اقتصادی

خرید فالوور و رشد تعداد فالوور اینستاگرام چه تأثیری بر کسب و کارها دارد؟

تأثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام

هر محصولی که بیش‌تر دیده شود، امکان جذب مشتری‌های بیش‌تری نیز خواهد داشت. جمله قبل را چند بار دیگر هم بخوانید. اگر چه به طور غریزی همه‌ی ما این عبارت را می‌دانیم، اما باید هر از چند گاهی آن را تکرار کنیم. امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام زمینه هر چه بیش‌تر و بهتر دیده شدن محصولات و خدمات کسب و کارهای مختلف را فراهم کرده که لازمه‌ی آن داشتن تعداد فالوور بالا آن هم از طریق خرید فالوور است.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی با قیمت ارزان
خرید فالوور

علاوه بر مسئله‌ی دیده شدن محصولات، داشتن فالوور بالا در جلب اعتماد مشتریان بسیار مؤثر است. زمانی که کاربر وارد پیج شما می‌شود، به اولین مسئله‌ای که دقت می‌کند و به عنوان اولین گام اعتماد به شما برمی‌دارد، تعداد فالوورهای شماست. خودتان را جای مشتری‌هایتان در دنیای واقعی بگذارید، اگر میان رفتن به دو فروشگاه مردد هستید، قطعا انتخاب شما فروشگاهی است که بیش‌ترین مشتری‌ها را دارد.

از آن جایی که اینستاگرام در دسترس کل مردم دنیا قرار دارد، شما می‌‌توانید علاوه بر جذب مشتری شهر خود، نسبت به جذب مشتری در شهرهای دیگر کشور و حتی جذب مشتری از خارج از کشور نیز اقدامات مؤثری انجام دهید و کار خود را رونق ببخشید. از طرفی کار با این اپلیکیشن راحت بوده و شما تنها کاری که باید انجام دهید، تولید محتواهای استاندارد و مرتبط با کسب و کارتان می‌باشد.

چگونه فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهیم؟

اگر چه تعداد کاربرانی که در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، از مرز چند میلیون نفری هم گذشته‌اند، اما باید بدانید که در ابتدای کار متقاعد کردن این افراد جهت مشاهده محتوای پیج‌ شما کاری دشوار است. از طرفی علایق و سلیقه افراد هم با یکدیگر متفاوت بوده و نباید در آغاز کار انتظار دیده شدن داشته باشید. بنابراین بهترین روش خرید فالوور ایرانی و واقعی است.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی
خرید فالوور

چرا که فالوورهای واقعی موجب افزایش مشارکت در پیج شما اعم از افزایش تعداد لایک، کامنت، ویو و غیره می‌‎شوند. علاوه بر خرید فالوور واقعی، جهت افزایش تعداد آن‌ها روش‌های متعددی وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اضافه کردن تگ خرید
  2. ساخت اکانت‌های حرفه‌ای و تجاری
  3. همکاری کردن با اینفلوئنسرها
  4. استفاده کردن از هشتگ‌های مناسب و مرتبط
  5. تولید محتوای خوب و نوشتن کپشن‌های حرفه‌ای
  6. استفاده کردن از تخفیفات اینستاگرام
  7. خرید فالوور فیک
  8. تبلیغات در پیج‌های پرطرفدار
  9. ساخت استوری همراه با لینک محصولات
  10. در کنار خرید فالوور اقدام به خرید لایک ایرانی با کیفیت بکنید

توجه داشته باشید که کلیه موارد ذکر شده نیازمند صرف زمان و پرداخت هزینه‌های مادی و متحمل شدن هزینه‌های معنوی خواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم در آغاز راه، آسان‌ترین روش که خرید فالوور واقعی یا فیک می‌باشد را برگزینید.

خرید فالوور واقعی و فیک یا غیر فعال

باید بدانید که بین فالوور فیک و واقعی تفاوت زیادی وجود دارد. چرا که فالوور واقعی آن دسته از فالوورهایی هستند که در سطح اینستاگرام فعالیت می‌کنند و پست‌های شما را لایک می‌کنند، برای شما کامنت می‌گذارند، ویو پیج و استوری‌های شما را افزایش می‌دهند و در کل با شما در تعامل هستند. اما فالوورهای فیک تنها تعداد فالوورزهای شما را افزایش می‌دهند و هیچ گونه تعاملی با شما ندارند، گر چه این فالوورها نیز در جلب اعتماد مشتریان بسیار تأثیرگذار می‌باشند.

دکمه بازگشت به بالا