نماد سایت مجله آنلاین

۵ روش CRM می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

هیچ چیز مهمتر از داشتن سیستم فروش مناسب برای تجارت کوچک یا تجارت گسترده شما نیست. خواه یک استارت آپ موفق باشید و یا یکی از بنیانگذاران یک شرکت بزرگ، یک سیستم فروش کار سخت را از معادله خارج کرده و به شما کمک می کند تا هوشمندانه کار کنید. یک سیستم فروش قوی، زمان و محصول شما را بهبود می بخشد که در نهایت باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد.

تصور کنید، یک تیم فروش وجود دارد که استراتژی بازاریابی در اختیار ندارد. بدتر از آن، انجام مشاغلی است که نمی تواند بازار کالایی را تعریف کند یا خدمات را از رقبا متمایز کند. تصور کنید نمی دانید چه زمانی و چگونه باید به سرنخ ها نزدیک شوید و مهمتر از همه، من هیچ ایده ای در مورد تبدیل سرنخ ندارم. اگر این کافی نباشد، هر اشتباهی مرتکب شوید می تواند منجر به ماهها تلاش و کوشش شود.

یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) موثر می تواند به تلاش های فروش و بازاریابی شما معنا دهد. این از رشد تجارت اول یا موجود شما پشتیبانی می کند و در عین حال اطلاعاتی را در مورد تمام جنبه های مهم کسب و کار شما ارائه می دهد. از همه مهمتر، هنگامی که به درستی استفاده شود، سیستم CRM فروش شما را افزایش می دهد و سود شما را افزایش می دهد.

در نتیجه، تجارت شما موفقیت آمیز خواهد بود. سیستم پایگاه داده   CRM  فقط از اتوماسیون فروش و توابع پشتیبانی مشتری تشکیل شده است که کارکنان بازاریابی را برای دستیابی به موفقیت مورد نیاز خود فراهم می کنند.

۵ راه برای افزایش فروش و درآمد خود با  CRM

توانایی ارزیابی کانال های بازاریابی

به عنوان یک صاحب مشاغل، از بسیاری از کانال های بازاریابی استفاده می کنید. پس از همه، شما باید سودآورترین مسیرهایی را تعیین کنید که ترافیک را کنترل کنند. هنگام خرید و فروش، هرگز نباید برای تیم بازاریابی یا توسعه دهندگان محصول قابل مشاهده باشد.

اما بدون یک سیستم مناسب، دنبال کردن تمام کانال های بازاریابی، معیارها، به یاد آوردن تمام پتانسیل های خود دشوار خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که سیستم های CRM در هنگام شناسایی نیازهای بازار شما بسیار ارزشمند هستند.

نرم افزار CRM شما:

سپس راهی برای پیوند دادن یافته های CRM خود با درآمد پیدا خواهید کرد. اگر به SEO علاقه دارید، یک پورتال اختصاصی CRM به شما کمک می کند میزان ترافیک ارگانیک خود را تعیین کنید. خواهید فهمید که در یک مسیر خوب یا یک مسیر بد هستید.

هنگامی که به یافته های درستی دست یافتید، تخمین نرخ تبدیل، متوسط ​​هزینه خرید در وب سایت و ارزش مادام العمر مشتریان آسان خواهد بود. این بهترین راه برای کمک به شما در ساختن یک برنامه درآمدزایی سودآور و یافتن نقشه راهی برای موفقیت است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، تجزیه و تحلیل داده های CRM به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی خود را بر روی گروه خاصی از مشتری متمرکز کنید که به احتمال زیاد تلاش های شما را ارزیابی می کنند. این رویکرد تمرکز محور باعث صرفه جویی در وقت و منابع می شود.

فروش را پیشنهاد دهید.

فروش پیشنهادی که به آن فروش، فروش متقابل یا فروش مشترک نیز گفته می شود، روشی فروش است که وقتی شرکت پیشنهاد می دهد محصولات یا خدمات اضافی، عالی را به مشتریان اضافه کند تا به آنچه قبلاً مشترک یا خریداری کرده اند اضافه کند.

به طور معمول، این نوع فروش زمانی اتفاق می افتد که شرکت شما محصولات یا خدمات مربوط به مشتری یا گروهی از مشتریان را به فروش برساند. به عنوان مثال، اگر شرکت تأمین مالی خرد دارید، ممکن است از مشتریان خود بخواهید قبل از دادن وامی که متقاضی آن هستند، حساب پس انداز باز کنند. هدف از فروش یک پیشنهاد ساده است – بهره مندی از روابط مشتری و در عین حال به حداکثر رساندن خدمات تجاری خود.

فروش پیشنهادات با یک برنامه مدیریت ارتباط با مشتری حتی ساده تر است. زیرا بهترین برنامه CRM اجازه ورود خودکار را می دهد و همه چیز را در یک مکان متمرکز می کند.

