نماد سایت مجله آنلاین

۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان آموزش و پرورش سمنان جذب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان آموزش و پرورش سمنان جذب شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد دستارانی در هفته اول اسفند 98 هنگام تعطیلی این مدرسه در جلسه شورای آموزش و پرورش در سمنان ظهر پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش و به میزبانی استانداری گفت: گفت به وی گفت: به دلیل تأثیر ویروس کرونا ، مربیان کودکستان ها در سمنان شروع به کار کردند.

وی با بیان اینکه 95 درصد والدین و دانش آموزان در سمنان از تحصیلات خود راضی هستند ، افزود: درصد دانش آموزان را به صورت انفرادی یا گروهی آموزش می دادند و می کوشیدند دانش و توانایی معلمان را در بسته های آموزشی و حضور معلمان در مدارس مهار کنند.

آماده سازی مدرسه

دبیر شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: “از این پس پروژه Mere از سال تحصیلی 1499-1399 آغاز شد. برای تزئین مدرسه ای که به مدت 20 ماه تعطیل بود. بودجه تعمیرات و آماده سازی باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: “امیدواریم مدارس بسته شده برای کرونا از منابع ملی و محلی برای آماده سازی آنها برای بازگشت به حالت قبلی استفاده کنند.” تلاش ها برای انجام پروژه های ورزشی و اردوهای آموزشی در حال انجام است.

وی گفت: 40 میلیارد تومان برای تکمیل ساخت اداره آموزش و پرورش جذب شد ، اعتبار به صورت نقدی به اداره آموزش و پرورش استان سمنان پرداخت شد و ساختمان در حال ساخت اداره آموزش و پرورش در تیر یا نهایی خواهد بود. در تکمیل شود. امسال دولت از تدبیر و امید بهره خواهد برد.

خروج از نسخه موبایل