افزار خاصی به نام Afterburner OC استفاده می کند.

این نرم افزار که در کامپیوترهای مجهز به کارت گرافیک ام اس آی قابل اجراست، اجازه م یدهد عملکرد و فرکانس کارت گرافیک را به سرعت ارتقا دهید و خروجی گرافیکی بهتری از کارت دریافت کنید. مدار چاپی سفارشی این کارت گرافیک به مدار فاز 4+2 مجهز شده و نشان MSI بر پشت آن نقش بشته است.

بسیاری از افراد بهترین کارت گرافیک را جدید‌ ترین و معمولا گران قیمت‌ ترین آن‌ها می‌ دانند؛ اما این اشتباه است. خوشبختانه، امروزه تنوع بسیار خوبی چه در بازارهای جهانی و چه در بازار داخلی وجود دارد و گزینه‌ های مختلفی را پیش روی خود داریم.

یک کارت گرافیک بهتر و قدرتمند‌ تردارای سرعت اجرای بازی‌های مان را بیشتر می‌ کند و می‌ توانیم تنظیمات گرافیکی بالاتری را ست کنیم و لذت بیشتری از بازی ها ببریم. به طور کلی، در هنگام خرید سیستم گیمینگ؛ بهتر است تا سر حد ممکن هزینه بیشتری را صرف کارت گرافیک کرد، مگر اینکه به نقطهکاهش خروجی برسیم، در اینجاست که توصیه می‌ کنیم پول اضافی را صرف سایر قطعات کنید.

انواع کارت گرافیک MSI

این کارت گرافیک از تراشه های حافظه سامسونگ الکترونیک بهره می برد. تغذیه کارت گرافیک MSI GeForce GTX 1060 6GT OCV2 توسط یک رابط 8 پین PCI-E تامین خواهد شد به همین خاطر شما برای تامین انرژی مورد نیاز کارت گرافیک به یک پاور با حداقل توان خروجی 450 وات، نیاز خواهید داشت.

یکی از نقاط قوت محصولات کمپانی MSI نسبت به سایر شرکتهای تولید کننده سخت افزار، زیبایی و ظرافت خیره کننده محصولات این شرکت می باشد. کارت گرافیک MSI GTX 1060 Gaming X با طراحی معروف Dragon Gaming و ترکیبی از رنگ های قرمز و مشکی بر روی خنک کننده ساخته شده است.

قاب جلویی این کارت گرافیک با ظاهر مشکی و قرمز خود و لوگوی معروف برند ام اس آی در اولین نگاه شما را جذب خواهد کرد. استفاده از بدنه مشبک و تیغه های قرمز به کار رفته در این بدنه، به منظور القای حس قدرت یک اژدهای واقعی به خوبی قابل لمس است.

کارت گرافیک MSI GTX 1060 Gaming X از نورپردازی RGB نیز برخوردار می باشد که با استفاده از نرم افزار جانبی این شرکت، قادر به کنترل آن خواهید بود. کارت گرافیک ام اس آی GTX 1060 Gaming X یک کارت دو اسلاته می باشد که از 28 سانتی متر طول و 14 سانتی متر عرض برخوردار است. روی برد اختصاصی مشکی رنگ کارت هم اکوسیستم خنک کنندهی بزرگ Twin Frozr VI با لوله های مسیِ پوشیده شده از آلیاژِ نیکل قرار گرفته که کار توزیع حرارت در سینک آلومنیومی را به خوبی انجام می دهد.

خروج از نسخه موبایل