اگر رستوران اداره می کنید، مستقیماً به مشتریان خود غذا ندهید. به جای اینکه به آنها بگویید یک غذای دریایی فوق العاده دارید، از طریق برنامه سوالات زیر را از آنها بپرسید:

پرسیدن سوالات متفکرانه نه تنها به شما در مورد مشتریان خود بیشتر می آموزد، بلکه به شما امکان می دهد بدون اینکه لزوماً در استراتژی فروش شما تأثیر بگذارد، توصیه هایی را ارائه دهید. علاوه بر این، مشتریان احساس می کنند که ترجیحات شخصی آنها در نظر گرفته می شود. این بهترین فرصت برای فروش پیشنهادی است که در نهایت به درآمد بیشتری برای تجارت شما تبدیل می شود.

توسعه روابط عمیق تر با مشتری

همه ما می توانیم توافق کنیم که هیچ چیز بهتر از القا مجدد مشتری در کار نیست .بهترین راه برای ایجاد یک رابطه خوب با مشتری، وقت گذاشتن برای درک تجارت مشتری خود است: بهتر است ابتدا با نگاهی کامل به شرکت های مشتریان خود شروع کنید و هنگامی که خدمات حرفه ای آنها را می فهمید، می توانید با آنها رابطه سودمند متقابل برقرار کنید. سیستم CRM شما می تواند به شما کمک کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

چالش های روزمره مشتریان خود را بررسی کنید.

وقتی چالش های مشتریانتان را درک کردید، می توانید به این ترتیب به این مسائل رسیدگی کنید. اما از آنجا که ما انسان هستیم، همیشه به یاد نمی آوریم، بنابراین می توانید اطلاعات لازم را برای سیستم CRM خود بنویسید و از آنها به عنوان نقطه مرجع برای حل مشکلات مشتری استفاده کنید.

بر روابط یک به یک تمرکز کنید.

این به خودی خود نیست که مشتریان برای تجربیات فردی ارزش قائل هستند. با این حال، به یاد آوردن تمام مشتریان و سیستم های شخصی آنها دشوار است. بنابراین منطقی است که به سیستم CRM خود اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهد. سیستم مناسب همه چیز را از ارسال الگوهای ایمیل گرفته تا میزبانی مکالمات تلفنی با مشتریان مدیریت خواهد کرد.

بهره وری تیم افزایش می یابد.

افزایش بهره وری به شما امکان می دهد محصولات یا خدمات خود را به سرعت ارائه دهید. بهترین روشهای CRM به تیم شما این امکان را می دهد تا در مکانی متمرکز به تمام اطلاعات مهم دسترسی پیدا کند.

بنابراین، هر یک از اعضای تیم می تواند این اطلاعات را به موقع بدست آورد. یک برنامه مدیریت مناسب ارتباط با مشتری همچنین با جلوگیری از همپوشانی وضایف یا واگذاری وظایف مشابه به اعضای مختلف تیم، کارایی تیم شما را افزایش می دهد.

وقتی همه فعالیت های کاری تسهیل شود، کارکنان شما بهره وری بیشتری خواهند داشت. آنها علاوه بر انجام به موقع تکالیف، زمان بیشتری را برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان صرف خواهند کرد. تقریباً به طور کامل، اتوماسیون کارمندان شما را از تجارب سخت رهایی می بخشد و بهره وری آنها را افزایش می دهد.

وقتی زمان مناسب برای خدمات مشتری صرف شود، احتمال موفقیت شرکت شما بیشتر است. بهره وری بالا منجر به بازده بالاتر می شود زیرا نسبت ورودی (نیروی کار) و محصول (محصولات و خدمات) کاملاً متعادل است.

جمله پایانی

تجربه فروش شما باید یک رویکرد ظریف داشته باشند که به دنبال درک مشتریان یا افراد و آنچه آنها در یک شغل یا خدمات به دنبال آن هستند باشد.

با تسلط بر فن آوری مدرن، پتانسیل بسیار واجد شرایط را جذب و سازگار می کنید. این بدان معناست که تجارت شما قادر به کسب درآمد بیشتر خواهد بود. سیستم CRM شما باید ایده های اقناعی را ارائه دهد و امکان بازاریابی هوشمندانه تری را فراهم کند.

تصور از تیم فروش در هر کجا که امروز آنها را پیدا کنید یک رویکرد کاملا مبهم به نظر می رسد. برای موفقیت، شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده های CRM دارید، زیرا این یک پایه و اساس فرآیند مقیاس پذیر است و می تواند درآمد را افزایش دهد. وقت آن است که به اتوماسیون بپیوندید. این یکی از بهترین راه ها برای رشد تجارت شما است. پس همین حالا می توانید نرم افزار CRM همیار را بصورت رایگان دانلود کنید.

خروج از نسخه موبایل